Mede dankzij die lerarenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:13 schreef PJORourke het volgende:
Een leraar
Juist!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:35 schreef gtotep het volgende:
Gezellig, een dagje op kosten van de vakbond naar Amsterdam.
Tis net Parkpop in Den Haag, omdat het gratis is komt er veel volk.
De vakbonden kopen meelopers met hun gratis treinkaartjes.
Prima, want aan die leraren had ik meestal niks. De echte moest ik zelf uit de boeken trekken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:22 schreef Tup het volgende:
Mede dankzij die leraren(en je ouders, de vorige generaties) ben jij nu onder de pannen, net als veel andere Fok!kers. Ik stel voor geen geld meer voor onderwijs uit te trekken. De "rechtse" reacties op dit forum vormen het beste bewijs van het failliet van het onderwijs.
En wie gaat dát dan weer betalen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:30 schreef PJORourke het volgende:
Ik vind het overigens een goed voorstel van jou want dat scheelt bakken geld en de meest verwende beroepsgroep in dit land (minder dan 30 uur per week werken) wordt dan en masse onstlagen.![]()
Een bijstandsuitkering is goedkoper dan een lerarensalaris en je krijgt er net zo weinig voor terug.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:32 schreef thoth het volgende:
En wie gaat dát dan weer betalen?
Gelukkig is "levenslang leren" door dit kabinet ook vakkundig de nek om gedraaid. Leraren zijn net politici: je hebt er weinig aan, maar ze zijn toch nodig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:30 schreef PJORourke het volgende:
Prima, want aan die leraren had ik meestal niks. De echte moest ik zelf uit de boeken trekken.
Hmmm...ik doe toch iets verkeerd als ik dan zeker 50 uur per week bezig ben. Ik zal wel wat traag van begrip zijn...In navolging van het vorige voorstel stel ik voor dat we allemaal liberalen kweken middels een verplichte zelfhulp leeslijst met werken van:quote:Ik vind het overigens een goed voorstel van jou want dat scheelt bakken geld en de meest verwende beroepsgroep in dit land (minder dan 30 uur per week werken) wordt dan en masse onstlagen.![]()
Mooi gezegd. Maar laten we er eens een flink aantal van beide groeperingen ontslaan. Kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:39 schreef Tup het volgende:
Gelukkig is "levenslang leren" door dit kabinet ook vakkundig de nek om gedraaid. Leraren zijn net politici: je hebt er weinig aan, maar ze zijn toch nodig.
Heeft Zalmpie een heus boek geschreven?quote:Hmmm...ik doe toch iets verkeerd als ik dan zeker 50 uur per week bezig ben. Ik zal wel wat traag van begrip zijn...In navolging van het vorige voorstel stel ik voor dat we allemaal liberalen kweken middels een verplichte zelfhulp leeslijst met werken van:
* Friedman
* Zalm - Mijn jaren in Enkhuizen
* Nima a,b,c en d
* "Sociale vaardigheid voor beginners"
* "Goedkope argumenten voor beginners"
* "De socratische methode: zin en onzin"
* "Drugredeneringen"
Ik ben blij dat je mijn makkelijke werkweek deels bekostigt, en dat ik als docent de eer heb om de opvoeding van de ouders te mogen overnemen. Dit zijn allemaal bezig met de eigen carriere, een door de maatschappij opgelegd criterium om volwaardig mee te doen.
Absoluut. Ik heb nog een rekening openstaan. En ik vind dat ze voor weinig werk veel geld krijgen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Een lerarenhaat overgehouden aan je school?
Ik zou economen en juristen ook aan het rijtje willen toevoegen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:43 schreef PJORourke het volgende:
Mooi gezegd. Maar laten we er eens een flink aantal van beide groeperingen ontslaan. Kijken wat er gebeurt.
Ik bevestig graag onzekere mensen in hun oordeel.quote:Heeft Zalmpie een heus boek geschreven?
Maar jij bevestigt eigenlijk alleen maar wat ik al dacht van leraren. Ze geven nauwelijks onderwijs, het zijn dompteurs geworden.
We hebben het nog niet over het erbarmelijke niveau van die diploma's gehad....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:50 schreef Tup het volgende:
Ik zou economen en juristen ook aan het rijtje willen toevoegen...
Ik bevestig graag onzekere mensen in hun oordeel.Gelukkig leren leerlingen bij mij wél wat (ze halen iig voldoende resultaat om een diploma te bemachtigen), werk ik harder dan een gemiddelde medewerker bij een commercieel en ben ik ook nog slimmer en knapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |