Goed voor Ajax en tevens voor Real wat richting degradatie plaats gaat.quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
.......
* stuurt nog een desperate verzoekmailtje richting Real om Koeman een beter aanbod te doen
quote:Op zaterdag 25 september 2004 22:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar ik vond vooral Rosales dramatisch meeverdedigen. Zoals die Roda linksback hem regelmatig uitspeelde, en zelfs in keer kinderlijk in de 16 meter uitkapte toen ie voor de keeper kwam, dat is geen goed teken voor straks in Europees verband. Maar goed, hij had dan ook nooit gekocht moeten worden omdat De Ridder daar hoort te staan.
Zo is dat. Als je hem kan wegdoen, meteen doen. Een enorm feestelijke gouden strik erom heen, desnoods geld erbij dokken, maar dan wel weer eindelijk plaats voor Blind of Co. Zelfs Foeke heb ik liever.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:00 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Goed voor Ajax en tevens voor Real wat richting degradatie plaats gaat.![]()
Ik heb niet om hem gevraagd hoor, hij heeft niks maar dan ook niks meer dan De Ridder. Op dit moment is ie ook bepaald niet beter dan De Ridder, of ie dat ooit wordt ligt eraan of ie het Ajax spel gaat snappen. En niet gehaald voor mee te verdedigen? Stel dan maar die rechtsbuiten van de B jeugd op, die doet ook leuke dingen en kan verdedigend alleen niet meekomen. We hebben het hier over internationaal voetbal waar iedereen zijn man heeft, vooral met gerenomeerde backs op europees niveau was dit onthutsend slecht. Of moeten we ons weer zover laten terugzakken dat een enkeling een vrije rol en privileges krijgt zoals ene Rosales, en de rest erachter maar weer dubbel zoveel verdedigende arbeid opknappen waarbij offensief weer niks uit de verf komt. Je kent het Ajax-spelletje gewoon niet. Als hij niet in staat is 1 op 1 te spelen heb je Europees gezien niks aan die gast.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]![]()
Die jongen moet onze rechtsbuiten worden en heeft op dit moment veel meer kwaliteit dan de Ridder, ik denk ook niet dat hij is gehaald voor het meeverdedigen.
Dat is de instelling !quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Who gives a fuck.
Dit is het Ajax topic rot toch op met je Zlatan.
Deze week gaan we van Bayern winnen. Daar gaat het om.
waarom is dat arrogant dan?quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vind je het ook arrogant dan
Van der Vaart speelde een prima wedstrijd. Ik vond 'm eigenlijk de Man of the Match, aangezien 'ie zeker de eerste helft fantastisch alles met elkaar verbond. Ik heb weer kunnen genieten van van der Vaart, helaas maar 45 minuten.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
vd Vaar wordt gewisseld en schijnt misbaar te hebben gemaakt.
Deze veel te vroeg als ster gelanceerde te dikke speler moet eens gaan nadenken.
Door hem zijn we Zlatan kwijt en het duurt niet lang meer of hij kan een basisplaats ook op z'n buik schrijven.
Misschien vindt cultheld de semieten een soort Ubermenschenquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:31 schreef mat_herben het volgende:
[..]
waarom is dat arrogant dan?
Dan komt ie, zoals alle mislukte spelers in dit land, bij FC Geeuw te Fryslan terecht.quote:Op zaterdag 25 september 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
vd Vaar wordt gewisseld en schijnt misbaar te hebben gemaakt.
Deze veel te vroeg als ster gelanceerde te dikke speler moet eens gaan nadenken.
Door hem zijn we Zlatan kwijt en het duurt niet lang meer of hij kan een basisplaats ook op z'n buik schrijven.
En dan nog zo goed typen?quote:Op zondag 26 september 2004 02:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb wel weer genoten in t stadion. Maar het had wel iets voller mogen zijn.
Ik ga maar ff niet uit. ZIt al vanaf 3 uur vanmiddag aan t bier![]()
Het is arrogant om jouw club tot club van een bepaald ras te gaan bombarderen. Alsof er geen Joodse Feyenoord of, ik noem maar wat, AGOVV supporters zijn..........quote:Op zondag 26 september 2004 01:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien vindt cultheld de semieten een soort Ubermenschen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |