Heb jij DVD's van Youpie ??quote:Hollander
Heb uit nostalgie "scherven" maar weer even aan mijn DVD speler gevoerd.
Nee, ( nog nietquote:Op woensdag 22 september 2004 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, rijden jullie Kawa dan
En Plo.... tja, daar kan ik kort over zijn, jij bent nog nooit op een meet gekomen en jij moet altijd werken!
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb jij DVD's van Youpie ??![]()
![]()
Honda is ook een verdacht merk..quote:Op woensdag 22 september 2004 14:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, rijden jullie Kawa dan
Kopie voor mij ??quote:Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]Scherven, Youp speelt Youp en De wereld draait door. Keertje op marktplaats aangeschaft voor ik geloof iets van 15,- ofzo.
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda is ook een verdacht merk..
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.
Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.![]()
En voor de rest alles wat niet uit Japan komt natuurlijk.
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, BMW)![]()
Omdat je Kawa rijdtquote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef ploderus het volgende:
En wat is dan de reden dat ik een loser zou zijn.. :')
Waarom moet ik nu gelijk aan een bepaald persoon denken?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Honda is ook een verdacht merk..
Kawa is voor mannetjes die zich stoerder voordoen dan ze zijn en Honda is gewoon saai.
Suzuki, Yamaha dat zijn de merken.![]()
En voor de rest alles wat niet uit Japan komt natuurlijk.
(Aprilia, Ducat, Bimota, MV Agusta, Moto Guzzi, Sommige BMW's)![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je Kawa rijdt
[..]
Waarom moet ik nu gelijk aan een bepaald persoon denken?![]()
Niet aan jouquote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
![]()
Pepijn zn post doet me trouwens denkenn aan dat filmpje met die gast die van elke merk het geluid nadoetquote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
met 1 groot verschil beemer beaver rijder...
waar jij stopt gaan wij gewoon verder![]()
![]()
![]()
![]()
Correctie, kawa wordt vaak gekozen vanwege de ruimere zitpositie.. Het zijn juist meer de langere mensen die kawa kiezen en de kleine ukkies kiezen suzuki en yamahaquote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Omdat je Kawa rijdt
[..]
Mijn kawabusa staat in de garage. Hij heeft hetzelfde als wat mijn scooter had; versleten trommelremmen..quote:Op woensdag 22 september 2004 14:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet aan jou![]()
Wij zijn toch de motor-experts, hoe ist met je Cawaa RX600R ?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu is het niet leuk meer als je zo serieus reageert
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:33 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ow .. maar ik kick wel op kleine roodharige wannabe racertjes in groene pakken.
Shit heequote:Op woensdag 22 september 2004 14:39 schreef ploderus het volgende:
[..]
Mijn kawabusa staat in de garage. Hij heeft hetzelfde als wat mijn scooter had; versleten trommelremmen..
Ik heb laatst in een continentalband pirelli profiel gezaagd! Hij rijdt nu weer perfect!quote:Op woensdag 22 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee
Ey ik weet nog een goede oplossing voor als je band bijna versleten is..... gewoon met schuurpapiertje het profiel wat dieper maken, kan je er weer effe tegenaan
OF een soldeerbout natuurlijk
Dat is een meet die Hollander zou regelen.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben ook nog nooit op een meet "gekomen"![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
![]()
met 1 groot verschil beemer beaver rijder...
waar jij stopt gaan wij gewoon verder![]()
![]()
![]()
![]()
Hey tnx voor de Tip,quote:Op woensdag 22 september 2004 14:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Shit hee
Ey ik weet nog een goede oplossing voor als je band bijna versleten is..... gewoon met schuurpapiertje het profiel wat dieper maken, kan je er weer effe tegenaan
OF een soldeerbout natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |