Roof er eentje van de Stopera!quote:Op woensdag 22 september 2004 11:42 schreef JaWi het volgende:
Juist. Ik wil die vlag. Op dat plaatje. Niet zo'n pleps toeristen ding.
dat is een veel betere site dan twi al posttequote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef JaWi het volgende:
Ha!
http://www.tifosivak410.nl/Vlaggen/Amsterdamse/Amsterdamse.htm
Mooie site iid.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is een veel betere site dan twi al postte![]()
quote:Karim Saïdi heeft flink uitgehaald naar concurrent Ajax: vandaag verklaarde de verderdiger van Feyenoord dat hij de Amsterdammers een elftal vol 'individualisten' vindt. "Vooral Rafael van der Vaart, indivueel een goede voetballer, maar hij speelt veel voor zichzelf", zegt de Tunesiër.
"Zijn die dan zoveel beter dan wij? Ik heb een gedeelte gezien van de wedstrijd van Ajax tegen ADO Den Haag en ik kan niet zeggen dat ik er nou echt kapot van ben van de manier waarom ze samen spelen. Zij zijn niet echt een ploeg. Dat zijn wij wel, en dat hebben wij de laatste tijd wel laten zien", verklaart hij in de VI van woensdag.
Op de 0-3 tegen FC Utrecht na dan? "De eerste nederlaag van dit seizoen is voor iedereen een zware teleurstelling, maar er is nog steeds geen man overboord. Als we gewoon spelen met de kracht en mentaliteit van de eerste vier duels, dan zou ik niet zo snel weten wie ons moet kloppen."
Die had ik dus al gepostquote:Op woensdag 22 september 2004 11:46 schreef JaWi het volgende:
Ha!
http://www.tifosivak410.nl/Vlaggen/Amsterdamse/Amsterdamse.htm
Één of andere shoef shoef bij feyenoord op de bank.quote:Op woensdag 22 september 2004 18:35 schreef gras het volgende:
Ja, en wie is die Karim nou weer dan!?
Ja, ik ken hem wel hoor. Z'n doopnaam is trouwens Habibi...quote:Op woensdag 22 september 2004 18:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Één of andere shoef shoef bij feyenoord op de bank.
Groot interview met hem in VI deze week. Tja, hij moet toch wat zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:35 schreef gras het volgende:
Ja, en wie is die Karim nou weer dan!?
Ik heb de VI nog niet gelezen, maar volgens mij kan hij zich beter bezig houden met z'n eigen club...quote:Op woensdag 22 september 2004 18:50 schreef Bayer het volgende:
[..]
Groot interview met hem in VI deze week. Tja, hij moet toch wat zeggen?
Hij kan moeilijk zeggen: 'ik heb Ajax nog eens bekeken, maar dat gaan we mooi niet redden.'
Logisch gevolgquote:Op woensdag 22 september 2004 18:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ik heb de VI nog niet gelezen, maar volgens mij kan hij zich beter bezig houden met z'n eigen club...
Komt omdat hij vdVaart een egoïst noemt.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch gevolg
Saidi loopt kneuzing op
Karim Saidi heeft op de training bij Feyenoord een fikse kneuzing aan de voorvoet opgelopen. "Dat is een meevaller, in die zin dat er niks gebroken is", zei clubarts Robbart van Linschoten op de website van Feyenoord. De Tunesische verdediger kwam tijdens de ochtendtraining in botsing met Dirk Kuijt.
Twente.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Eens denken. Wat zou een club zijn om De Ridder aan te verhuren? Ik ga voor Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |