abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:18:43 #151
24054 search64
Avec le grande
pi_30137433
Toto is voor het beste voorbeeld dat goede techniek niet per definitie goede muziek oplevert.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  zondag 23 oktober 2005 @ 20:13:10 #152
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_31654990
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:22:10 #153
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_33233883
http://www.toto99.com/multimedia/audio.shtml

2 soundclips van het nieuwe album. Klinkt goed.
pi_33369980
Toto is geweldig! Ik heb de DVD van het concert in Amsterdam.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:37:45 #155
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_33577702
Er staan nu meer samples van het nieuwe album online. Zeer veelbelovend.

Ik denk dat Falling In Between mijn favoriete Toto album gaat worden.
pi_34010896
Lekker album! Begint stevig en daarna gaat ie lekker door, ik blijf nog even luisteren
pi_34011627
Heb laatst 'The Essential Toto' gekocht. Heerlijke band, heerlijke nummers!

Misschien is het allemaal wel net iets teveel van het zelfde om echt enorm fan van deze band te worden.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:10:07 #158
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_34046680
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef Klingon het volgende:
Lekker album! Begint stevig en daarna gaat ie lekker door, ik blijf nog even luisteren
Idd. Ik heb FIB al een aantal keer geluisterd en wmb is het Toto's beste album. Vooral de diversiteit is erg goed. Van progmetal tot r&b.
pi_34064508
Het eerste nummer is een beetje vaag,het tweede lijkt op Level 42 en het derde en vierde nummer beginnen het weer op Toto te lijken.
Het vijfde is ook een beetje wennen.
Nummer zes is echt weer een Toto-ballad
nummer zeven klinkt als de Toto van vroeger(Isolation album)
Nummer acht ,negen en tien hebben ook weer de fijne Toto-sound.
Conclusie:10 februari rijdt er een bestelbus door Nederland waar een gloednieuwe cd van Toto in de cd-speler zit.(en 9 maart naar het concert natuurlijk)
pi_42990520
21 maart 2007 Heineken Music Hall, wie gaan er mee

Voorverkoop begint morgen.
pi_44607419
He k*t, uitverkocht
pi_44612829
Wat weten jullie van deze groep en wat vinden jullie van deze groep?

Dat hun drummer Simon Philips heet en heel erg extreem goed is en sinds 1992 iemand opvolgt. Nog een aantal dingen. Wat ik ook weet: ik ben 16 en ik vind het veel te goede muziek.

Welke nummers kennen jullie nog?

Praktisch heel veel, alles op hun Essentials CD.

Zijn jullie weleens bij concerten geweest?

Nee, maar staat in de planning

Hebben jullie ze weleens op zien treden?

Ook niet...

Of ooit weleens een clip van hun gezien?

Vandaag op internet toevallig naar gekeken
Bekijk mijn website!
http://foto.pcmencia.nl
pi_44621588
Ben dan geen fan, maar ik ga wel heen.

Veel respect voor deze band. Individueel erg goede muzikanten en in groepsverband magistraal.
pi_44621625
Ik ga dus niet Had niet optijd geld
pi_44621745
quote:
Op woensdag 20 december 2006 22:39 schreef masser120 het volgende:
Wat weten jullie van deze groep en wat vinden jullie van deze groep?

Dat hun drummer Simon Philips heet en heel erg extreem goed is en sinds 1992 iemand opvolgt. Nog een aantal dingen. Wat ik ook weet: ik ben 16 en ik vind het veel te goede muziek.

Welke nummers kennen jullie nog?

Praktisch heel veel, alles op hun Essentials CD.

Zijn jullie weleens bij concerten geweest?

Nee, maar staat in de planning

Hebben jullie ze weleens op zien treden?

Ook niet...

Of ooit weleens een clip van hun gezien?

Vandaag op internet toevallig naar gekeken
Wil je dat allemaal weten? Ik heb Toto voor het eerst in 1990 gezien tijdens de Past to Present Tour en heb gelukkig Jeffrey Porcaro nog live kunnen aanschouwen en ik schat hem hoger in dan Simon Phillips. Niet dat Simon slecht is, maar ik hou van de "groove" van Jeffrey, een ware meester.
Daarna heb ik ze wel een stuk 20x gezien, Steve Lukather en Simon Phillips solo, Tribute to Jeffrey Porcaro in Koblenz en Fergie Frederiksen (zanger op Isolation) met Voice of Rock (oid).
Ja, je kunt me een die hard fan noemen, maar volgend jaar laat ik het verstek gaan, nu het gerucht gaat dat good ol' Luke gaat touren, altijd in voor een feestje.
Ik heb alle clips, behalve Straight for the heart, van Toto. Diverse bootlegs, gesigneerde versie van Candyman (Los Lobotomys) en foto's.
Ik spreek er nooit over, anders kom ik over als een groupie en dat ben ik niet.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
pi_44621756
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga dus niet Had niet optijd geld
In Duitsland zijn er nog kaarten....
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
pi_44623782
Ik ben ook te laat.. had er graag naar toe gewild. Een van m'n favo bands.

Live in Amsterdam roelt de pan uit.
pi_45262945
Ik ga!
pi_45266126
quote:
Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef Votz het volgende:

[..]

In Duitsland zijn er nog kaarten....
Ja ik woon aan de kust ongeveer
pi_48794174
kick

Het nieuwe solo album van Lukather is bijna klaar. Komt pas waarschijnlijk in Januari 2008 uit!
Ook gaat hij nu een instrumentaal album opnemen, ik ben zeer benieuwd.

Overigens nog mensen die TOTO @ Arrow Rock Festival gaan zien?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  zaterdag 28 april 2007 @ 10:30:10 #171
25016 Garble
The "Ga" is silent
pi_48800965
Toto is een van de beste bands ever!

Hold the line, Rosanna, Africa, de een is nog briljanter dan de ander! Maar het allerbeste is toch wel Stop loving you .
pi_48814507
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Garble het volgende:
Toto is een van de beste bands ever!

Hold the line, Rosanna, Africa, de een is nog briljanter dan de ander! Maar het allerbeste is toch wel Stop loving you .
Dat album waar Stop loving you op staat (The Seventh One) is naar mijn mening het beste Toto-album.Op de voet gevolgd door Isolation en Fahrenheit.
  zondag 29 april 2007 @ 20:00:28 #173
125844 Votz
Petomaan
pi_48847048
In Amerika gaat Fergie een paar liedjes meezingen (Minneapolis) en in LA Joseph...damn, waarom niet in Europa!!!
FART FAQ:
pi_50118726
Votz: wacht maar tot ze 30 jaar bestaan.................
pi_50118760
Tipje:
Toto speelt op 29 juni in Leer (bij Groningen over de grens) en wisselt het concert af met Status Quo. Er zijn nog kaarten! www.eventim.de
Lijkt mij persoonlijk leuker dat Arrow Rock.
pi_50118788
nog een tip!
Voor de die hard fans, surf eens naar het Toto Network.
www.totonetwork.com
Veel interactiviteit en de bandleden posten zelf soms ook stukjes/filmpjes. Best gezellig!
  donderdag 28 juni 2007 @ 08:45:32 #177
125844 Votz
Petomaan
pi_50927454
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef duzz het volgende:
nog een tip!
Voor de die hard fans, surf eens naar het Toto Network.
www.totonetwork.com
Veel interactiviteit en de bandleden posten zelf soms ook stukjes/filmpjes. Best gezellig!
Daar ben ik regelmatig.
FART FAQ:
pi_51147818
OH WIE BEN JE DAN ,,
pi_55890376
Promo van de nieuwe DVD:

http://www.youtube.com/watch?v=snIq-_m3oeI

Enjoy
FART FAQ:
  woensdag 11 juni 2008 @ 08:13:15 #180
125844 Votz
Petomaan
pi_59296856
Toto is niet meer:

Steve Lukather: "I would like to make a formal annoucement as I have been barraged by e-mails and speculations on various websites.

The fact is yes I have left Toto. There is no more Toto. I told the guys before the last leg of our tour.
We had some differences in how business was being done. The other fact is that I have been the only guy who was at the first rehearsal till the last gig a month or so ago. When Jeff died part of us all died with him. We pursued it and had some great times. Simon was a champ replacing Jeff at a most difficult time. Bobby was out of the band for 16 years and then came back and you know the other singer stories. Other than Bobby, Joe was the only guy that really fit with us cause he was a high school buddy as well. No offence to Bobby at all.

When Dave retired that was REAL hard for me cause we started the band together. Hell its 35 years if you count High School where the core all met. When Mike fell ill and had to leave that was it for me. If there isnt a Paich or at least one Porcaro how can we even call it Toto? It was bittersweet cause I finally got to tour with my dear friend and musical legend Leland Sklar whom I have known since I was 19 years old. We had some laughs and great times
Honestly I have just had enough. This is NOT a break. It is over. I really cant go out and play Hold the Line with a straight face anymore. I was 19 when we cut the record. I am 50 now.

I have only the deepest respect for the guys that have been in and out of this band over the years. We had a great run and I owe an awful lot to the experience and the success we had. We hung in there hard despite being the most hated band in the world by most so called "rock critics". We took the punches and kept going. Our old label President Donnie Ienner ruined us in the USA by not releasing our records and not letting us out of our contract for over 10 YEARS! And that really set us back. Why? You have to ask the man himself cause we never knew why. He just didnt like our music or us personally I guess. We will never know.

The USA turned there backs on us and it was very hard for me to keep smiling thru it all. It just sort of festered inside me and I was hurting myself in the process and eventually I had to be honest with myself and I was not happy at all. The guys in the current line-up could not be more different individuals and the only real thing we had in common was music. This was NOT the high school band of brothers that we started in the 70's. We had a magic thing and the same sense of humour and the same views on life. Somehow that was lost. Its not the new guys fault. It is what it is.

I just cant do it anymore and at 50 years old I wanted to start over and give it one last try on my own. As the only original member that had NEVER ever left or missed even ONE gig or recording I figured I might as well do it myself now while I can still get out and do it and have a new record that just came out and a new band that is unreal and a tour booked that will take me thru the end of summer 2009 and beyond. The title of my record says it all. Ever Changing Times.

Today I confered with my soul brother and founding member David Paich on this matter. He wrote me back and he said "We are FREE"! I laughed out loud. I dont think he thought this was Toto anymore either.
There are no bad feelings from me to the other guys at all. I wish them only the very very best and all the good things in life and I am sure we will run into each other here or there and it will be hugs and all, hope so anyway.
So, there you have it. I hope you will come out to one of my shows and thank you for 31 years of friendship."
FART FAQ:
pi_59353987
Edit: Fuck, het is echt zo, het staat op Steve's site.
pi_59369320
Was al een tijdje ter sprake. Er gaat wel een gerucht van een afscheidstour in 2009, maar pin me er niet op vast.

In ieder geval tourt Luke de komende 2 jaar zelf (Paradiso 8 juli!!!!) en Bobby is ook druk bezig met zijn soloplaat en is nu ook al veel aan het touren.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 13:55:58 #183
125844 Votz
Petomaan
pi_59386922
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 18:19 schreef duzz het volgende:
Was al een tijdje ter sprake. Er gaat wel een gerucht van een afscheidstour in 2009, maar pin me er niet op vast.

In ieder geval tourt Luke de komende 2 jaar zelf (Paradiso 8 juli!!!!) en Bobby is ook druk bezig met zijn soloplaat en is nu ook al veel aan het touren.
Ik wou graag naar Paradiso, nu bekend is dat Jeff Scott Soto gaat meejammen.
Nu moet ik het doen met Verviers en twee dagen later Bospop.

Afscheidstournee zal er voorlopig niet inzitten.
FART FAQ:
  zondag 29 juni 2008 @ 00:46:39 #184
32029 Basson
Dodge This!
pi_59764987
Ik las enige tijd geleden al een comment op Youtube, maar ik dacht, die bedoelt zeker een andere band. Ik heb er niet meer aan gedacht tot ik vandaag twee andere comments zag die hetzelfde beweren. Even naar toto99, niets bijzonders te zien. Toen Toto gegoogled en wiki had een melding dat ze uit elkaar waren... Op de site van Lukather is het hele verhaal dus te lezen.

Ontzettend jammer om te lezen want Toto was 15 jaar lang een belangrijk deel van de muzikale kant van mijn leven...
  zondag 29 juni 2008 @ 01:18:21 #185
138914 Slappy
ambtenaar
pi_59765475
en ik wou ze ooit nog eens live zien
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_59872326
Ik heb vandaag het album van Steve gekocht, maar tot mijn grote vreugde klinkt het wel heel erg Toto.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:49:55 #187
125844 Votz
Petomaan
pi_59873021
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb vandaag het album van Steve gekocht, maar tot mijn grote vreugde klinkt het wel heel erg Toto.
En Steely Dan
FART FAQ:
pi_85451743
Schopje, omdat: Er komt een nieuwe tour :D waaronder 2x een optreden in Nederland + er komt nog een live dvd ervan.
Meer info kijk op toto99.com
Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
pi_85452215
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:26 schreef Minifan het volgende:
Schopje, omdat: Er komt een nieuwe tour :D waaronder 2x een optreden in Nederland + er komt nog een live dvd ervan.
Meer info kijk op toto99.com
Ja hoi, je loopt een maand achter. Ze waren hier 11 en 13 juli namelijk al.
pi_85462045
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja hoi, je loopt een maand achter. Ze waren hier 11 en 13 juli namelijk al.
:') Het is nu alweer wachten op de nieuwe solocd van Luke die 11 okt. uitkomt.

Nb. Voor de die-hard fans check Lee Ritenour - 6 string theory met Luke, Slash, Neal Schon en andere!!!!
FART FAQ:
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 november 2010 @ 17:34:05 #191
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 2 december 2010 @ 17:14:45 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_89437403
quote:
Daar moet ik heen! Ik was gewoon naar bospop gegaan voor toto, heb ik ze gemist omdat mijn pa een hartaanval kreeg
Laffe huichelaar
pi_89454638
quote:
Ik vraag me af of dat hetzelfde concert is als wat ze vorig jaar in de WT gaven. Als dat zo is sta je na anderhalf uur al weer buiten.
pi_89466403
Nice!
Boer.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 december 2010 @ 20:03:04 #195
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89528252
Zo, tickets gekauft. :s)
pi_98438423
Vrijdag _O_
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:13:34 #197
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_98443020
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Zo, tickets gekauft. :s)
Bofferd :{ En heb je mooie plek ...weet je waar je staat of zit?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 juni 2011 @ 00:21:16 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98443365
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:46 schreef Vijf_voor het volgende:
Vrijdag _O_
Donderdag _O_.
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Bofferd :{ En heb je mooie plek ...weet je waar je staat of zit?
quote:
Vrije plaatskeuze:
staanplaats (en beperkt aantal stoelen)
Geen idee dus, ben nog nooit in HMH geweest.
pi_98499021
Ik ben er ook vrijdag :D Eerste keer live
Boer.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 22 juni 2011 @ 18:16:37 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_98517622
Iemand enig idee hoelaat het is afgelopen ivm laatste trein?
Die naar Zwolle gaat om 23.30, geen idee of het dan nog bezig is dus..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')