Dat was me toendertijd toch een doorslaand succes zeg.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
Verder zijn we 'achter de schermen' bezig met het regelen van interviews met bekende sporters. Zeg maar hetzelfde principe als in SHO, waarbij jullie de vragen aan de sporters kunnen stellen.
Waarom niet als ik mag vragen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat was me toendertijd toch een doorslaand succes zeg.!
Samenwerking met de PR afdeling van Fok! was niet echt optimaal als ik het me goed herinner, maar los daarvan heeft er geen hond gereageerd op onze verzoeken.quote:
Zonde eigenlijk. Het idee is in mijn ogen wel erg goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Samenwerking met de PR afdeling van Fok! was niet echt optimaal als ik het me goed herinner, maar los daarvan heeft er geen hond gereageerd op onze verzoeken.
Aha, dat zou wel makkelijker werken lijkt mij.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef zjroentje het volgende:
Zij onderhouden de contacten tussen Fok! en externe personen/bedrijven. Mods mogen dat zelf niet op eigen houtje doen.
Nah, zo blijft er natuurlijk wel overzicht in de contacten en komt het allemaal wat professioneler over.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Aha, dat zou wel makkelijker werken lijkt mij.....
Dat is de keerzijde inderdaad.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nah, zo blijft er natuurlijk wel overzicht in de contacten en komt het allemaal wat professioneler over.
Misschien een samenwerkingsverband doen met FOK!sport, waar ik sinds kort de PR voor regelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Samenwerking met de PR afdeling van Fok! was niet echt optimaal als ik het me goed herinner, maar los daarvan heeft er geen hond gereageerd op onze verzoeken.
Pardon, wie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Misschien een samenwerkingsverband doen met FOK!sport, waar ik sinds kort de PR voor regel
Zo hebben wij al interviews gehad met Bastiaan Tamminga en Sheila Verschuur en komen er nog een aantal anderen aan.
quote:
Stel je vragen aan...... en De antwoorden van Sheila Verschuurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef Messenga het volgende:
Sheila verschuur?
Mijn godquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:14 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Stel je vragen aan...... en De antwoorden van Sheila Verschuur
En dan publiceren op zowel de subsite als op het forum bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:21 schreef sanger het volgende:
[..]
En dan publiceren op zowel de subsite als op het forum bedoel je?
Goed plan, hou me op de hoogte! Als je darters zoekt kan ik misschien iets voor je betekenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:23 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Over de uitwerking enz moet ik nog even met de mods praten, maar dat gaat wel lukken denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |