Wacht je daar mee, want ik ben best benieuwd.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Zelf hebben mitt en ik ook ideeën om het forum meer dynamisch en levendiger te krijgen, maar we zouden ook graag feedback van de kant van de users willen hebben.
Nou, zo willen we veel minder in centrale topics gaan stoppen, met een mooi woord decentraliseren.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wacht je daar mee, want ik ben best benieuwd.
Hier zat ik ook al aan te denken, maar toen bedacht ik me dat het nogal meevalt met de centrale topics. Zo staat nu in de index een topic over wielrennen één over Hamilton's doping en één over de Vuelta. Precies goede verhouding centraal, niet-centraal mijns inziens.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, zo willen we veel minder in centrale topics gaan stoppen, met een mooi woord decentraliseren.
Maar dat betekent niet dat er voor elk pietluttig dingetje een topic kan worden geopend. Het is dus de bedoeling dat er voor kleinere evenementen en/of nieuwsberichten een topic geopend kan worden, zodat die onderwerpen niet ondersneeuwen in de centrale topics. In een apart topic genereert het meer posts, en zodoende leuker om erover te praten.
Klinkt wel leuk ja.quote:Verder zijn we 'achter de schermen' bezig met het regelen van interviews met bekende sporters. Zeg maar hetzelfde principe als in SHO, waarbij jullie de vragen aan de sporters kunnen stellen.
Zoals ik al verwachte het loopt niet echt lekkerquote:Op woensdag 22 september 2004 12:48 schreef pfaf het volgende:"De Kantine" Olee, deeltje twee alweer
Maar dat willen we wel zo houden. Zo werd het geval 'Hamilton' (ook door mij) eerst in het Vuelta topic gepost, terwijl een eigen topic makkelijk levensvatbaar is. Dat is toch een beetje een verandering tov van 'vroegah', toen veel meer in centrale topics werd geduwd.quote:Op woensdag 22 september 2004 12:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hier zat ik ook al aan te denken, maar toen bedacht ik me dat het nogal meevalt met de centrale topics. Zo staat nu in de index een topic over wielrennen één over Hamilton's doping en één over de Vuelta. Precies goede verhouding centraal, niet-centraal mijns inziens.
en nu blijkt ook dat t werkt, want er is al redelijk veel in gepost in t Hamilton topic.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar dat willen we wel zo houden. Zo werd het geval 'Hamilton' (ook door mij) eerst in het Vuelta topic gepost, terwijl een eigen topic makkelijk levensvatbaar is. Dat is toch een beetje een verandering tov van 'vroegah', toen veel meer in centrale topics werd geduwd.
Die was er al, maar is blijkbaar niet genoeg bezocht..quote:Op woensdag 22 september 2004 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Is een quiztopic van de hier polulaire sporten niet wat?
Hey wat leuk, een newbie die de wereld wel eens even gaat veranderen!quote:Op woensdag 22 september 2004 12:31 schreef zjroentje het volgende:
Dit topic is bedoeld om van de kant van de users suggesties, opmerkingen of ideeën te krijgen, voor de verbetering van dit forum. Zelf hebben mitt en ik ook ideeën om het forum meer dynamisch en levendiger te krijgen, maar we zouden ook graag feedback van de kant van de users willen hebben.
Dus spui hier allerlei dingen die jij graag zou willen zien, die je zou willen zien verdwijnen, of dingen die in jouw ogen beter kunnen.
Game on.
Probleem is dan dat de topictitel zo lang wordt dat je in de AT de hele titel niet meer kan zien. Dat vind ik toch wel een nadeel.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien is het een idee om de topictitels meer op elkaar af te stemmen. Dat er in de titel bij de topics over 1 persoon vooraan tussen haakjes. [fantopic] komt te staan. Door de wirwar van titels weet ik soms niet eens waar je wat moet posten. Misschien kan hetzelfde principe ook gebruikt worden voor actuele onderwerpen door er duidelijk [actueel] voor de topictitel te zetten. Enzovoort. Het is maar een idee, ik weet niet hoe jullie hierover denken. Decentraliseren lijkt me zowieso een goed plan omdat Sport heel erg veel omvat en meer orde een goede zaak is.
Fok heeft al sportnieuwsposters hoor!quote:Op woensdag 22 september 2004 17:57 schreef tong80 het volgende:
Die interviews lijken me erg leuk. En decentralisatie natuurlijk.
Misschien kunnen jullie een user warm maken om een soort nieuwsposter te worden in Sport. Iemand die consequent teletekst bijhoudt en bij nieuwtjes die niet centraal gepost kunnen worden zo alert is er een topic over te openen. Soort derde modje zonder blauw kleurtje.
ja en jij bent ook nooit geen sport crew geweestquote:Op donderdag 23 september 2004 23:42 schreef placebeau het volgende:
[..]
Fok heeft al sportnieuwsposters hoor!
Die teletekst en velkerlei nieuwssites volgen.
Ja, moet ik ooit nog eens invullen. Wist niet dat er mensen daadwerkelijk daarop kliktenquote:Op donderdag 23 september 2004 23:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja en jij bent ook nooit geen sport crew geweest![]()
Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |