Kut woordquote:Op woensdag 22 september 2004 17:11 schreef mordradead het volgende:
spelfout loser
Wat wil je hij is klant van Pearlequote:Op woensdag 22 september 2004 17:11 schreef mordradead het volgende:
spelfout loser
heeft tie POP uitgespeeld?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:13 schreef mordradead het volgende:
komt mijn pa enthousiast naar boven lopen.... "ik heb hem uitgespeeld, ik heb hem uitgespeeld"een betere gamer dan raymannl dus
Maar ik zit niet vast hoor! Ik ga hem vanavond weer spelenquote:Op woensdag 22 september 2004 17:15 schreef mordradead het volgende:
hij heeft pop uitgespeeld ja
Ja, sorry maar wat dat betreft zijn Pearle echt prutsers als ik het zo hoor...quote:Op woensdag 22 september 2004 17:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat wil je hij is klant van Pearle![]()
heb je hem gewkocht? Wat kostte die?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:36 schreef taart het volgende:
net scary movie 3 weer eens gekeken...
Da's geen geld! en je kreeg nog korting met Free ID?quote:Op woensdag 22 september 2004 17:46 schreef taart het volgende:
17,99
Ohw hij was dus 19.99quote:Op woensdag 22 september 2004 17:49 schreef taart het volgende:
[..]
lijkt me logisch, vandaar die 17,99 ipv 19,99
Whhhoow aardige mensen bij de FRS!quote:Op woensdag 22 september 2004 17:51 schreef taart het volgende:
ja en ik kreeg zelfs een cent terug.
hehehe... ik was daar een keer met rockstah na school, draait hij zich om, tieft hij met zijn tas zo'n heel dvd rek om, liggen al die dvd's op de grondquote:Op woensdag 22 september 2004 18:58 schreef mordradead het volgende:
vet een discussie met frs medewerkster
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:11 schreef capibar het volgende:
[..]
hehehe... ik was daar een keer met rockstah na school, draait hij zich om, tieft hij met zijn tas zo'n heel dvd rek om, liggen al die dvd's op de grond![]()
gefeli taartjequote:Op woensdag 22 september 2004 17:39 schreef taart het volgende:
818364 XBox Burnout 3: takedown 1 verzonden
YESSSSSSSSS
okquote:Op woensdag 22 september 2004 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
Tain er zit een demo op dvd 4 van star wars van battlefront...ga ik nu checken
nice try..... maar dat was jij dusquote:Op woensdag 22 september 2004 19:11 schreef capibar het volgende:
[..]
hehehe... ik was daar een keer met rockstah na school, draait hij zich om, tieft hij met zijn tas zo'n heel dvd rek om, liggen al die dvd's op de grond![]()
ik heb geen geldquote:Op woensdag 22 september 2004 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
voor de xbox dan he...
ik bedoelde die dvd box die je waarschijnlijk gehaald hebt trouwens..
over paar dagen weer salarisquote:Op woensdag 22 september 2004 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
lol?
ook al met 24 man online gespeeld?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
gelukkig voor jou zuigt battlefront een beetje (ookal heb je em gepreordert)
*HALO al in geen tijden meer gespeeld heeftquote:Op woensdag 22 september 2004 19:42 schreef Tain het volgende:
besturing van halo vind ik nu ook tegenvallen, omdat ik BA gewend ben
ik heb een legale versie van xp met sp2 gewoon goed draaiendquote:Op woensdag 22 september 2004 19:48 schreef gamecube_master het volgende:
i love firefox![]()
![]()
Ik kon met Internet Explorer nergens meer inloggen en met m'n net gedownde firefox wel![]()
Even een waarschuwing voor mensen die dus wel van plan zijn service pack 2 te downen omdat je een legale versie hebt, dat helpt dus niet, een legale versie hebben. Want ik heb dus een legale windows en m'n pc wil niet meer opstarten![]()
Daar gaat al m'n muziek![]()
mijn laptop is wat minder legaal qua windows en die draait xp sp2 ook gewoon goedquote:Op woensdag 22 september 2004 19:54 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga et geen 2de keer proberen iig...das zeker
ik dacht dat het wel kon omdat ik de legale versie heb van windows XP en omdat er alleen klachten waren van mensen met een illegale versie maar ik had het dus blijkbaar misquote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
G_M kheb et in het vorige topic nog gezegd...blijf van SP2 af
En als je het probeert te begrijpen lukt het dan welquote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef peristilius het volgende:
Misschien is computerzooi gewoon gaar en leidt het zijn eigen leventje
Ik probeer mijn computer ook al lang niet meer te begreipen
dude, ik weet 100% zeker dat jij het was, denk nog maar eens goed naquote:Op woensdag 22 september 2004 19:31 schreef rockstah het volgende:
[..]
nice try..... maar dat was jij dus![]()
ik was een spel aan het kopen.
Omdat je God bent weet je nogquote:Op woensdag 22 september 2004 20:07 schreef Tain het volgende:
Waarom lukt het mij wel met een legale en een mindere legale versie zonder problemen en jullie niet
Begrijpen wat is dat?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
En als je het probeert te begrijpen lukt het dan wel![]()
misschien moet ik mijn hotmail adres weer gaan gebruiken voor msnquote:Op woensdag 22 september 2004 20:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat je God bent weet je nog![]()
Wat is je hotmail adres dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn hotmail adres weer gaan gebruiken voor msn![]()
kheb zonealarm erop staan...quote:Op woensdag 22 september 2004 20:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
D'r stond nog wat op de FP, problemen met firewalls.
En betalingsverkeer gaat ook niet goed, een half miljoen mensen in Australië kregen daar problemen mee ivm. SP 2.
Fight Clubquote:Op woensdag 22 september 2004 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb zonealarm erop staan...
anyway kheb fight club en the bone collector ook gescoort
ik_bengod@hotmail.comquote:Op woensdag 22 september 2004 20:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat is je hotmail adres dan?
zonealarm zou best je probleem kunnen zijn met sp2quote:Op woensdag 22 september 2004 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kheb zonealarm erop staan...
anyway kheb fight club en the bone collector ook gescoort
Dude, certainlyquote:Op woensdag 22 september 2004 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
ik maak vrienden?
zo maak je dus geen vriendenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
ik maak vrienden?
anyways, fight club is een kutfilm
Dat zegt meer over jou dan over de film.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:25 schreef Tain het volgende:
ik heb 2x geprobeerd om fight club te kijken en 2x werd ik wakker toen de aftiteling begon en ik was niet extreem moe ofzo
ik zou zeggen, inspirerend, jaquote:Op woensdag 22 september 2004 20:27 schreef peristilius het volgende:
Fight club saai?
Dat zou ik er nou niet van zeggen, verwarrend.... ja, saai... nee
ik vond se7en en the game van dezelfde regisseur wel geweldig, dus misschien ga ik het wel weer een keer proberenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de film.
google, kan wel nederlandse verslagen vindenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:33 schreef peristilius het volgende:
Het is de bedoeling dat ik voor morgen een engels boekverslag maak over trainspotting, maar ik heb geen zin.....
Iemand zin om het voor me te doen
Dude, zeg maar dag tegen je herkansing.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:33 schreef peristilius het volgende:
Het is de bedoeling dat ik voor morgen een engels boekverslag maak over trainspotting, maar ik heb geen zin.....
Iemand zin om het voor me te doen
Heb de film nog niet gezien, ga ik binnenkort maar eens kijken, het boek is op zich wel grappig maar heeft een beetje gebrek aan verhaallijn en is in een gaar schots accent geschreven, lastig lezenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
Trainspotting moest ook erg ziek en vet zijn toch?
kopenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef taart het volgende:
he ik zag trouwens bij de kruidvat een paar dvd's liggen voor 4 euro:
oa:
apocalypse now
swordfish
training day
alle 3 wel wijsquote:Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef taart het volgende:
oa:
apocalypse now
swordfish
training day
Veel plezier.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:40 schreef -Mzraki- het volgende:
ik ga volleyballen
Weet ik veel, boeit me ook niet zo veel, het komt allemaal toch wel goedquote:Op woensdag 22 september 2004 20:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, zeg maar dag tegen je herkansing.![]()
Of is het geen opdracht waarmee je een herkansing kan verliezen?
ik mocht van mijn leraar nederlands gewoon uittreksels kopieren, zolang je de boeken maar gelezen had. Hij wist ook ziek veel details van al die boeken die niet in de verslagen stondenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet ik veel, boeit me ook niet zo veel, het komt allemaal toch wel goed![]()
Iedereen plukt weleens uittreksels van internet...... toch???
Even gekeken, dat is verdraaid moeilijk. Merendeel is over de film. De film is overigens een boekverfilming.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Weet ik veel, boeit me ook niet zo veel, het komt allemaal toch wel goed![]()
Iedereen plukt weleens uittreksels van internet...... toch???
O dat mogen wij ook gewoon, je moet het boek wel gelezen hebben want je moet er een uitgebreide mening voer schrijven.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef Tain het volgende:
[..]
ik mocht van mijn leraar nederlands gewoon uittreksels kopieren, zolang je de boeken maar gelezen had. Hij wist ook ziek veel details van al die boeken die niet in de verslagen stonden
Ik hoop het voor jequote:Op woensdag 22 september 2004 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
serieus dude...ik heb em op de xbox nu...ik heb em dit weekend uitgespeeld let maar op
Heb hier wel het voordeel dat het een boek is zonder duidelijke verhaallijn, dus daar hoef ik me niet al te veel zorgen over te maken. Het boek is voornamelijk: Ik wil drugs, vervolgens gaat hij drugs halen en spuit hij zich helemaal plat, dan is iedereen weer blijquote:Op woensdag 22 september 2004 20:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Even gekeken, dat is verdraaid moeilijk. Merendeel is over de film. De film is overigens een boekverfilming.
jij bent ook ziekquote:Op woensdag 22 september 2004 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
serieus dude...ik heb em op de xbox nu...ik heb em dit weekend uitgespeeld let maar op
Ik moet waarschijnlijk ook nog een boekverslag inleveren later dit jaar.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb hier wel het voordeel dat het een boek is zonder duidelijke verhaallijn, dus daar hoef ik me niet al te veel zorgen over te maken. Het boek is voornamelijk: Ik wil drugs, vervolgens gaat hij drugs halen en spuit hij zich helemaal plat, dan is iedereen weer blij
En dat dan telkens in een iets andere omgeving en iets andere gebeurtenissen
Ja heerlijk! En ik kan niet wachten op deel 2, want dan gaan er echt hhoofden vallenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:48 schreef taart het volgende:
al die agressie van 16 jaar die je hebt opgepropt in dat lichaam van laat je in een keer los op POP?
dat vind ik knap.
Voeg daar ook nog ff Ocean's Eleven bij...Ik heb btw toen Swordfish en Ocean's Eleven gekocht voor 3,84 per stuk...Zoiets kun je toch niet laten liggen?!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef taart het volgende:
oa:
apocalypse now
swordfish
training day
A Painted House, Runaway Jury, o.a. Laatste is ook een film met Sean Connery.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:52 schreef peristilius het volgende:
John Grisham komt me ergens bekend van voor.... wat heeft hij geschreven?
Dan Brown - The Da Vinci Codequote:Op woensdag 22 september 2004 20:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk ook nog een boekverslag inleveren later dit jaar.
Even denken welk boek ik zal doen. 1984 allicht? John Grisham-boeken?
ja, zo'n loser uit je klas heeft er een boek van gelezenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:52 schreef peristilius het volgende:
John Grisham komt me ergens bekend van voor.... wat heeft hij geschreven?
Die schijnt inderdaad briljant te zijn.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan Brown - The Da Vinci Code
zelf nog niet gelezen, maar hoor er best goede dingen over
en anders als het mag
Weis & Hickman - Death Gate Saga
Ben ik nu aan het lezen, 7 delige serie die echt goed is(als je van fantasy houdt)
HP is goed, maar zeker niet het beste in mijn kast.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:00 schreef RaymanNL het volgende:
Boeken lezen is saai
Het enige wat ik lees is harry potter
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:01 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman...dat zagen we niet aankomen ofzo...
Aha daarom ken ik die naam nog, dat was toch die loser die ik de hele tijd zat te irriteren toen hij dat boek probeerde te lezenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja, zo'n loser uit je klas heeft er een boek van gelezen![]()
Fijn voor je! We zijn allemaal hardstikke blij voor jequote:Op woensdag 22 september 2004 21:07 schreef gamecube_master het volgende:
Microsoft maakt dan wel schijt producten maar te woord staan kunnen ze wel, me pc draait weer helemaal
Het kwam waarschijnlijk door McAfee die ik tijdens het installeren aan had staan, die gast zei dat die dusdanig goed is dat hij echt alles tegenhoudt
laat ik maar niet de reden zeggen waarom ik zo'n goeie virusscanner + firewall erop heb staan![]()
bedanktquote:Op woensdag 22 september 2004 21:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Fijn voor je! We zijn allemaal hardtstikke blij voor je
idd, het is gewoon een mietje. Het enige spel waar hij over wil praten op school is rayman, gelukkig heb ik hem dat afgeleerdquote:Op woensdag 22 september 2004 21:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Veel te geweldadig voor jou!![]()
En over Prince of persiaquote:Op woensdag 22 september 2004 21:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, het is gewoon een mietje. Het enige spel waar hij over wil praten op school is rayman, gelukkig heb ik hem dat afgeleerd![]()
Nu praat hij alleen nog over Nintendo en FOK!
![]()
nee da's lekker! Lekker Rammen! Dat kan bij Rayman niet! Rayman speel ik alleen als ik in een onschuldige bui benquote:Op woensdag 22 september 2004 21:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Veel te geweldadig voor jou!![]()
Je wil niet wetenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:22 schreef taart het volgende:
Wat een leven
Jep zo van:quote:Op woensdag 22 september 2004 21:25 schreef peristilius het volgende:
Een onschuldige bui? Das nieuw....
Denk eerder dat mama zelf ondertussen aan de drugs isquote:Op woensdag 22 september 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
denk dat mamma eerder denkt dat je aan de drugs zit
ohja, van die spellen die je alleen mag spelen, normaal gesproken moet mammie erbij zitten voor het geval dat je bang wordtquote:Op woensdag 22 september 2004 21:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep zo van:
''Kijk maar mamma! Ik speel wel lieve onschuldige totaal niet geweldadige spelletjes''
met jezelf?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En over Prince of persia
Niet met jou dan maarja
Nee met Marco (maar die kenne ze hier niet)quote:Op woensdag 22 september 2004 21:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
met jezelf?
waarom heb ik mezelf toch weer overgehaald bij ze te bestellen? HEBBEN DIE GASTEN NOOIT OP HUN CURSUS GELEERD DAT ALS IETS UITVERKOCHT IS ZE OP HET KNOPJE UITVERKOCHT MOETEN KLIKKEN ZODAT DAT OOK OP DE SITE KOMT TE STAAN ???!!!quote:in bestelling bij onze leveranciers
stomme debielen zijn het bij de frsquote:Op woensdag 22 september 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waarom heb ik mezelf toch weer overgehaald bij ze te bestellen? HEBBEN DIE GASTEN NOOIT OP HUN CURSUS GELEERD DAT ALS IETS UITVERKOCHT IS ZE OP HET KNOPJE UITVERKOCHT MOETEN KLIKKEN ZODAT DAT OOK OP DE SITE KOMT TE STAAN ???!!!![]()
![]()
frustratie^
e) als pasen en pinksteren op 1 dag vallenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:38 schreef pkwarts het volgende:
ik geloof dat hun policy is dat ze op uitverkocht klikken als a)de leverancier failliet is b)er 50624 mensen een bestelling hebben staan c)als er geen kans is dat het artikel nog binnen 67 jaar binnen komt d)een combinatie van de vorige.
Je heb de laatste tijd veel frustratie hehquote:Op woensdag 22 september 2004 21:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waarom heb ik mezelf toch weer overgehaald bij ze te bestellen? HEBBEN DIE GASTEN NOOIT OP HUN CURSUS GELEERD DAT ALS IETS UITVERKOCHT IS ZE OP HET KNOPJE UITVERKOCHT MOETEN KLIKKEN ZODAT DAT OOK OP DE SITE KOMT TE STAAN ???!!!![]()
![]()
frustratie^
f) als connie een borstverkleining laat doenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
e) als pasen en pinksteren op 1 dag vallen
Dus jij bent verantwoordelijk voor dat RaymanNL hier in slowchat komt?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nu praat hij alleen nog over Nintendo en FOK!
![]()
Scherpquote:Op woensdag 22 september 2004 21:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je heb de laatste tijd veel frustratie heh
Jep hij heeft me verteld van FOK! en heeft me geholpen met het lid worden ( ik had geen POP3 e-mail adres enzo)quote:Op woensdag 22 september 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dus jij bent verantwoordelijk voor dat RaymanNL hier in slowchat komt?
Ban voor het leven![]()
En een nieuwe wereld ging voor hem openquote:Op woensdag 22 september 2004 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep hij heeft me verteld van FOK! en heeft me geholpen met het lid worden ( ik had geen POP3 e-mail adres enzo)
hoe kan je nou geen normaal email adres hebbenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep hij heeft me verteld van FOK! en heeft me geholpen met het lid worden ( ik had geen POP3 e-mail adres enzo)
Nooit bedacht dat ze hier op Fok! jou niet moesten?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had alleen hotmail, maar nu heb ik m'n eigen POP 3 serverquote:Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe kan je nou geen normaal email adres hebben
ik zie dat jouw boekverslag net zo goed gaat als die van mijquote:Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
En een nieuwe wereld ging voor hem open![]()
Ik ben al bij de titelquote:Op woensdag 22 september 2004 21:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik zie dat jouw boekverslag net zo goed gaat als die van mij
bah contant geldquote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef pkwarts het volgende:
dat de dvd nog in bestelling is komt me best goed uit. me zus heeft zojuist als een deurwaarder op al mijn contant geld beslag gelegdwas haar nog wat schuldig
nog niet afbetaald
'uw saldo was vanochtend.....1 euro....en.....30 cent'quote:Op woensdag 22 september 2004 22:02 schreef Tain het volgende:
[..]
bah contant geld
Al je contant geld, was dat niet iets van ¤2,50 ofzo?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef pkwarts het volgende:
dat de dvd nog in bestelling is komt me best goed uit. me zus heeft zojuist als een deurwaarder op al mijn contant geld beslag gelegdwas haar nog wat schuldig
nog niet afbetaald
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
'uw saldo was vanochtend.....1 euro....en.....30 cent'
dan doe ik het ook nietquote:Op woensdag 22 september 2004 22:05 schreef peristilius het volgende:
Hehe ik zal maar niks over mijn saldo zeggen
je bent toch altijd in een onschuldige bui?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee da's lekker! Lekker Rammen! Dat kan bij Rayman niet! Rayman speel ik alleen als ik in een onschuldige bui ben
hoor ik nu bij het groepje 'geef zo snel mogelijk je geld aan games en dvd's uit'quote:Op woensdag 22 september 2004 22:04 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
neequote:Op woensdag 22 september 2004 22:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al je contant geld, was dat niet iets van ¤2,50 ofzo?
Ik dacht dat dat een cd bon was die je van je vader had gejatquote:Op woensdag 22 september 2004 22:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee7,50
dat was de andere 7,50. maar die heb ik op tijd kunnen verstoppenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een cd bon was die je van je vader had gejat
bijnaquote:Op woensdag 22 september 2004 22:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hoor ik nu bij het groepje 'geef zo snel mogelijk je geld aan games en dvd's uit'![]()
Ik hoor bij het groepje, altijd te weinig geld maar als ik de kans krijg een game te kopen doe ik het en heb ik weer te weinig geldquote:Op woensdag 22 september 2004 22:17 schreef capibar het volgende:
oeh!
ik hoor dan bij het groepje 'ik geef totaal geen geld uit aan games en dvd's'![]()
65+ pas vereist.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:29 schreef GinaG het volgende:
Ik behoor bij het groepje dat graag boeken koopt![]()
![]()
![]()
waneer komt die mega pack voor de xbox?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh ja, en Sonic roeleert.
Je bent een treinhomoquote:Op woensdag 22 september 2004 22:33 schreef Gamedemon het volgende:
ik hoor niet bij groepjes...groepjes zijn voor homo's
nee ik ben gewoon anders dan anderequote:Op woensdag 22 september 2004 22:35 schreef mordradead het volgende:
dus jij hoort bij het ubergaye groepje: "ik wil niet bij een groepje horen terwijl ik toch al gay ben"
Is je verslag engels al afquote:Op woensdag 22 september 2004 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
65+ pas vereist.
jaquote:Op woensdag 22 september 2004 22:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is je verslag engels al af![]()
niet waar. heb hem al afquote:Op woensdag 22 september 2004 22:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Leugenaar![]()
Is het nummer ook nog hetzelfde?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:40 schreef -Mzraki- het volgende:
Borsato van niets op één met Ali B
'Wat zou je doen?'
titel gejat van OP
Is een CJP pas ook goed?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
65+ pas vereist.
Hij spreekt de waarheid..... Hij moet alleen nog een frans presentatie voorbereiden voor morgenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet waar. heb hem al af![]()
Dude, ik heb geen console, hoe de neuk moet ik dat weten.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waneer komt die mega pack voor de xbox?
nee, geen ckv nichten.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is een CJP pas ook goed?
Frans 2 of Havist?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij spreekt de waarheid..... Hij moet alleen nog een frans presentatie voorbereiden voor morgen![]()
Jij mag een verslag inlveren dat uit 3 regels bestaatquote:Op woensdag 22 september 2004 22:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niet waar. heb hem al af![]()
'dat moest toch volgende week pas? 'quote:Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij spreekt de waarheid..... Hij moet alleen nog een frans presentatie voorbereiden voor morgen![]()
of misschien heb ik tijdens de lessen al een klad geschreven die ik nu alleen moest uittypenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij mag een verslag inlveren dat uit 3 regels bestaat![]()
Of heeft google weer eens je huiswerk gedaan![]()
Nee, Marco B en Ali B kunnen alleen inhoudsloos over oppervlakkige verliefdheid zingen, niet meer.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is het nummer ook nog hetzelfde?
Toch maar eens opzoeken, kijken wie er beter is.
Tegen zijn lerares Frans gaat hij liegen, en hij maar denken dat ze het niet door heeft.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
hoe kan je dan sonic fan zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dude, ik heb geen console, hoe de neuk moet ik dat weten.
Hmm nou ja als jij het zegtquote:Op woensdag 22 september 2004 22:44 schreef pkwarts het volgende:
[..]
of misschien heb ik tijdens de lessen al een klad geschreven die ik nu alleen moest uittypen![]()
jij begon met de 'quote:Op woensdag 22 september 2004 22:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmm nou ja als jij het zegt![]()
Beetje narrig vandaag ?
![]()
Omdat ik vroeger een oude megadrive had en een tijdje voor m'n GBA Sonic Advance heb geleend?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe kan je dan sonic fan zijn![]()
haal shadow dan uit je avatarquote:Op woensdag 22 september 2004 22:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger een oude megadrive had en een tijdje voor m'n GBA Sonic Advance heb geleend?
Shadow rockt.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
haal shadow dan uit je avatar![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
jij begon met de '' smilie
Het gaat over oorlog....... niet dat ik ze goed vind ofzo, maar tochquote:Op woensdag 22 september 2004 22:45 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, Marco B en Ali B kunnen alleen inhoudsloos over oppervlakkige verliefdheid zingen, niet meer.
Wil je ook een kopje kruidentheequote:Op woensdag 22 september 2004 22:50 schreef capibar het volgende:
wat is de sfeer hier tcoh altijd geweldig![]()
Omdat ik ook nog andere bezigheden heb naast GBA-spelen? En mijn geld lag toen heel ergens anders, nu nog overigens. Sparen komt nl wél in mijn boekje voor.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
en dan nog noem je jezelf Sonic fan terwijl je em leent
Ja, goed, dat is dan eventjes door een goede tekstschrijver geschreven (de teksten schrijven ze sowieso niet zelf), veel oefenen en dan gaat het vanzelf.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het gaat over oorlog....... niet dat ik ze goed vind ofzo, maar toch
dat vreselijke marokaanse accent ookquote:Op woensdag 22 september 2004 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, goed, dat is dan eventjes door een goede tekstschrijver geschreven (de teksten schrijven ze sowieso niet zelf), veel oefenen en dan gaat het vanzelf.
Natuurlijk kun je zeggen: "Goh, wat leuk dat ze dat voor Warchild doen", maar het enige wat ze werkelijk doen is een dom liedje zingen, zakken met geld verdienen en een hoop publiciteit/nieuwe fans binnenhalen.
1e in de Top 40, alsjeblieft
M.a.w. Legolas, hij snapt je niet, was ook te verwachten overigensquote:Op woensdag 22 september 2004 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
n00b
Dude, die Marco Borsato werkt focking hard voor dat warchild, dat doet ie echt niet alleen voor de publiciteit hoor. En trouwens die teksten schrijven ze iig vaak wel zelf.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, goed, dat is dan eventjes door een goede tekstschrijver geschreven (de teksten schrijven ze sowieso niet zelf), veel oefenen en dan gaat het vanzelf.
Natuurlijk kun je zeggen: "Goh, wat leuk dat ze dat voor Warchild doen", maar het enige wat ze werkelijk doen is een dom liedje zingen, zakken met geld verdienen en een hoop publiciteit/nieuwe fans binnenhalen.
1e in de Top 40, alsjeblieft
Ach, hoe vaak ik dat al niet tegen me heb zien zeggen online bij warcraft 3.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:54 schreef Gamedemon het volgende:
n00b
Hij is ook zo nep, beetje te rappen over 'de straat'. Waar woont hij? In een suburb van Almerequote:Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat vreselijke marokaanse accent ook![]()
Het lijkt wel alsof alleen mensen die meer dan 5 jaar ouder zijn me snappen.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
M.a.w. Legolas, hij snapt je niet, was ook te verwachten overigens![]()
Of mensen die de moeite nemen je proberen te snappenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof alleen mensen die meer dan 5 jaar ouder zijn me snappen.![]()
Als ze voor elke keer dat ze 'fuck' zeggen in een liedje ik 1 euro zou krijgen, zou ik gemiddeld 8 euro ofzo per liedje krijgen, minimaal.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
al die rappers hebben echt een super grote bek over het leven en zo...
"ik neuk jou ik neuk je moeder en ik neuk mijn moeder"...ze verdienen er nog miljoenen mee ook...vreselijke muziek Tering herrie
Heb je het nou over alle hip-hop of alleen over die apen als 50 cent enzo?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
"ik neuk jou ik neuk je moeder en ik neuk mijn moeder"...ze verdienen er nog miljoenen mee ook...vreselijke muziek Tering herrie
Cypress Hill, The Streets en Osdorp Posse zijn wel okay hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 22:57 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het iig over de 2e c.s.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb je het nou over alle hip-hop of alleen over die apen als 50 cent enzo?
Soms moet je niet al te hard over dingen nadenkenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef pkwarts het volgende:
ik snap zoiezo niet dat het uitbrengen van een versie 'everybody in this bitch gettin' tips' nog winstgevend is ook
Yup. 50 cent, ook 1 CD. *quote:Op woensdag 22 september 2004 23:01 schreef Gamedemon het volgende:
die apen zoals 50 cent zijn het ergst...de rest is ook behoorlijk verneukt
en LG ...kijk naar Eamon - Fuck it.....1 liedje uitgebracht...zakken gevuld....nu hoor je nix meer van em omdat de rest van zen cd niet aanslaat omdat het te mild is
das het probleem. echt lekker klinken doet het nummer ook nietquote:Op woensdag 22 september 2004 23:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Soms moet je niet al te hard over dingen nadenkenGewoon af en toe lekker oppervlakkig zijn enzo
![]()
IMO slechte rock is ook populair, maar daar praat ik morgen over verder, want nu ga ik op 0/1 oor liggen.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef peristilius het volgende:
Ach, je hebt slechte rock, slechte dance, slechte hip-hop ga zo maar door.
Alleen jammer dat slechte hip-hop zo populair is
Dan weet ik het ook niet meer knulquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
das het probleem. echt lekker klinken doet het nummer ook niet
Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef pkwarts het volgende:
dat hele 'lean back' is ook bagger
lean backquote:Op woensdag 22 september 2004 23:03 schreef pkwarts het volgende:
dat hele 'lean back' is ook bagger
Achteroverleunen-en-camera-rectaal-inbrengen-muziek.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:07 schreef capibar het volgende:
[..]
lean back![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Achteroverleunen-en-camera-rectaal-inbrengen-muziek.
Softies die wat meer slaap nodig hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:29 schreef -Mzraki- het volgende:
stelletje mietjes!
Ik ga nog eventjes Urban Terror spelen, Duits leren, Amped 2 spelen en Scheikunde leren.
Wtf zijn jullie voor softies?
Hatebreed is wel vetquote:Op donderdag 23 september 2004 08:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Softies die wat meer slaap nodig hebben.
En is Hatebreed e.d. niet meer Metalcore?
Daar kan ik inkomen.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
Hatebreed is wel vet
nee zo schrijf je opticiens tochquote:Op donderdag 23 september 2004 07:14 schreef Rahl het volgende:
heeft iedereen wel door dat er een typo in de TT staat?
quote:Op donderdag 23 september 2004 08:40 schreef Tain het volgende:
[..]
nee zo schrijf je opticiens toch
gelukkig zit deze weer bijna vol, dus op naar de volgende tiepvautquote:Op donderdag 23 september 2004 08:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
smoggusquote:Op donderdag 23 september 2004 09:28 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
Jij komt net uit bed rollenquote:Op donderdag 23 september 2004 11:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
Meuj black betty
zo'n beetjequote:Op donderdag 23 september 2004 11:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij komt net uit bed rollen![]()
Oooh god vandaar dat ik dat gebleer van hem vanochtend bijna overal hoordequote:Op donderdag 23 september 2004 11:55 schreef Rahl het volgende:
RIP André Hazes
Ik mn eigen punkmuziekjes, maar tochquote:Op donderdag 23 september 2004 11:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oooh god vandaar dat ik dat gebleer van hem vanochtend bijna overal hoorde![]()
* godzijdank BBC world Radio aan heeft staan
hele discussies bij denk aan henk, hoor het dus ook netquote:Op donderdag 23 september 2004 11:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oooh god vandaar dat ik dat gebleer van hem vanochtend bijna overal hoorde![]()
* godzijdank BBC world Radio aan heeft staan
misschien heeft ie een oogje op jequote:Op donderdag 23 september 2004 13:18 schreef GinaG het volgende:
Overigens werd ik door de hele kruidvat achtervolgd door een beveiligingsmedewerker, toch wel llief zo een persoonlijke escorte![]()
Ik was de enige met een bruine huid en zwart haar in de winkel, misschien dacht deze bewakingsbeambte, dat een ''zeldzame'' verschijning als ik wel wat extra aandacht nodig heeftquote:Op donderdag 23 september 2004 13:22 schreef capibar het volgende:
[..]
misschien heeft ie een oogje op je
Luie apie, nu pas uit bed komen rollen hequote:Op donderdag 23 september 2004 13:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Moggûh, en wat een baggerweer...
Ja, sorryquote:Op donderdag 23 september 2004 13:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Luie apie, nu pas uit bed komen rollen he![]()
Ook het nieuws wat later doorgekregen heeft....quote:Op donderdag 23 september 2004 11:55 schreef Rahl het volgende:
RIP André Hazes
Opgelucht in de zin van dat ik zijn "muziek" zwaar waardeloos vind...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:38 schreef capibar het volgende:
hoe bedoel je opgelucht, ik wist nieteens dat hij in het ziekenhuis lag![]()
Alleen vervelend dat we dat nu de komende week gaan moeten aanhorenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Opgelucht in de zin van dat ik zijn "muziek" zwaar waardeloos vind...![]()
En daarom vind ik het nu ook weer sneu, want nu krijgen we idd de hele week smartlappenmuziek voorgeschoteld...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alleen vervelend dat we dat nu de komende week gaan moeten aanhoren![]()
ik vind zijn muziek ook waardeloos, maar om nou opgelucht te zijn dat iemand dood is vind ik een beetje triestquote:Op donderdag 23 september 2004 13:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Opgelucht in de zin van dat ik zijn "muziek" zwaar waardeloos vind...![]()
Opgelucht in de zin van...ik hoef nu niet meer zijn nieuwe collectie smartlappenmuziek aan te horenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind zijn muziek ook waardeloos, maar om nou opgelucht te zijn dat iemand dood is vind ik een beetje triest![]()
mwah.. mij ook niet echt...quote:Op donderdag 23 september 2004 13:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Opgelucht in de zin van...ik hoef nu niet meer zijn nieuwe collectie smartlappenmuziek aan te horen
En tja, tis misschien een beetje jammer dat ie dood is. Maar eerlijk gezegd doet het me gewoon niet veel...
Ramen en deuren dicht en onder het bed kruipen (neem je camera mee voor gezelschap)quote:Op donderdag 23 september 2004 14:11 schreef capibar het volgende:
ik hou gewoon de radio en tv uit.
natuuuuuurlijk neem ik mijn camera meequote:Op donderdag 23 september 2004 14:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht en onder het bed kruipen (neem je camera mee voor gezelschap)![]()
met welke camera?quote:Op donderdag 23 september 2004 14:26 schreef mordradead het volgende:
over een kleine 3 week naar berlijn... lekker foto's schieten
met mijn ricoh nogwat..... lekker met een paar andere lui de toerist uithangenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:27 schreef capibar het volgende:
[..]
met welke camera?![]()
boeiend, maandag 2 uur dinsdag 8, ramp!quote:Op donderdag 23 september 2004 14:27 schreef mordradead het volgende:
cap had je vandaag 4 uur? dat heb ik vandaag en morgen bij elkaar..... loser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |