ze krijgen vast subsidie ofzoquote:Op donderdag 23 september 2004 09:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Maakt Davilex winst op deze spellen? Het lijkt alsof iedereen op deze spellen kotst, maar er komen wel steeds weer nieuwe bij.
Davilex bewijst kennelijk dat je met relatief lage systeemeisen, een lage prijs, en localisatie (elk land zijn/haar eigen racer) goed kunt verdienen.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Maakt Davilex winst op deze spellen? Het lijkt alsof iedereen op deze spellen kotst, maar er komen wel steeds weer nieuwe bij.
Zonder te dollen: reviewen neem ik bloedserieus. Ik - en vele anderen - hebben de verwachting dat het geen hoogvlieger is maar die verwachting zal absoluut geen invloed hebben op mijn mening over de game.quote:Op donderdag 23 september 2004 08:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
He we gaan wel sirieus doen hè??!!!
Want ik wil wel een eerlijk review hebben.
Davilex en realistische grafics. Gaan niet echt samenquote:Op woensdag 22 september 2004 16:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
zowiezo lage specs en realistische graphicsquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Davilex en realistische grafics. Gaan niet echt samen![]()
dus omdat het een kleine ontwikkelaar is mogen we niet zeggen dat een spel slecht is? En ze doen het wel, en daar verbaas ik me over, zo goed zijn die spellen niet van ze.quote:Op vrijdag 24 september 2004 10:14 schreef clowncloon het volgende:
Iedereen heeft wel een grote bek tegenover davilex, maar ze doen het toch maar. Als al die bloedpoepers het beter kunnen, wat let je? Laat eens wat zien, davilex met grote jongesn alla EA vergelijking is imho toch niet realistisch. Het is en blijft een kleine ontwikkelaar!
davilex en games gaan uberhoud al niet samenquote:Op vrijdag 24 september 2004 08:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Davilex en realistische grafics. Gaan niet echt samen![]()
Ik wist al vorig jaar dat ze aan Miami Vice werkte.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:05 schreef -erwin- het volgende:
Vroeger toen ze de a2 racer series etc maakten hadden ze verschrikkelijk veel mensen in dienst, en deden ze het inderdaad best slecht.Ben er ooit eens wezen kijken bij een open dag. Tegenwoordig is Davilex meer een publisher, dan een developer. Hoewel ze nog wel zelf iets aan development schijnen te doen volgens hun website, zijn het voornamelijk externe teams die het merendeel voor hun rekening nemen. Miami Vice wordt dacht ik door een Engels bedrijf gedaan, en Knight Rider 2 door een Poolse? Beach King Stunt racer is ook door een extern team gedaan had ik in PC zone gelezen, en 112 reddingshelikopter is door een Pools team gedaan las ik in een review ergens. Al met al zou het daarom niet vreemd zijn als ook dit spel door een extern team gedaan is.
Niet te snel met je oordeel klaar zitten dus.![]()
precies, wat een rommelquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:21 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
davilex en games gaan uberhoud al niet samen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |