Of Adonis Mark, zo noemen ze mij ook welquote:Op woensdag 22 september 2004 19:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken door het woord "spijker" want dat ben ik zelf ook.
Toch geef ik de voorkeur aan de meer gebezigde term "gespierde spijker" die wordt vaker gebruikt en komt wat flateuzer over.
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Of Adonis Mark, zo noemen ze mij ook wel
Daarom ook Adonisquote:Op woensdag 22 september 2004 20:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]Er moet er ook altijd eentje bovenuit steken he?
Ik heb de enige keer dat zowel jij als ik erbij waren niet op gelet maar jij valt toch niet onder het gilde van gespierde spijkers?
Kan het niet iets creatiever met die TVP's?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:06 schreef ZX9R het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Of Adonis Mark, zo noemen ze mij ook wel
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:17 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Raar vraagje misschien maar heb jij dat er voor over?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou dan zal ik ook maar eens reageren,
Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Hollander ik was veel te licht voor mijn lengte
en iedereen vond mij maar erg mager, ik kon eten wat ik wilde maar niets hielp eigenlijk, todat ik een keer met een voedings deskundige gesproken had en die vertelde mij dat ik gewoon veel kleine porties op een dag moest eten, het heeft me bijna 2 jaar gekost om 5 kilo erbij te krijgen,
ik eet nu ongeveer 6 tot 8 boterhammen per dag, niet eens zo heel veel maar ik eet die niet meer in 1 keer maar verspreid over de hele dag iedere keer als ik trek krijg eet ik een boterham,
en tot nu toe werkt dat aardig. maar ik weet als ik er mee stop dan is het binnen 1 week alweer af is en ik weer opnieuw kan beginnen,
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef ZX9R het volgende:
Zo beter dan? Een plaatje ipv een tvp!
jezus, ik kom kwam hier voor mijn lolquote:Op woensdag 22 september 2004 20:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Dacht je die eer te hebben dan om nog met me te praten
Dus we moeten je voortaan missen?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jezus, ik kom kwam hier voor mijn lolecht geen zak aan zo met jou...
ik vind het geen rare vraag hoor, en ja ik heb het er voor over, het kost me niet zoveel moeite eigenlijk en ik voel me gewoon erg lekker in mijn vel zitten daardoor.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Raar vraagje misschien maar heb jij dat er voor over?
Vroeg het me gewoon af.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind het geen rare vraag hoor, en ja ik heb het er voor over, het kost me niet zoveel moeite eigenlijk en ik voel me gewoon erg lekker in mijn vel zitten daardoor.![]()
En hoe weet jij dan hoe dat er uit ziet ?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou nooit aan bijv. survivals mee kunnen doen zonder risico, na ongeveer 20 uur kan ik al niet eens meer normaal lopen en zien dingen eruit alsof ik een LSD trip heb genomen.
nee niet zijn 1ste..quote:Op woensdag 22 september 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, fijne motor, sporttour, erg veel vermogen. Toch niet zn 1e motor he?
okequote:Op donderdag 23 september 2004 00:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Neu..... niet linker dan andere motorenT blijft een sporttour... niet zo'n extreme vermogensafgite als bijv een R1...
Maar ik ga pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |