a) ben geen surfbabequote:Op woensdag 22 september 2004 21:19 schreef Marty26 het volgende:
Hey mensen ff updatetje op me huis. Ik heb nu de sleutel en kan beginnen met het verbouwen en dat soort dingenWil zeggen dat ik niet echt veel online zal zijn in de avond. Maar wel gewoon overdag onder werk tijd
Hey surfbabe kick some ass tonight
hahahquote:Op donderdag 23 september 2004 09:37 schreef blablasjit het volgende:
Allereerst: Mogguh!
[..]
a) ben geen surfbabeben wannabe surfbabe
b) pics van je huis whiehie!
c) I always kick ass!
d) ik ben der ook alleen maar overdag meestal! savonds sporten! of lekker luieren op me bedbank of me website verbeteren!
cs spelen zodra me pc er weer is. is broke nu zeg maar!quote:Op donderdag 23 september 2004 09:46 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahahwanneer gaan we potje cs spelen dan? En ik zal ze de foto's ff door msn heen geven als ik weer thuis ben
Ik zal er wel een topic van maken ook alleen heb ik het nu beetje druk zegmaar dus weinig tijd.
En wannabee surfchickWanneer ga je een keer mee snowboarden dan aangezien het winter is nu.... Althans zo goed als
![]()
ec2send4u@hotmail.com is die van mij doe mij maar ff toevoegenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:12 schreef blablasjit het volgende:
[..]
cs spelen zodra me pc er weer is. is broke nu zeg maar!
msn: sonja apenstaartje @ domein .nl zie mijn webpage voor me domein!
wanneer ga je snowboarden????
toegevoegd.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En snowboarden zodra ik tijd heb en me huisje af is ga ik weer beginnen met trainen dus denk over 3 weken ongeveer
sorry!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:26 schreef QuietGuy het volgende:
Stelletje MSN spammerts [afbeelding]
Maakt me niet zoveel uit hoor wanneer/wat vooor een dagen.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:29 schreef blablasjit het volgende:
[..]
toegevoegd.
ik doelde meer op watvoor dagen/tijden ga je snowboarden
ennuh binnen drie weken je huis inrichten! wow das hard doorwerken!
ik doe overdag werken en di,wo,vr avond kung fu-en de rest benk vrij en kan ik andere dingen doenquote:Op donderdag 23 september 2004 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Maakt me niet zoveel uit hoor wanneer/wat vooor een dagen.
Heb nooit geen vaste dagen. Ja drie weken moet het wel af zijn hoorhoop dit weekend al zo goed als klaar te zijn met verfen
![]()
sorry dat ik openbaar me msn rond spam
Weekend moet goed komen hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 11:10 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik doe overdag werken en di,wo,vr avond kung fu-en de rest benk vrij en kan ik andere dingen doen
dus weekends en ma/do
dat vond ie nutteloos en had hij geen zin inquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Chandler het volgende:
jammer dat het niet zelf met PHP kleurtjes zijn
Om dát in een plaatje te kwakken is een kloteklusquote:Op donderdag 23 september 2004 12:08 schreef Chandler het volgende:
jammer dat het niet zelf met PHP kleurtjes zijn
Veel plezier met codenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:29 schreef Chandler het volgende:
hoezo klote klus?
bedankt voor medelijdenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:46 schreef Jump het volgende:
[..]
studer jij natuurwetenschappen of iets dergelijs? zo veel aardrijkskunde en natuurkunde enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |