Doorzetten! Bijna je middeleeuws boerderijtje afquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:45 schreef Marty26 het volgende:
Pfff * Renesite is aan het inkakken en heeft echt geen zin meer![]()
Kabel en het is onderweg nog 3weken a 4 en dan ligt het binnenquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doorzetten! Bijna je middeleeuws boerderijtje af![]()
(Owh, heb je al ADSL/Kabel aangevraagd? ff snel zeggen want dat kan nogal lang duren, vooral als je een ouder huis hebt waar de telefoonbekabeling niet goed zit oid)
je bent je ; vergetenquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:26 schreef blablasjit het volgende:
[..]
mazzelpik wij kregen niet meer dan
<?
echo "hello world"
?>
ik ben dan ook geen php-erquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:44 schreef Jump het volgende:
[..]
je bent je ; vergeten
kheb op school alleen beetje lingo, xml, sql en java gehad geloof ik... en dan is dat dus de basis der basissen ervan. Nu op stage ben ik asp-enquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:51 schreef Renesite het volgende:
Nice trying![]()
Ik doe niks in de ICTquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kheb op school alleen beetje lingo, xml, sql en java gehad geloof ik... en dan is dat dus de basis der basissen ervan. Nu op stage ben ik asp-energ leuk
<%quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kheb op school alleen beetje lingo, xml, sql en java gehad geloof ik... en dan is dat dus de basis der basissen ervan. Nu op stage ben ik asp-energ leuk
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik doe niks in de ICT
quote:Op dinsdag 28 september 2004 16:57 schreef Marty26 het volgende:
* SHERMAN gaat ze shit inpakken hier en lekker naar huis rijden over 20mintjes[afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Succes danquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:03 schreef Marty26 het volgende:
[..]* SHERMAN into Schilder Modes
Gsus it's Jezusquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:02 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben het! Dinner plate Jesus!
zet fok is om naar asp.netquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zet fok is om naar asp.net
Krijgen we eindleijk snelheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |