abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23543236
Maar wat hebben die Arsenal spelers nu gepresteert want daar ging het in de eerste instantie over.

En dan over de wisselspelers die vanavond op de bank zullen zitten. Want PSV kan Bergkamp, Edu, Gilberto en Cambell wel gebruiken.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 november 2004 @ 15:57:51 #227
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_23543342
Wat wil je dat ik zeg ??????

Jeugdspelers?????? hoeveel kunnen die gepresteerd hebben? Je beantwoord je eigen vraag direct !

Als ik jouw lijstje bekijk, Zoetebier,Von Lanthen, Beasley, De Jong ,Bogelund, Lucius; dan kan ik nog niet echt zeggen dat ze veel op hun palmares hebben staan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_23543580
Ze zijn met uitzondering van Zoetebier, Lucius (neo-internationals) en De Jong allemaal international van een redelijk groot voetballand en hebben vaak al veel interlands, Europa Cup en wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld?

Maar jij vindt ervaring dus niet belangrijk in een Europa Cup wedstrijd?

Verder vraag ik gewoon of je een vraag beantwoord dus zo moeilijk is het niet te voorspellen wat je wil wat je zegt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_23543800
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn met uitzondering van Zoetebier, Lucius (neo-internationals) en De Jong allemaal international van een redelijk groot voetballand en hebben vaak al veel interlands, Europa Cup en wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld?

Maar jij vindt ervaring dus niet belangrijk in een Europa Cup wedstrijd?

Verder vraag ik gewoon of je een vraag beantwoord dus zo moeilijk is het niet te voorspellen wat je wil wat je zegt.
Ok NEC heeft Denneboom, dat is ook een international. Kunnen zij van Arsenal winnen?

Iedereen is op het moment international van Nederland
pi_23543938
quote:
Ok NEC heeft Denneboom, dat is ook een international. Kunnen zij van Arsenal winnen?
Probeer eens een nog dommere vergelijking te maken, want dat gaat je niet lukken
pi_23544272
Gaël Clichy en Mathieu Flamini pakten al wat prijzen met Jong Frankrijk, Clichy werd kampioen van Engeland vorig jaar. Van Persie werd door PSV graag gekocht, maar wilde zelf niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23544739
Oh, ik vergat Feher nog, dat is ook een international van Hongarije dit keer.
pi_23544793
En het lijkt me duidelijk dat het basiselftal van Arsenal sterker is dan dat van PSV maar ik denk dat de bank van PSV vanavond sterker is en hopelijk kan PSV daar van profiteren maar dan moet er wel redelijk vroeg in de wedstrijd een of 2 spelers van Arsenal uitvallen
pi_23545087
Je zou eens van eigen kracht uitgaan...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 november 2004 @ 17:01:13 #235
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_23545168
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Je zou eens van eigen kracht uitgaan...
Inderdaad ja.
Uit bij Arsenal waren er al mogelijkheden, ze spelen niet goed en nog steeds dat overvloedige respect.
Gewoon voetballen zoals de afgelopen maand en winnen. Het kan, dus het moet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_23549513
Wat deed Ajax overigens tegen Juve, Methanol?
pi_23557000
Als Arsenal punten verliest tegen Roosenborg dan ga ik juigen als PSV verliest tegen PAO

En met Liverpool uit en Birmingham City thuis voor de boeg(dat zal toch wel te winnen zijn, al dacht ik het zelfde van West Brom) en een geschorste Vieria en Lauren tegen Roosenborg is het nog lang niet zeker dat ze van Roosenborg winnen.

Arsenal in de laatste 14 wedstrijden, 4 overwinningen
  donderdag 25 november 2004 @ 01:02:42 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23557012
quote:
Op donderdag 25 november 2004 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Arsenal punten verliest tegen Roosenborg dan ga ik juigen als PSV verliest tegen PAO

En met Liverpool uit en Birmingham City thuis voor de boeg(dat zal toch wel te winnen zijn, al dacht ik het zelfde van West Brom) en een geschorste Vieria en Lauren tegen Roosenborg is het nog lang niet zeker dat ze van Roosenborg winnen.

Arsenal in de laatste 14 wedstrijden, 4 overwinningen
OK,fijn.

Roosenborg? waar komen die vandaan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23560710
Het is echt treurig zeg ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_23567144
Klopt ja, vooral die supporters van Arsenal in de kroeg die Van Bommel niet uit konden staan
pi_23567206
Kan jij je username niet eens veranderen?
Niet alleen verneuk je geregeld de layout, maar je hebt het recht niet die naam te dragen met de manier waarop je post...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 25 november 2004 @ 15:51:49 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23567710
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:39 schreef zjroentje het volgende:
Het is echt treurig zeg ....
Normaal gesproken weet ik waar je het over hebt maar gezien de laatste posts hier zou je weleens wat anders kunnen bedoelen....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_23567756
Het is toch vrij duidelijk volgens mij
pi_23570283
Arsenal kreeg wat te weinig en had de scheidsrechter bepaald niet mee, kunnen we zachtjes stellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_23570442
de scheids vloot prima hoor mm
pi_23570543
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Arsenal kreeg wat te weinig en had de scheidsrechter bepaald niet mee, kunnen we zachtjes stellen.
(Ik heb geen tv-beelden gezien of nabeschouwingen)
Ik zat zelf op de eerste rij, redelijk aan het eind van de lange zijde, dus een goed overzicht over het hele veld heb je niet, maar ik had de indruk dat de scheidsrechter warrig floot en kon niet inschatten vanaf die positie of de gemaakte beslissingen door de scheidsrechter ook de juiste waren.
Ik vond PSV erg sterk beginnen (op de kans van Henry na) en dat overrompelde Arsenal duidelijk met een goal tot gevolg. Arsenal heeft dat goed opgepakt en de linies beter gesloten en bij corners was het gevaar weg na de goal.
Ook vond ik dat er meer echte dreiging uitging van de aanvallen van de engelsen dan van PSV, Henry heeft 3 goede kansen gekregen en Ljungberg ook een. PSV zette daar 3 kansen tegenover, maar geen in zo'n comfortabele positie als Ljungberg of Henry.
Wat dat betreft had Arsenal misschien een 1-2 verdiend, maar ik was positief verrast over de strijdlust van PSV (op Sibon na) en de sfeer was goed en de conclusie na de 5e groepswedstrijden in deze groep was ook prima, want PSV is door.

Ik snap heel goed dat PSV niet ten koste van alles een overwinning uit het vuur wilde slepen, aangezien Henry al had laten zien dat er met zijn snelheid weinig mis was en de counters gevaarlijk bleven van Arsenal.

Toch voorzie ik voor Arsenal weing problemen, aangezien Rosenborg nergens voor speelt en winst voor Arsenal genoeg is. Pana moet kost wat kost winnen en dat heeft een wedstrijd tot gevolg die PSV momenteel erg goed ligt, dus een overwinning van PSV ligt zeker in het verschiet.

Dan zijn we beide toch door, alleen heeft de groep een andere volgorde van nummer 1 en 2 dan dat ik vooraf had gedacht/gehoopt.
Yeah baby Yeah!
pi_23570636
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:13 schreef VoreG het volgende:

[..]

Iedereen is op het moment international van Nederland
Een echte eer (de drijfveer waar het ooit om begonnen is) is het inderdaad al lang niet meer.
Yeah baby Yeah!
pi_23572736
Lee liep Henry eruit

Bouma was net zo snel ongeveer maar die zakte zwaar door het ijs
pi_23573381
quote:
Op donderdag 25 november 2004 17:48 schreef pascalheister het volgende:
de scheids vloot prima hoor mm
ik irriteerde me aan de scheids...
zelfs al heeft hij PSV met 2 rode kaarten geholpen
  vrijdag 26 november 2004 @ 00:31:13 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_23580398
quote:
Op donderdag 25 november 2004 19:59 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

ik irriteerde me aan de scheids...
Aan de niet gegeven gele kaarten aan de PSVers,maar dat had ik volgens mij al gezegd
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')