abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22126318
Dit topic is bedoeld om van de kant van de users suggesties, opmerkingen of ideeën te krijgen, voor de verbetering van dit forum. Zelf hebben mitt en ik ook ideeën om het forum meer dynamisch en levendiger te krijgen, maar we zouden ook graag feedback van de kant van de users willen hebben.

Dus spui hier allerlei dingen die jij graag zou willen zien, die je zou willen zien verdwijnen, of dingen die in jouw ogen beter kunnen.

Game on.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 22 september 2004 @ 12:34:44 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22126368
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Zelf hebben mitt en ik ook ideeën om het forum meer dynamisch en levendiger te krijgen, maar we zouden ook graag feedback van de kant van de users willen hebben.
Wacht je daar mee, want ik ben best benieuwd.

k Vind zelf overigens dat alles goed loopt.
pi_22126558
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:34 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wacht je daar mee, want ik ben best benieuwd.
Nou, zo willen we veel minder in centrale topics gaan stoppen, met een mooi woord decentraliseren.

Maar dat betekent niet dat er voor elk pietluttig dingetje een topic kan worden geopend. Het is dus de bedoeling dat er voor kleinere evenementen en/of nieuwsberichten een topic geopend kan worden, zodat die onderwerpen niet ondersneeuwen in de centrale topics. In een apart topic genereert het meer posts, en zodoende leuker om erover te praten.

Verder zijn we 'achter de schermen' bezig met het regelen van interviews met bekende sporters. Zeg maar hetzelfde principe als in SHO, waarbij jullie de vragen aan de sporters kunnen stellen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_22126634
Misschien een sportcafe of een kantine, naar voorbeeld van HOOLS. Alhoewel ik me af vraag of dat gaat lopen omdat er hier misschien wat minder "grootverbruikers" zijn.
...drop it like it's hot...
  woensdag 22 september 2004 @ 12:47:31 #5
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22126641
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nou, zo willen we veel minder in centrale topics gaan stoppen, met een mooi woord decentraliseren.

Maar dat betekent niet dat er voor elk pietluttig dingetje een topic kan worden geopend. Het is dus de bedoeling dat er voor kleinere evenementen en/of nieuwsberichten een topic geopend kan worden, zodat die onderwerpen niet ondersneeuwen in de centrale topics. In een apart topic genereert het meer posts, en zodoende leuker om erover te praten.
Hier zat ik ook al aan te denken, maar toen bedacht ik me dat het nogal meevalt met de centrale topics. Zo staat nu in de index een topic over wielrennen één over Hamilton's doping en één over de Vuelta. Precies goede verhouding centraal, niet-centraal mijns inziens.
quote:
Verder zijn we 'achter de schermen' bezig met het regelen van interviews met bekende sporters. Zeg maar hetzelfde principe als in SHO, waarbij jullie de vragen aan de sporters kunnen stellen.
Klinkt wel leuk ja.
  woensdag 22 september 2004 @ 12:48:16 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22126716
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:48 schreef pfaf het volgende:
"De Kantine" Olee, deeltje twee alweer
Zoals ik al verwachte het loopt niet echt lekker Zal hem eens kicken.
...drop it like it's hot...
pi_22127099
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hier zat ik ook al aan te denken, maar toen bedacht ik me dat het nogal meevalt met de centrale topics. Zo staat nu in de index een topic over wielrennen één over Hamilton's doping en één over de Vuelta. Precies goede verhouding centraal, niet-centraal mijns inziens.
Maar dat willen we wel zo houden. Zo werd het geval 'Hamilton' (ook door mij) eerst in het Vuelta topic gepost, terwijl een eigen topic makkelijk levensvatbaar is. Dat is toch een beetje een verandering tov van 'vroegah', toen veel meer in centrale topics werd geduwd.
  woensdag 22 september 2004 @ 13:10:01 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 22 september 2004 @ 13:52:23 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22128184
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar dat willen we wel zo houden. Zo werd het geval 'Hamilton' (ook door mij) eerst in het Vuelta topic gepost, terwijl een eigen topic makkelijk levensvatbaar is. Dat is toch een beetje een verandering tov van 'vroegah', toen veel meer in centrale topics werd geduwd.
en nu blijkt ook dat t werkt, want er is al redelijk veel in gepost in t Hamilton topic.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_22129113
interviews met sommige wielrenners valt wel te regelen
pi_22131363
Is een quiztopic van de hier polulaire sporten niet wat?
That's all folks!
  woensdag 22 september 2004 @ 16:19:27 #13
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22131436
quote:
Op woensdag 22 september 2004 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een quiztopic van de hier polulaire sporten niet wat?
Die was er al, maar is blijkbaar niet genoeg bezocht..

Overigens is het natuurlijk nog een poging waard, snap niet waarom zo'n topic niet zal kunnen lopen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 22 september 2004 @ 16:21:35 #14
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22131480
En ik sluit me natuurlijk aan bij de woorden van zjroentje

Decentralisatie voorop, zodat er volop gediscussierd/gepraat kan worden in diverse topics over actuele sportevenementen.

Ik hoor graag van alle vaste users hun mening(tong ), maar alle input is welkom
  Trouwste user 2022 woensdag 22 september 2004 @ 17:57:03 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_22133407
Die interviews lijken me erg leuk. En decentralisatie natuurlijk.

Misschien kunnen jullie een user warm maken om een soort nieuwsposter te worden in Sport. Iemand die consequent teletekst bijhoudt en bij nieuwtjes die niet centraal gepost kunnen worden zo alert is er een topic over te openen. Soort derde modje zonder blauw kleurtje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22134120
Als het zou kunnen zijn intervieuws erg leuk, had vroeger een schaatsclub(clubs.nl) kende ik iemand die veel schaatsers persoonelijk kende hebben we het ook wel eens gedaan, kan eens kijken of het nu nog steeds gaat lukken. Dat krijg je zoiets als je ook in SHO ziet.
Wat Tong zegt is wel leuk een soort poster van al het sportnieuws zodat ook topics die niet meer goed lopen weer aandacht krijgen.
pi_22134184
quote:
Op woensdag 22 september 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Dit topic is bedoeld om van de kant van de users suggesties, opmerkingen of ideeën te krijgen, voor de verbetering van dit forum. Zelf hebben mitt en ik ook ideeën om het forum meer dynamisch en levendiger te krijgen, maar we zouden ook graag feedback van de kant van de users willen hebben.

Dus spui hier allerlei dingen die jij graag zou willen zien, die je zou willen zien verdwijnen, of dingen die in jouw ogen beter kunnen.

Game on.
Hey wat leuk, een newbie die de wereld wel eens even gaat veranderen!
pi_22138264
Misschien is het een idee om de topictitels meer op elkaar af te stemmen. Dat er in de titel bij de topics over 1 persoon vooraan tussen haakjes. [fantopic] komt te staan. Door de wirwar van titels weet ik soms niet eens waar je wat moet posten. Misschien kan hetzelfde principe ook gebruikt worden voor actuele onderwerpen door er duidelijk [actueel] voor de topictitel te zetten. Enzovoort. Het is maar een idee, ik weet niet hoe jullie hierover denken. Decentraliseren lijkt me zowieso een goed plan omdat Sport heel erg veel omvat en meer orde een goede zaak is.
That's all folks!
pi_22146915
Niemand meer met suggesties?

Of zelfs niks te zeiken op het forumonderdeel?
  donderdag 23 september 2004 @ 14:38:19 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22151628
Ik ben de hele dag bezig geweest met het opstellen van actie- / verbeterpunten. Heb het net overgezet naar een PDF-boekwerk die ik jou en Mitt zo zal toesturen.
  donderdag 23 september 2004 @ 15:01:13 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_22152135
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een idee om de topictitels meer op elkaar af te stemmen. Dat er in de titel bij de topics over 1 persoon vooraan tussen haakjes. [fantopic] komt te staan. Door de wirwar van titels weet ik soms niet eens waar je wat moet posten. Misschien kan hetzelfde principe ook gebruikt worden voor actuele onderwerpen door er duidelijk [actueel] voor de topictitel te zetten. Enzovoort. Het is maar een idee, ik weet niet hoe jullie hierover denken. Decentraliseren lijkt me zowieso een goed plan omdat Sport heel erg veel omvat en meer orde een goede zaak is.
Probleem is dan dat de topictitel zo lang wordt dat je in de AT de hele titel niet meer kan zien. Dat vind ik toch wel een nadeel.

Maar opzich is het geen verkeerd plan, misschien gewoon overlaten aan de topicopener.
pi_22159753
Je kunt ook afkortingen gebruiken. [ACTUA] of [ACT] of [NWS]. Deze zijn na een aantal weken dan wel bekend op het forum.
That's all folks!
  donderdag 23 september 2004 @ 23:42:32 #23
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_22164152
quote:
Op woensdag 22 september 2004 17:57 schreef tong80 het volgende:
Die interviews lijken me erg leuk. En decentralisatie natuurlijk.

Misschien kunnen jullie een user warm maken om een soort nieuwsposter te worden in Sport. Iemand die consequent teletekst bijhoudt en bij nieuwtjes die niet centraal gepost kunnen worden zo alert is er een topic over te openen. Soort derde modje zonder blauw kleurtje.
Fok heeft al sportnieuwsposters hoor!
Die teletekst en velkerlei nieuwssites volgen.
  donderdag 23 september 2004 @ 23:48:34 #24
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_22164254
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:42 schreef placebeau het volgende:

[..]

Fok heeft al sportnieuwsposters hoor!
Die teletekst en velkerlei nieuwssites volgen.
ja en jij bent ook nooit geen sport crew geweest

Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 23 september 2004 @ 23:52:40 #25
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_22164343
quote:
Op donderdag 23 september 2004 23:48 schreef JPM01 het volgende:

[..]

ja en jij bent ook nooit geen sport crew geweest

Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Ja, moet ik ooit nog eens invullen. Wist niet dat er mensen daadwerkelijk daarop klikten

Nog even melden dat ik ook wel voor decentralisatie ben. Moet je wel wat meer opletten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')