SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond een paar meter voor rechterspeakers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar sta je of zit je..of ben je vanavond niet in het HMH ?
Da's een mooie beleving lijkt mij.Zijn ze nog in het originele groep?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Stond een paar meter voor rechterspeakers.
Wat fucking goed.
Ik vind ze wel een beetje vetjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat zijn die nog strak zeg. Ik heb genoten!
Williams is nogal aan t jo-joën heb ik t idee... toch gek om uit zo'n lichaam zo'n hoge stem te horen komen. Al moeten de hoge noten echt vanuit zijn tenen komen, gezien zijn houding op die momenten.quote:
Dit staat op Ziggo Dome website: "Toto, bestaande uit Steve Lukather, David Paich, Steve Porcaro, Joseph Williams, Simon Philips en Nathan East, is van alle markten thuis."quote:
Geniet ervan nu je kan leven kan zo kort zijn hèquote:Op dinsdag 25 december 2012 23:13 schreef Braddie het volgende:
Hier ook, een kaartje !
Verdomme, word een duur jaar.
Deze maand een kaartje voor Rod Stewart gekocht, Voor Meatloaf, en voor Toto.
En ik wil volgende maand éigenlijk óók een springsteen kaartje halenen eventueel zelfs via onnoficiele ticketsites een Robbie Williams kaartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |