quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:39 schreef masser120 het volgende:Wat weten jullie van deze groep en wat vinden jullie van deze groep?
Dat hun drummer Simon Philips heet en heel erg extreem goed is en sinds 1992 iemand opvolgt. Nog een aantal dingen. Wat ik ook weet: ik ben 16 en ik vind het veel te goede muziek.
Welke nummers kennen jullie nog?
Praktisch heel veel, alles op hun Essentials CD.
Zijn jullie weleens bij concerten geweest?
Nee, maar staat in de planning
Hebben jullie ze weleens op zien treden?
Ook niet...
Of ooit weleens een clip van hun gezien?
Vandaag op internet toevallig naar gekeken
Wil je dat allemaal weten? Ik heb Toto voor het eerst in 1990 gezien tijdens de Past to Present Tour en heb gelukkig Jeffrey Porcaro nog live kunnen aanschouwen en ik schat hem hoger in dan Simon Phillips. Niet dat Simon slecht is, maar ik hou van de "groove" van Jeffrey, een ware meester.
Daarna heb ik ze wel een stuk 20x gezien, Steve Lukather en Simon Phillips solo, Tribute to Jeffrey Porcaro in Koblenz en Fergie Frederiksen (zanger op Isolation) met Voice of Rock (oid).
Ja, je kunt me een die hard fan noemen, maar volgend jaar laat ik het verstek gaan, nu het gerucht gaat dat good ol' Luke gaat touren, altijd in voor een feestje.
Ik heb alle clips, behalve Straight for the heart, van Toto. Diverse bootlegs, gesigneerde versie van Candyman (Los Lobotomys) en foto's.
Ik spreek er nooit over, anders kom ik over als een groupie en dat ben ik niet.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html