Ten eerste, super dat de TS tenminste begint met een filmpje, en nogwel een eigen filmpje!quote:Op woensdag 22 september 2004 03:21 schreef ZX9R het volgende:
En om maar te beginnen met de filmpjes, eentje van mezelf, waarop mijn motor op de Dynobank staat.
[
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:46 schreef pieter_pontiac het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 22 september 2004 05:26 schreef Roadster het volgende:
Ten eerste, super dat de TS tenminste begint met een filmpje, en nogwel een eigen filmpje!
Bij hoeveel rpm heb je je vermogen met de zx9r?
Daar ligt gewoon een standaard ZX900B blok ik. 899 cc.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:42 schreef BazzoS het volgende:
En wat voor blok ligt er in/onder de zx9r?
Auw...quote:Op woensdag 22 september 2004 18:32 schreef Roadster het volgende:
Peugeot 206 tries to drift (3MB):
http://www.erborrico.com/206raba.wmv
-edit- plaatjes erbij... holy shit, wat een debiel! Vooral helemaal van je gas af gaan ipv weer gas bijgeven om m eruit te trekken
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is mij ook werkelijk een raadsel..quote:Op woensdag 22 september 2004 21:14 schreef Roadster het volgende:
Waarom nou toch?
Het merendeel van de mensen die een dikke bak hebben, als dit figuur in een e46 M3csl kunnen voor geen meter rijden. Kijk eens hoe vet ik ga.... ja inderdaad je gaat continu achterstevoren en hebt totaal geen controle over je auto. Zet m dan stil en ga patsen over hoe mooi je m opgepoetst hebt en hoeveel geld ie wel niet waar is enz enz.
Als er dan iemand in zn e30 een superieure drift neerlegt vind men het nix omdat het een ouwe gaare krokante roestbak is... waarom nou toch?
http://home.planet.nl/~sjaro/Bmw_M3csl_Prutser.wmv
Vind ik een superauto, 40 (of zelfs 60%) sper, maar een hoop mensen die de auto maar oud en roestig vindenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
* Roadster binnenkort weer de hele dag driften met een AE86
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:46 schreef Roadster het volgende:
Gestoorde mensen bestaan ook nog:
http://members.home.nl/louisbakker/ItsAlive3.MPG
Dat zijn de laatste Toyota's die ook echt SNEL en ERG roesten, helaasquote:Op woensdag 22 september 2004 22:11 schreef Roadster het volgende:
[..]
Vind ik een superauto, 40 (of zelfs 60%) sper, maar een hoop mensen die de auto maar oud en roestig vinden
Het reservewiel is iig nog wel bruikbaarquote:Op woensdag 22 september 2004 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn, waarom bleef die gast vol op de rem stan met die 206? Waarschijnlijk van schrik, maar daar heeft ie wel heel veel schade aan over gehouden..
wat een debiel zeg.. ding is wel Totalled moet je dat dat zienquote:Op donderdag 23 september 2004 00:16 schreef Roadster het volgende:
[..]
Het reservewiel is iig nog wel bruikbaar
Wat een pret, driften met FWDquote:Op donderdag 23 september 2004 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een debiel zeg.. ding is wel Totalled moet je dat dat zien![]()
Wel mooi om te zien hoe SNEL die airbag uit is trouwens.
Misschien wilde hij gewoon een paar donuts draaien..?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:14 schreef Roadster het volgende:
Waarom nou toch?
Het merendeel van de mensen die een dikke bak hebben, als dit figuur in een e46 M3csl kunnen voor geen meter rijden. Kijk eens hoe vet ik ga.... ja inderdaad je gaat continu achterstevoren en hebt totaal geen controle over je auto. Zet m dan stil en ga patsen over hoe mooi je m opgepoetst hebt en hoeveel geld ie wel niet waar is enz enz.
Als er dan iemand in zn e30 een superieure drift neerlegt vind men het nix omdat het een ouwe gaare krokante roestbak is... waarom nou toch?
http://home.planet.nl/~sjaro/Bmw_M3csl_Prutser.wmv
ERG he..quote:Op donderdag 23 september 2004 00:50 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat een pret, driften met FWD
En wat een kneus om er zo af te gaan, gevaarlijke plek ook om even zo 'stoer' te doen..
Moet je dat publiek hem uit horen joelen, wat een afgang...
Je ziet duidelijk dat ie wel probeert een drift vast te houden en zn rondje groter te maken, hij verprutst het alleen weer op t moment waar ie mooi door kan glijden....quote:Op donderdag 23 september 2004 00:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Misschien wilde hij gewoon een paar donuts draaien..?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |