abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21499663
TS begint
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:23:00 #3
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_21499785
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:18 schreef CasB het volgende:
TS begint
Wilde ik m eindelijk eens onder mijn naam starten, doet de TS het zonder een filmpje te posten

Was maar om te dollen hoor.... maar iig leuk dat de driftchallenge filmpjes (er zijn ook nog een berg foto's te vinden op gummen.org) er staan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Roadster op 24-08-2004 10:29:36 ]
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_21500672
http://62.204.64.220/arno/movies/Drifting_Increible.wmv

silvia/skyline/rx-7

[ Bericht 33% gewijzigd door flippie_flink op 24-08-2004 01:18:38 ]
pi_21501865
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 01:11 schreef flippie_flink het volgende:
http://62.204.64.220/arno/movies/Drifting_Increible.wmv
de tering hee!
Hoe bedoel je ; skillz!
en oei oei oei wat klinkt die skyline
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:49:31 #6
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_21504845
weet iemand nog meer lancia of group b filmpjes op een server of zo staan want zoeken met altavista > filmpjes en gewoon google levert me bar weinig op
The more debt, the better
pi_21505179
tvp
pi_21509290
Ik weet niet of ik hier goed zit daarvoor maar heeft iemand toevallig het promofilmpje van Discovery "Een avondje plankgas". Daarin is een man te zien die een beamer in zijn auto bouwt en daarna met een biertje tv gaat zitten kijken.

Alvast bedankt....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_21515903
BMW 330Ci let vooral op het stukkie in de regen op de linkerbaan

klik hier 35mb
Ik ga incognito door het leven..........
pi_21516182
BMW 330Ci acceleratie en vermogen test:

klik hier 52mb
pi_21516273
Heftig momentje! voor de rest vind ik het filmpje maar een beetje saai .
Volgens mij probeert ie ook een beetje te driften ofzo?..
Ik heb zo'n rit 1 keer meegemaakt: Wist je dat je in een BMW 328i met 250km per uur in een gruwelijke stortbui zo goed als geen zicht hebt?.. ook niet met de ruitenwissers op full speed.
Ik zat achterin, die gast was lijp! Onder het motto van "ff gassen op weg naar Assen" Gelukkig was het een zo goed als lege afsluitdijk... :S
nooit meer!
pi_21516345
Tis bekend dat ze in andere landen waaronder ook Duitsland niet tot nauwelijks rekening houden met de regen, afremmen kennen ze daar niet echt
pi_21516479
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:04 schreef -Marjo- het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit daarvoor maar heeft iemand toevallig het promofilmpje van Discovery "Een avondje plankgas". Daarin is een man te zien die een beamer in zijn auto bouwt en daarna met een biertje tv gaat zitten kijken.

Alvast bedankt....
Die idd leuk..kan hm ook niet vinden.
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_21516994
Ik had vanmiddag al even voor je gezocht naar dat promofilmpje.. op de website van discovery zijn wel enkele promo's te vinden.. Helaas dus nét niet die ene .. ook niet op de Amerikaanse..
Als ik wat tegenkom zet ik em neer, want hij is idd leuk
pi_21517166
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:09 schreef Takumi het volgende:
Ik had vanmiddag al even voor je gezocht naar dat promofilmpje.. op de website van discovery zijn wel enkele promo's te vinden.. Helaas dus nét niet die ene .. ook niet op de Amerikaanse..
Als ik wat tegenkom zet ik em neer, want hij is idd leuk
Wow, thanx!!
Ik wil dat filmpje echt heel graag hebben. Toevallig zag ik 'm vandaag eindelijk een keer op tv....
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_21520655
ff Kijken hoe snel m'n provider het genoeg vindt .

Afgelopen zondag in Drachten, sprintwedstrijden op de 1/4 mijl voor de MR2 club Nederland. Mijn auto staat voor de kijkers links(zwarte wielen), een Europese 88 MR2 met Supercharger conversie, rechts een standaard Europese MR2 uit 86. De wielspin en motorgeluid komen uit mijn autootje .
Let op, Quicktime required :p.

400nogwat meter in Drachten.

Tsja, het was dit of Corolla's kijken in Venlo .
pi_21520817
Straatracen in de VS...

http://media.scandalousracing.com/videos/full_trailer300.wmv

Wat quotes van een ander forum over de dvd:

I got this video and WOOHOO! A great variety of cars... with action on the street and on the strip. I never knew Street Racers were so hardcore as to actually prep the street. We don't have anything that organized here.

The hidden nitrous bottle on the Vette was hilarious. Those poor bastards didn't know what hit them.

It was great to see more of the actual deals being worked out before the race. So much smack talking.

Bonus features include a Hummer doing cookies in the snow... rental car abuse... and more - that poor minivan.

The music was tastefully done and did not overpower the engine sounds during the main parts.

The Supras Invade Las Vegas section gives a nice overview of the event - thanks guys.

Be sure to play this on your LOUD setting - pref w/ subwoofer. YEEHAW! Your neighbors will think there is a dragstrip next door.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21521109
Algemeen supra filmpje, met een leuke stoplicht race van een suup vs een lambo gallardo. Guess who wins

http://espew.com/adrenalineone.wmv
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_21523289
Die scandalous site is zwaaar

supra vs. viper
( wmv ; 5 mb )
Pietjsje teveel vermogen?
> BTi <
pi_21528646
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:28 schreef StefanP het volgende:
Algemeen supra filmpje, met een leuke stoplicht race van een suup vs een lambo gallardo. Guess who wins

http://espew.com/adrenalineone.wmv
leuk alleen getuned vs niet getuned kan je niet vergelijken
stel dat ze die gallardo gaan aanpassen dan is het supra
Wat zeg ie?
  woensdag 25 augustus 2004 @ 17:37:01 #23
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_21537646
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_21539926
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 10:31 schreef Joostve het volgende:

[..]

leuk alleen getuned vs niet getuned kan je niet vergelijken
stel dat ze die gallardo gaan aanpassen dan is het supra
Ja maar tis toch leuk om te zien dat je met een fractie van een prijs van die lambo em er gewoon uit rijdt
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_21547178
btw ; volgens mij houdt die lambo zich nog in
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')