Idd. Ik heb FIB al een aantal keer geluisterd en wmb is het Toto's beste album. Vooral de diversiteit is erg goed. Van progmetal tot r&b.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef Klingon het volgende:
Lekker album! Begint stevig en daarna gaat ie lekker door, ik blijf nog even luisteren
Wil je dat allemaal weten? Ik heb Toto voor het eerst in 1990 gezien tijdens de Past to Present Tour en heb gelukkig Jeffrey Porcaro nog live kunnen aanschouwen en ik schat hem hoger in dan Simon Phillips. Niet dat Simon slecht is, maar ik hou van de "groove" van Jeffrey, een ware meester.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:39 schreef masser120 het volgende:
Wat weten jullie van deze groep en wat vinden jullie van deze groep?
Dat hun drummer Simon Philips heet en heel erg extreem goed is en sinds 1992 iemand opvolgt. Nog een aantal dingen. Wat ik ook weet: ik ben 16 en ik vind het veel te goede muziek.
Welke nummers kennen jullie nog?
Praktisch heel veel, alles op hun Essentials CD.
Zijn jullie weleens bij concerten geweest?
Nee, maar staat in de planning
Hebben jullie ze weleens op zien treden?
Ook niet...
Of ooit weleens een clip van hun gezien?
Vandaag op internet toevallig naar gekeken
In Duitsland zijn er nog kaarten....quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Mathijz het volgende:
Ik ga dus nietHad niet optijd geld
Ja ik woon aan de kust ongeveerquote:Op donderdag 21 december 2006 10:50 schreef Votz het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er nog kaarten....
Dat album waar Stop loving you op staat (The Seventh One) is naar mijn mening het beste Toto-album.Op de voet gevolgd door Isolation en Fahrenheit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:30 schreef Garble het volgende:
Toto is een van de beste bands ever!
Hold the line, Rosanna, Africa, de een is nog briljanter dan de ander! Maar het allerbeste is toch wel Stop loving you.
Daar ben ik regelmatig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef duzz het volgende:
nog een tip!
Voor de die hard fans, surf eens naar het Toto Network.
www.totonetwork.com
Veel interactiviteit en de bandleden posten zelf soms ook stukjes/filmpjes. Best gezellig!
Ik wou graag naar Paradiso, nu bekend is dat Jeff Scott Soto gaat meejammen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:19 schreef duzz het volgende:
Was al een tijdje ter sprake. Er gaat wel een gerucht van een afscheidstour in 2009, maar pin me er niet op vast.
In ieder geval tourt Luke de komende 2 jaar zelf (Paradiso 8 juli!!!!) en Bobby is ook druk bezig met zijn soloplaat en is nu ook al veel aan het touren.
En Steely Danquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb vandaag het album van Steve gekocht, maar tot mijn grote vreugde klinkt het wel heel erg Toto.
Ja hoi, je loopt een maand achter. Ze waren hier 11 en 13 juli namelijk al.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:26 schreef Minifan het volgende:
Schopje, omdat: Er komt een nieuwe tourwaaronder 2x een optreden in Nederland + er komt nog een live dvd ervan.
Meer info kijk op toto99.com
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoi, je loopt een maand achter. Ze waren hier 11 en 13 juli namelijk al.
Daar moet ik heen! Ik was gewoon naar bospop gegaan voor toto, heb ik ze gemist omdat mijn pa een hartaanval kreegquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef Pino112 het volgende:
Bumperdebump,
http://www.toto99.com/tourdates/calendar/list.php
23 juni 2011 komen ze naar de HMH
http://www.livenation.nl/event/22159/toto-tickets![]()
Ik vraag me af of dat hetzelfde concert is als wat ze vorig jaar in de WT gaven. Als dat zo is sta je na anderhalf uur al weer buiten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef Pino112 het volgende:
Bumperdebump,
http://www.toto99.com/tourdates/calendar/list.php
23 juni 2011 komen ze naar de HMH
http://www.livenation.nl/event/22159/toto-tickets![]()
Donderdagquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
BofferdEn heb je mooie plek ...weet je waar je staat of zit?
Geen idee dus, ben nog nooit in HMH geweest.quote:Vrije plaatskeuze:
staanplaats (en beperkt aantal stoelen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |