quote:Op woensdag 22 september 2004 13:01 schreef dvdk het volgende:
een vrouw verkrachten lijkt me wel geil eerlijk gezegd
bij haar thuis inbreken s'nachts en haar dan nemen...na haar een beetje bedwelmd te hebben met wat chloroform op een doekje...niet teveel natuurlijk
ze moet nog wel een beetje kunnen spartellen
vertel?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef Fly-or-Die het volgende:
perverse fantasie die je hebt of kunt bedenken.
ben benieuwd wie de meest zieke geest op sexueel gebied hier op fok is.
(BHFH, ik verwacht iets moois van je)
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op woensdag 22 september 2004 13:04 schreef Posdnous het volgende:
Ik zou graag een hamster willen likken terwijl ik Albert Verlinde keihard op z'n billen sla en 12 hongerige Biafra-kindjes aan m'n snikkel sabbelen.
TS begint...quote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef Fly-or-Die het volgende:
TS begint??quote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef Fly-or-Die het volgende:
nou breekt mijn klomp ... en ze zeggen dat toeval niet bestaatquote:Op woensdag 22 september 2004 13:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
Ik zou graag een hamster willen likken terwijl ik Albert Verlinde keihard op z'n billen sla en 12 hongerige Biafra-kindjes aan m'n snikkel sabbelen.
whahaquote:Op woensdag 22 september 2004 13:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:11 schreef Fly-or-Die het volgende:
een meid met diarree anaal nemen en na het ejaculeren ook nog ff lekker erin pissen. het hele zooitje uit haar reet opvangen en haar dit laten opdrinken
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:14 schreef Funksoldier het volgende:
met zachte hand verkracht worden door 5 bloedmooie meiden
Heb je een link naar de intake gesprek voor het pieterbaan centrum?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:51 schreef Fly-or-Die het volgende:
mmmz, ff voor de duidelijkheid. dit is een forum over de meest bizarre sexuele fantasie en geen intake gesprek voor het pieterbaan centrum
Wahahquote:Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil door drie tekkels aan m'n voeten gelikt worden die ingesmeerd zijn met leverpastei, terwijl iemand me met kaplaarzen tussen de tieten neukt en ik met markeerstiften iemands kont beklad, die onderwijl zorgt dat mijn voeten telkens opnieuw worden ingesmeerd met leverpastei. Dan is er nog een slang die heen en weer kringt tussen (en in) mijn vagina en anus, lekker glibberig. Dit alles wordt opgenomen op video.
Dan zou ik een paling nemen die je in je vagina stopt..... Die eet zich namelijk een weg naar buiten alsie gestresst is en geen uitweg meer kan vinden.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil door drie tekkels aan m'n voeten gelikt worden die ingesmeerd zijn met leverpastei, terwijl iemand me met kaplaarzen tussen de tieten neukt en ik met markeerstiften iemands kont beklad, die onderwijl zorgt dat mijn voeten telkens opnieuw worden ingesmeerd met leverpastei. Dan is er nog een slang die heen en weer kringt tussen (en in) mijn vagina en anus, lekker glibberig. Dit alles wordt opgenomen op video.
Ik wil best meedoen, lijkt me erg geil, maar wordt het ook opgenomen op video?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wahah![]()
![]()
Dan magje ookwel meedoen met mijn fantasie.
Eerst ga ik naar de vijver, alwaar ik een hoop kikkervisjes vang. Die stop ik thuis in een condoom en die stop ik dan zo in mijn anus. Amfibisch petshoppen dus. Terwijl ik al die kroelende visjes voel stop ik in mijn kutje een rottende arm die ik heb afgerukt van een vergaand lijk. Daarop heb ik een boor gemonteerd zodat hij kan ronddraaien. Ondertussen bef ik een bevallend paard. Ik laat de nageboorte over mijn naakte lichaam kletteren.
Jammer dat zo iemand nooit van je leven tegenkomtquote:Op woensdag 22 september 2004 14:49 schreef DonSauza het volgende:
Het lijkt me echt gaaf als:
Er een meisje op bed ligt waarvan haar voeten zijn ingesmeerd met leverpastei, ondertussen likken 3 tekkels de leverpastei van haar voeten en moet ik steeds nieuwe leverpastei op haar voeten doen.
Terwijl ik die leverpastei erop doe wordt mijn kont beklad met een markeerstift door dat zelfde meisje!!
Het hoeft niet maar zou wel mooi zijn als er ook nog een slang bij was die heen en weer kringt tussen haar (en in) haar vagina en anus...
Dit lijkt mij echt het ultime genot!!
nee idd..die zullen er vast wel niet zijn :'(quote:Op woensdag 22 september 2004 14:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jammer dat zo iemand nooit van je leven tegenkomt![]()
Hoi! Heb je net even leverpastei ingeslagen?quote:Op woensdag 22 september 2004 16:04 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Hey Petra!!![]()
Ja leverpastei zo net gelijk samen met de andere boodschappen gehaald..quote:Op woensdag 22 september 2004 16:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoi! Heb je net even leverpastei ingeslagen?
dus omdat je een bepaald patroon ziet dat je niet bevalt moet het naar ONZ?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:56 schreef Nuek het volgende:
Het valt me op dat de 'fantasien van de mannen grof, gewelddadig, vrouwonvriendelijk maar vooral met macht te maken hebben. Ik kan er niet om lachen hoe grappig het ook bedoelt is. Mag dit topic naar [onz] s.v.p.?
Die vrouwen kunnen er anders ook wat vanquote:Op woensdag 22 september 2004 19:56 schreef Nuek het volgende:
Het valt me op dat de 'fantasien van de mannen grof, gewelddadig, vrouwonvriendelijk maar vooral met macht te maken hebben. Ik kan er niet om lachen hoe grappig het ook bedoelt is. Mag dit topic naar [onz] s.v.p.?
dit is geschreven door een vrouw, dit vind ik behoorlijk ziek en kwetsend voor het paardd, het lijk en de kikkervisjesquote:Op woensdag 22 september 2004 14:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wahah![]()
![]()
Dan magje ookwel meedoen met mijn fantasie.
Eerst ga ik naar de vijver, alwaar ik een hoop kikkervisjes vang. Die stop ik thuis in een condoom en die stop ik dan zo in mijn anus. Amfibisch petshoppen dus. Terwijl ik al die kroelende visjes voel stop ik in mijn kutje een rottende arm die ik heb afgerukt van een vergaand lijk. Daarop heb ik een boor gemonteerd zodat hij kan ronddraaien. Ondertussen bef ik een bevallend paard. Ik laat de nageboorte over mijn naakte lichaam kletteren.
verzin dan een lekker bizar manonvriendelijk verhaalquote:Op woensdag 22 september 2004 19:56 schreef Nuek het volgende:
Ik heb er echt zin inquote:Op woensdag 22 september 2004 17:04 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Ja leverpastei zo net gelijk samen met de andere boodschappen gehaald..
20 blikjes lijkt me eerst wel voldoende..
Geloof dat me buurvrouw 3 tekkels heeft dus die zijn ook al geregeld....
Petra en DonSauza![]()
Waar wachten we dan nog op??quote:Op woensdag 22 september 2004 20:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb er echt zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |