Ja, dat is dus nog een bijkomend probleem.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:31 schreef gras het volgende:
Pienaar is toch duidelijk beter.

In potentie ja. In potentie vind Daniël De Ridder zich trouwens de beste van de wereld.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Mee eens. In potentie vind ik alleen Sneijder en Maxwell beter.

Ben je nog ergens verhaal gaan halen?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:41 schreef NordKaos het volgende:
Heb ik gedaan, alleen jammer dat niet iedereen in de arena er blij mee was...![]()
![]()

Okee. Maar qua pure kwaliteiten zou Sneijder dat kunnen worden.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:44 schreef gras het volgende:
[..]
In potentie ja. In potentie vind Daniël De Ridder zich trouwens de beste van de wereld.

Ja, enkel de mentaliteit van Sneijder zou hem in de weg kunnen staan, denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Maar qua pure kwaliteiten zou Sneijder dat kunnen worden.

Die moet eens een kans krijgen van Ronniequote:Op woensdag 22 september 2004 19:54 schreef Bayer het volgende:
Mitch, ben je niet bang dat het met Babel dezelfde kant op gaat?

Ja, tot de winterstop. Daarna mogen zelfs Australische toeristen en Marokkaanse taxichauffeurs hun kunsten etaleren.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ronald is wat conservatief.

Petre was wel goed, kan Ajax goed gebruiken. Voor de rest zijn die proefspelers vaak een drama.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:21 schreef methodmich het volgende:
Is inderdaad altijd typerend ja. En Vlad Munteanu en Ovidiu Petre.

Nee, waar hij nu speelt begint hij eindelijk weer een beetje z'n draai te krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:47 schreef gras het volgende:
Alhoewel ik Van der Vaart ook wel in de spits wil zien.

Vorig seizoen was hij nog een megatalent, zo snel zal het toch niet bergafwaards zijn gegaan...?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef keijz het volgende:
Denken jullie nou echt dat De Ridder zó goed is? De technische staf is toch niet gek ofzo

Jawel, nog steeds.... Achja... de tifosi Can't Be Stopped!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben je niet witheet?

Ik wil hem gewoon eens een paar wedstrijden in het eerste zien spelen. In de jeugd zag het er allemaal veelbelovend uit, en dan hoop je dat hij het in het eerste mag laten zien.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef keijz het volgende:
Denken jullie nou echt dat De Ridder zó goed is? De technische staf is toch niet gek ofzo

Misschien moeten we zaterdagavond gewoon een enorm 'doek' 'van zwart landbouwplastic laten zakken voor de desbetreffende skyboxenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:14 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Jawel, nog steeds.... Achja... de tifosi Can't Be Stopped!

Hij is goed en kan nog beter worden. Rasajacied.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef keijz het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |