quote:Kaap de Goede Kluup - De lidstaden van de OAU zijn tot een akkoord gekomen. De OAU wordt één land en wel de Verenigde Staten van Afrika (VSA) met als hoofdstad Kaap de Goede Kluup.
De landen die omgedoopt worden in VSA:
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
Fuck!! Te laatquote:Op woensdag 22 september 2004 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
Mag ik madagaskar ?
ThE_ED island..
ik was je voorquote:Op woensdag 22 september 2004 00:36 schreef 8op het volgende:
Mag ik Madagascar en Zuid-Afrika van je?
Zelf tekenen danquote:Op woensdag 22 september 2004 00:36 schreef 8op het volgende:
Mag ik Madagascar en Zuid-Afrika van je?
Euh, als jij dat even voor mij doet dan mag je van mij Togo hebbenquote:Op woensdag 22 september 2004 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zelf tekenen dan![]()
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, wel even je naam en de nieuwe naam van het land onderin de leganda toevoegen
Sorrie hoor, ik moest het toch annexeren? dat is precies wat ik doe.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wees anders een bescheiden, topicverneuker![]()
Ik hou van zandbakken, DAAROM IS HET VAN MIJ!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:41 schreef 8op het volgende:
[..]
Lekker he, al dat zand?
Donequote:Op woensdag 22 september 2004 00:39 schreef 8op het volgende:
[..]
Euh, als jij dat even voor mij doet dan mag je van mij Togo hebben
ohjah, het nieuwe gebied heet dan Adeland natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2004 00:43 schreef Adelante het volgende:
Mozambique graag
Dan zul je wel met een heel groot leger Fokmanie (het huidige Zuid-Afrika en Namibie) binnen moeten vallen. Kom maar op. Je wordt in de pan gehakt!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:44 schreef cptmarco het volgende:
Namibië
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Done
Mag het gebied ook nog een naam hebben?
*Bezet strategische posities in Botswana.....quote:Op woensdag 22 september 2004 00:46 schreef 8op het volgende:
[..]
Dan zul je wel met een heel groot leger Fokmanie (het huidige Zuid-Afrika en Namibie) binnen moeten vallen. Kom maar op. Je wordt in de pan gehakt!
8op was je voor, Oost Namibie kan je krijgenquote:Op woensdag 22 september 2004 00:44 schreef cptmarco het volgende:
Namibië
Neeeeeeeee!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
8op was je voor, Oost Namibie kan je krijgen
* maar weer painten gaat
Welcome to the Kingdom of Marcoquote:Op woensdag 22 september 2004 00:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
8op was je voor, Oost Namibie kan je krijgen
Hoeft ook niet (meer)quote:Op woensdag 22 september 2004 00:47 schreef Posdnous het volgende:
Ik ga nu niet painten, maar ik eis Bosdnouswana op, en anders kom ik aanvallen
Gewijzigdquote:Op woensdag 22 september 2004 00:57 schreef 8op het volgende:
Pst...
2=Fokmanie
5=Fokmaanse vrijstaat
Eritrea kun je krijgen, veelvraat.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:58 schreef Allan24 het volgende:
Ik wil dat stuk Somalië, Ethiopië en Eritrea wel... en we noemen het Allanië
Ik beschouw het als een afvallige republiek.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Gewijzigd
5 is al door marco geannexeerd, of je moet het veroveren.
Ja maar, ja maarquote:Op woensdag 22 september 2004 01:01 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Eritrea kun je krijgen, veelvraat.
Ik wil best vrede sluiten, maar dan wil ik wel dat stukje kust terug. Wees blij dat ik je niet onder de voet loopquote:Op woensdag 22 september 2004 01:03 schreef cptmarco het volgende:
Mijn Etosha Legioen met speciaal getrainde leeuwen is klaar om elk stukje grond te verdedigen.....
Onder de voet lopen....quote:Op woensdag 22 september 2004 01:05 schreef 8op het volgende:
[..]
Ik wil best vrede sluiten, maar dan wil ik wel dat stukje kust terug. Wees blij dat ik je niet onder de voet loop
Wederom donequote:Op woensdag 22 september 2004 01:05 schreef p-etr-a het volgende:
Kan ik Senegal krijgen?
Naam: Strepa.
Oke, dan krijgen die herders van jou een zak diamanten als ik je kust mag hebbenquote:Op woensdag 22 september 2004 01:07 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Onder de voet lopen....
Pas maar op dat ik je diamanten niet kom halen.....+
diplomatieke bluf van de hoogste order....
diamantmijnen zei je.....??quote:Op woensdag 22 september 2004 01:09 schreef 8op het volgende:
[..]
Oke, an krijgen die herders van jou een zak diamanten als ik je kust mag hebben![]()
Nee!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 01:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
diamantmijnen zei je.....??
Mag het beestje ook een naam?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:08 schreef Jordy-B het volgende:
Zijn de seychellen al vergeven?
Doe me die dan maar...
quote:Op woensdag 22 september 2004 01:11 schreef 8op het volgende:
[..]
Nee!!!
"Dit zijn geen vliegenpoepjes"quote:Op woensdag 22 september 2004 01:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Mag het beestje ook een naam?
allichtquote:Op woensdag 22 september 2004 01:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Dit zijn geen vliegenpoepjes"
thank youquote:Op woensdag 22 september 2004 01:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Dit zijn geen vliegenpoepjes"
Gedaan. De verhoudingen raken een beetje zoekquote:Op woensdag 22 september 2004 01:15 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik wil graag het hedendaagse Somalie (de Oostpunt)..
Omtoveren tot 'Kluupmania'
* 600.000 gewapende Fokmaanse olifantstieren nemen stelling tegen 24 marconische geiten.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]* troepen nemen strategische posities in in het grensgebied....
Diamonds are this mans best friend....
kutquote:Op woensdag 22 september 2004 01:20 schreef 8op het volgende:
Feestdag in Fokmanie![]()
8op krijgt standbeeld in diamant
Op de nummers na zie ik door mijn onverharde paden rijen lange zwarte heilsoldaten lopen om het land en staat te beschermen tegen de rest van de witte vlaktjes. De gemeenschap floreert, het commu-toerisme is beter dan ooit deze dagen.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:17 schreef bigshadow het volgende:
Ik zou graag zien dat in centraal afrika een republiek bigshadowstan word gesticht, een ouderwets communistisch dictoraal regime![]()
Kuststrook naar 8opquote:Op woensdag 22 september 2004 01:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kutdat ging snel
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 01:23 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kutdat ging snel
![]()
kut voor jequote:Op woensdag 22 september 2004 01:27 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb geen buurlanden om oorlog mee te voeren.
quote:Op woensdag 22 september 2004 01:30 schreef Intxaurraga het volgende:
*Zuid Mbutunesie richt al zijn raketten naar senegal. Je weet het maar nooit met die lui.
Ik wil het een en ander annexeren.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
kut voor je
Dan moet je van goede huize komen. Een zielig muurtje kan onze geavanceerde raketten meestal niks maken.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zulk soort bedreigingen vinden wij in Senegal niet leuk, en we zijn nu druk bezig met een muur om het land heen. Dat je 't maar even weet.
Niet voor ondergrondse rebellennetwerkenquote:Op woensdag 22 september 2004 01:33 schreef Chirma het volgende:
Wat moet je daar nou weer mee, het minst interessante werelddeel op aarde..
Er is een grote rekrutering gestart in Kluupmania:quote:Op woensdag 22 september 2004 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
anders sla je nummer 11 ff over
en kluupskie,het leger staat al klaar dus bereid je maar voor
Man, jij bezit de sleutel tot het Suezkanaal. Kun je flinke tolheffingen vragen aan al die Europeanen wanneer ze er met hun olietankers door moeten. Ik zou daar maar je positie versterkenquote:Op woensdag 22 september 2004 01:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil het een en ander annexeren.
Samen Allanie binnenvallen, dan verdelen we de buitquote:Op woensdag 22 september 2004 01:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil het een en ander annexeren.
Het kan wat mij betreft Swingbabwe heten...quote:Op woensdag 22 september 2004 01:34 schreef wingerd het volgende:
Kan ik een optie nemen op het Tsjaadmeer en ook op de kust van Kameroen?
Kleur: grijs is okee![]()
*Stukje Frenzania opeist in ruil voor vrede en een goede handelsovereenkomst.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:37 schreef frenzy2003 het volgende:
de opstand in frenzania is te hoog om het leger optimaal te houden,het is een goed id om de vijand tevreden te stellen met een verbond,om eventuele onverwachte aanvallen vanuit andere delen van afrika te kunnen doorstaan. daabij wil de bevolking van frenzania best een groot aandeel hebben in het defensie leger.
Zullen we nou nog Allanie aanvallen ofniet?! 50-50 verdelen..quote:
Dat wordt dus gewoon Kameroen + dat meer. Gemacht.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:36 schreef wingerd het volgende:
[..]
Het kan wat mij betreft Swingbabwe heten...![]()
Ik de olievelden in het noorden, jij het vruchtbare zuiden?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zullen we nou nog Allanie aanvallen ofniet?! 50-50 verdelen..
Allan24 heeft nog tot 2.00 uur om zich te verdedigenquote:Op woensdag 22 september 2004 01:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zullen we nou nog Allanie aanvallen ofniet?! 50-50 verdelen..
Euhm.. Is goed, maar dan ook vrije doorgang Suezkanaal (voor enkel Kluupmanen)quote:Op woensdag 22 september 2004 01:42 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik de olievelden in het noorden, jij het vruchtbare zuiden?
ok,je mag de rivier hebben die tussen ons stroomt die ik dus in principe al had gepakt,als je maar genoeg water voor de mensen in frenzania overlaat. de olie die in frenzania uit de grond komt word eerder aan kluupmania verkocht en die krijgen dan ook een korting van 7,68 procent op de normale prijs.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:41 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
*Stukje Frenzania opeist in ruil voor vrede en een goede handelsovereenkomst.
In ruil voor een niet-aanvalsverdrag?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:44 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Euhm.. Is goed, maar dan ook vrije doorgang Suezkanaal
Ha gaaf! Wordt dat ook even in de kaart gezet, dan focus ik me alvast op buurlandenquote:Op woensdag 22 september 2004 01:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon Kameroen + dat meer. Gemacht.
Ik zal een deel van de appelteelt schenken (3,5%) uit waardering voor gehoorzaamheid.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ok,je mag de rivier hebben die tussen ons stroomt die ik dus in principe al had gepakt,als je maar genoeg water voor de mensen in frenzania overlaat. de olie die in frenzania uit de grond komt word eerder aan kluupmania verkocht en die krijgen dan ook een korting van 7,68 procent op de normale prijs.
Zie openingspostquote:Op woensdag 22 september 2004 01:46 schreef wingerd het volgende:
[..]
Ha gaaf! Wordt dat ook even in de kaart gezet, dan focus ik me alvast op buurlanden![]()
Nee, in ruil voor de noordelijke olievelden van Allanie..quote:Op woensdag 22 september 2004 01:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
In ruil voor een niet-aanvalsverdrag?
dat is heel mooi,wij in frenzania zijn een vredelievend volk en richten ons dan ook alleen op defensie,waar kluupmania zich uitbreid daar zullen wij de grenzen streng verdedigen. dit natuurlijk in ruil voor een aanval op de buurlanden van frenzania waarbij de gewonnen grond aan frenzania word toegevoegd.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik zal een deel van de appelteelt schenken (3,5%) uit waardering voor gehoorzaamheid.![]()
Dan wil ik ook vrije doortocht in uw territoriale wateren om eventuele vijanden met onze marine een kopje kleiner te maken.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:48 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee, in ruil voor de noordelijke olievelden van Allanie..
m.a.w. Samen Alanie aanvallen.
Jij krijgt: De Noordelijk gelegen olievelden
Ik krijg: Het vruchtbare zuiden + vrij doortocht Seuzkanaal![]()
territoriale wateren? wordt uitgebreid zoals je ziet.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:50 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook vrije doortocht in uw territoriale wateren om eventuele vijanden met onze marine een kopje kleiner te maken.
Woar errugens?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik wil afrika bambaataa
Allanië gaat kapot!quote:Op woensdag 22 september 2004 01:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
territoriale wateren? wordt uitgebreid zoals je ziet.
Bij deze een deal![]()
Geef 'm maar die strategische punt onder Gibraltar en alles wat daar ten westen van ligtquote:Op woensdag 22 september 2004 01:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Woar errugens?
Stuk Allanie wordt ook van mij hoor, hebben we afgesproken, ieder de helftquote:Op woensdag 22 september 2004 01:58 schreef frenzy2003 het volgende:
niet zo snel sander,je gaat nu wel erg snel richting zuidelijk gebied waar ik de grens bewaak voor kluup,als je niet uitkijkt beginnen we een aanval op jou.
Een bevriende staat van kluup is ook een vriend van mij, vrees daarom geen aanval.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:58 schreef frenzy2003 het volgende:
niet zo snel sander,je gaat nu wel erg snel richting zuidelijk gebied waar ik de grens bewaak voor kluup,als je niet uitkijkt beginnen we een aanval op jou.
Komt gij ook in het OAU-verbond?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Een bevriende staat van kluup is ook een vriend van mij, vrees daarom geen aanval.
In deze roerige tijden zijn verbonden altijd nuttig.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
OAU-verbond
Oost Afrikaanse Unie
één munt: De Dullah
één economie
één leger
Wie doet mee?
Lidstaten:
- Kluupmania
- frenzania
whehe.. 50% pour moiquote:Op woensdag 22 september 2004 02:01 schreef Intxaurraga het volgende:
2:00u Allanisch rijk is ingestort
OAU-verbond treedt in werking..quote:Op woensdag 22 september 2004 02:02 schreef frenzy2003 het volgende:
ik stel voor het kleine landje Eastern Fricana binnen te vallen zodat we daarna het hoofddoel Adeland kunnen overnemen I.V.M beter transport van de vis naar het vaste land.
Pantserdivisies en elitetroepen.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
OAU-verbond treedt in werking..
Ik lever vliegdekschepen en kruisraketten![]()
OP aangepast en tekst en uitleg gegevenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:02 schreef Sandertje21 het volgende:
2 uur geweest, Allanie is nu van ons.
quote:BREAKING NEWS
OAUs Flag
...
The alliance forces of the OAU reached the north border of 'Eastern Fricana' and declared de East-African state total war
kiek es aan.. Ik heb Frenzania zomaar dat stuk Allanie gegeven zie ikquote:Op woensdag 22 september 2004 02:08 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
OP aangepast en tekst en uitleg gegeven![]()
Gezien de afstand is het nuttiger als kluup met zijn vliegdekschepen de aanval inzet.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:05 schreef frenzy2003 het volgende:
frenzania zet de verdediging aan de grens gecombineerd met de kruisraketwagens. kluup bereid jij de aaval voor vanuit de zee? dan kan sander een luchtaanval voordbereiden.
nu u mee doet aan het verbond zetten mijn mannen voor u ook alle grenzen open. u heeft dus net als kluup toegang tot het gehele land.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Gezien de afstand is het nuttiger als kluup met zijn vliegdekschepen de aanval inzet.
Mag ik van uw vliegvelden gebruik maken om zwaar materieel naar het grensgebied te sturen IVM een eventuele aanval?
Het was toch 50-50 verdelenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
kiek es aan.. Ik heb Frenzania zomaar dat stuk Allanie gegeven zie ik![]()
thnxquote:Op woensdag 22 september 2004 02:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
kiek es aan.. Ik heb Frenzania zomaar dat stuk Allanie gegeven zie ik![]()
9:00 AM: Kluupmania bombardeerd de hoofdstad van Eastern Fricana; Leshy-City.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:10 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Gezien de afstand is het nuttiger als kluup met zijn vliegdekschepen de aanval inzet.
Mag ik van uw vliegvelden gebruik maken om zwaar materieel naar het grensgebied te sturen IVM een eventuele aanval?
Killllllll frenzy!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 02:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nu u mee doet aan het verbond zetten mijn mannen voor u ook alle grenzen open. u heeft dus net als kluup toegang tot het gehele land.
tussen mij (kluupmania en Sandertjigistan) en Sander jaquote:Op woensdag 22 september 2004 02:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het was toch 50-50 verdelen?
dat word lastig,de steden zijn zwaar gepansterd tegen aanvallen van binnenuit.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Killllllll frenzy!!!!!
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:13 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
tussen mij (kluupmania en Sandertjigistan) en Sander ja![]()
De tanks rukken op naar de hoofdstad.....quote:Op woensdag 22 september 2004 02:12 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
9:00 AM: Kluupmania bombardeerd de hoofdstad van Eastern Fricana; Leshy-City.
het verzet is hevig..
Ik schaar mij graag aan de zijde van dit verbond.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
OAU-verbond
Oost Afrikaanse Unie
één munt: De Dullah
één economie
één leger
Wie doet mee?
Aangesloten..quote:Op woensdag 22 september 2004 02:16 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik schaar mij graag aan de zijde van dit verbond.
Nadat je eerst z'n hoofdstad had platgegooidquote:Op woensdag 22 september 2004 02:17 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Aangesloten..
Bombardementen gestaakt..quote:Op woensdag 22 september 2004 02:16 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik schaar mij graag aan de zijde van dit verbond.
Edit: Als tenminste die bombardementen stoppen. Ik slaap zo lastig in mijn paleis, het is ietwat gehorig.
lees de OPquote:Op woensdag 22 september 2004 02:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik snap er niets van?
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik snap er niets van?
niemand doet dat, geloof ikquote:Op woensdag 22 september 2004 02:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik snap er niets van?
mooi he?!quote:Op woensdag 22 september 2004 02:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nadat je eerst z'n hoofdstad had platgegooid![]()
we moeten niet stoppen maar we moeten nu echt aan het werk. we moeten de visserij krijgen en het land Adeland.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
mooi he?!![]()
Gewoon een land dat nog niet afgebakent is kiezen.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:18 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik snap er niets van?
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:21 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik wil een bourgondische beugel
Beetje dwang werkt primaquote:Op woensdag 22 september 2004 02:18 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nadat je eerst z'n hoofdstad had platgegooid![]()
Ik zou dat Tsjaadmeer ook niet vertrouwen, mocht ik jou aanvallen.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:24 schreef wingerd het volgende:
Ik heb een samenwerkingsverband met de EU. Allemaal op grond van oude banden. Tevens beschik ik over een nucleair arsenaal waar men Gij tegen zegt....
Zeker in de regio's onder de Sahara. Africa Unite![]()
Als jij wakker wordt, dus als jij wakker wordt, dan ligt je land in puin en viert Prins Pils feest op jouw puinhopen....quote:Op woensdag 22 september 2004 02:24 schreef frenzy2003 het volgende:
frenzania is tevreden en gaat slapen. het doel is Adeland vooralsnog en om dat te kunnen veroveren moeten we goed uitgerust zijn.
De Bond zal zijn werk doenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:26 schreef wingerd het volgende:
[..]
Als jij wakker wordt, dus als jij wakker wordt, dan ligt je land in puin en viert Prins Pils feest op jouw puinhopen....
' t is maar dat je het weet
dat denk ik niet. met mijn verbond met de 2 andere landen kan er niets mis gaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:26 schreef wingerd het volgende:
[..]
Als jij wakker wordt, dus als jij wakker wordt, dan ligt je land in puin en viert Prins Pils feest op jouw puinhopen....
' t is maar dat je het weet
Het is een groot zoutmeer..... maar gelukkig met een goed zuiveringsbeleidquote:Op woensdag 22 september 2004 02:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zou dat Tsjaadmeer ook niet vertrouwen, mocht ik jou aanvallen.
doen we morgen joh. we hebben rust nodig. het volk van frenzania beschermt de grenzen terwijl de leiders van de OAU rust kunnen nemen.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Hebben we Adeland nou al eens aangevallen?![]()
Ga dan maar lekker slapen, je hebt de onzichtbare bilateraaltjes nog niet kunnen doorgronden...quote:Op woensdag 22 september 2004 02:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat denk ik niet. met mijn verbond met de 2 andere landen kan er niets mis gaan.
je bent nu onderdeel van VSAquote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
doen we morgen joh. we hebben rust nodig. het volk van frenzania beschermt de grenzen terwijl de leiders van de OAU rust kunnen nemen.
Ik wil wel een vetorecht hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef Kluupkluup het volgende:
BREAKING NEWS
van onze verslaggever
Kaap de Goede Kluup - De lidstaden van de OAU zijn tot een akkoord gekomen. De OAU wordt één land en wel de Verenigde Staten van Afrika (VSA) met als hoofdstad Kaap de Goede Kluup.
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
dit akkoord zal ervoor zorgen dat de VSA de macht zal krijgen in afrika. we doen een laatste oproep aan alle landen in afrika om zich bij ons aan te sluiten of u hoort nog van ons.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef Kluupkluup het volgende:
BREAKING NEWS
van onze verslaggever
Kaap de Goede Kluup - De lidstaden van de OAU zijn tot een akkoord gekomen. De OAU wordt één land en wel de Verenigde Staten van Afrika (VSA) met als hoofdstad Kaap de Goede Kluup.
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
uiteraard.. De staten hebben ook eigen wetten net als de USAquote:Op woensdag 22 september 2004 02:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil wel een vetorecht hebben.
dat hebben we toch allemaal?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik wil wel een vetorecht hebben.
zo en wat denk je er van nu de VSA staat? ik denk dat ik rustig kan gaan slapen nu we 1 zijn zonder dat jij mijn landje inpiktquote:Op woensdag 22 september 2004 02:29 schreef wingerd het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker slapen, je hebt de onzichtbare bilateraaltjes nog niet kunnen doorgronden...
Maar je kan altijd nog minister van Landbouw worden is de nieuw te vromen staat![]()
IK.quote:Op woensdag 22 september 2004 02:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie stemt er voor Adeland bij de VSA?!![]()
ik
IKquote:Op woensdag 22 september 2004 02:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Wie stemt er voor Adeland bij de VSA?!![]()
ik
hebben we al gewonnen.. de man laat niks van zich horenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:36 schreef frenzy2003 het volgende:
tenzij Adeland weigerd dan moeten we oorlog gaan voeren.
De VSA is toch niet een land, maar gewoon een unie? toch?quote:Op woensdag 22 september 2004 02:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
hebben we al gewonnen.. de man laat niks van zich horen![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
De VSA is toch niet een land, maar gewoon een unie? toch?
quote:BREAKING NEWS
van onze verslaggever
Frenzania
Sandertjigistan
Kluupmania
Eastern Fricana
Adeland
quote:Op woensdag 22 september 2004 02:33 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo en wat denk je er van nu de VSA staat? ik denk dat ik rustig kan gaan slapen nu we 1 zijn zonder dat jij mijn landje inpikt![]()
![]()
![]()
K, de landsgrenzen worden dus provinciegrenzenquote:Op woensdag 22 september 2004 02:42 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
[..]
wheheh.. daar laten we 't bij (Adeland moet er trouwens nog wel bij)quote:Op woensdag 22 september 2004 02:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[afbeelding]
Waaruit weer blijkt dat het een communistisch land isquote:Op woensdag 22 september 2004 02:44 schreef wingerd het volgende:
Iedereen is stoned.
jep, 'statengrensen' net als in de VSquote:Op woensdag 22 september 2004 02:45 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
K, de landsgrenzen worden dus provinciegrenzen
Eensgezind trekken we ten strijdequote:Op woensdag 22 september 2004 02:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Waaruit weer blijkt dat het een communistisch land is
Okee, slaap lekkerquote:Op woensdag 22 september 2004 02:47 schreef Intxaurraga het volgende:
Ga ook maar eens slapen, ik zie wel waar het schip strandt.
Niemand kan mijn inmiddels 2,7 miljoen woeste, gewapende olifantstieren tegenstand bieden. Bovendien dragen ze een loden pantser i.v.m. nucleaire toestanden.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:22 schreef frenzy2003 het volgende:
de VSA verklaart nu ook de aanval op Fokmanie. we zetten vliegdeckschepen in vanaf de zuidkust,vanuit Adeland de grondtroepen,en de hovercrafts staan al klaar om de vliegdeckschepen te assisteren
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:10 schreef 8op het volgende:
* Belooft Kingdom of Marco en Bodsnouwana te beschermen
Ik denk niet dat ze een olifantenleuter zouden overlevenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
![]()
Als U wil heb ik nog veel dames, die Uw troepen kunnen vermaken tijdens de strijd![]()
Mijn manschappen hebben het helaas te zwaar met geld tellen.
Jij krijgt Togo wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 03:04 schreef Flem het volgende:
Ik zou graag Flemthopië hebben.
ah VSA bestaat nogquote:Op woensdag 22 september 2004 12:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jij krijgt Togo wel.
Naturlich, het Romeinse rijk is ook niet in een nacht onder gegaanquote:Op woensdag 22 september 2004 12:34 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ah VSA bestaat nog![]()
quote:Veldslagen
w) Kingdom of Marco scheidde zich af van Fokmanie
x) 8op heroverde de kuststrook van Kingdom of Marco
y) Sandertje21 & Frenzy2003 sloten een pact om allanie te veroveren, Allan24 liet niks van zich horen
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:10 schreef 8op het volgende:
[..]
* Belooft Kingdom of Marco en Bodsnouwana te beschermen
8op heeft nooit heel Namibië gehad, dus echt heroverd is het ook nietquote:Op woensdag 22 september 2004 13:32 schreef 8op het volgende:
Zo moet ie volgens mij zijn
[..]
Het is groter dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:50 schreef Intxaurraga het volgende:
*groothertogdom Nieria is gesticht
En het wordt een dictatoriale staat met mij als leider. Ik wens door mijn collega-staatshoofden toegesproken te worden met 'Zijne Machtige en Geniale Hoogheid Mofo'*.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:50 schreef MofoF1 het volgende:
Bij deze annexeer ik het stuk land tussen Zuid-Mbutunesia en Strepa en noem het Mofosia
Dat was een pijnlijk en langdurig conflict en ik denk dat beide naties dat liever niet weer willen oprakelen....quote:Op woensdag 22 september 2004 13:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
8op heeft nooit heel Namibië gehad, dus echt heroverd is het ook niet
Oja, Maurentanie ligt er ook nog tussenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het is groter dan ik had gedacht.
Lulquote:Op woensdag 22 september 2004 13:56 schreef Specht het volgende:
[afbeelding]
Ik claim
99:Donkerespechtenpikland
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:54 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Dat was een pijnlijk en langdurig conflict en ik denk dat beide naties dat liever niet weer willen oprakelen....
*met geschonken Olifanten Angola binnenwalst..... paar vissers op zij zet een lekker gaat pootjebaden....quote:Op woensdag 22 september 2004 13:57 schreef 8op het volgende:
[..]
wilde je de kust weer terug hebben?![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:56 schreef Specht het volgende:
[afbeelding]
Ik claim
99:Donkerespechtenpikland
Daar ben ik tegen. Ik weiger een stabiele alliantie grenzend aan Mofosia. Bij het sluiten van een dergelijke alliantie kan ik niet anders dan Strepa binnenval.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:03 schreef Renmaestro het volgende:
Ik wil graag een alliantie aangaan met Strepa, om het kustgebied te stabiliseren.
Da's een eind lopen vanuit Mbutunesiëquote:Op woensdag 22 september 2004 14:10 schreef 8op het volgende:
* nodigt alle landen uit deel te nemen aan de Africa Cup.
Het Afrikaans kampioenschap voetbal wordt gehouden in Fokstad, vlakbij Kaap de Goede Hoop.
Tof, samen moeten we Flemthopië wel kunnen veroverenquote:Op woensdag 22 september 2004 14:23 schreef MofoF1 het volgende:
Ja, buurman, we kunnen wel een vlucht charteren om onze teams vanuit Mofosia te laten vliegen. Als cadeau voor de eeuwenlange vriendschap tussen Mbutunesie en Mofosia ben ik bereid mijn volk voor de kosten op te laten draaien.
Capetown, waar ligt dat?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:42 schreef Intxaurraga het volgende:
*beul met spitse vorken alvast naar capetown laat vertrekken
Doen we. 50/50 verdelen?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tof, samen moeten we Flemthopië wel kunnen veroveren
Kom op, Sint-Petersburg heet voor mij ook nog gewoon Leningrad.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:47 schreef 8op het volgende:
[..]
Capetown, waar ligt dat?![]()
Lastig door de lengte te halveren, dat land.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:48 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Doen we. 50/50 verdelen?
Zeg, die noordwaardse expansie van je schiet ook niet echt op, he? Is 't verzet zo hevig of is 't mating season voor de olifanten?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:44 schreef cptmarco het volgende:
Mochten mijn geweldige spelers winnen.... krijgen ze allemaal 4 maagden aangeboden...
-edit-Ik kan de maagden voor mezelf houden zie ik....
Ok, ik pak alle diamantmijnen in het noorden welquote:Op woensdag 22 september 2004 14:52 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Door de breedte kan wel. Jij het noorden, ik de kust? (daar kan ik namelijk landen met mijn mariniers)
Volgens mij ben je verkeerd voorgelicht, d'r benne daar geen diamantmijnen...quote:Op woensdag 22 september 2004 14:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ok, ik pak alle diamantmijnen in het noorden wel
Ik heb ondertussen al weer een stukje kust bezet (die aardige angolese vissertjes gingen zo maar aan de kant....quote:Op woensdag 22 september 2004 14:52 schreef 8op het volgende:
[..]
Zeg, die noordwaardse expansie van je schiet ook niet echt op, he? Is 't verzet zo hevig of is 't mating season voor de olifanten?
Je hebt er zeker niet echt diep gegraven?quote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef 8op het volgende:
[..]
Volgens mij ben je verkeerd voorgelicht, d'r benne daar geen diamantmijnen...
riekt naar verraad![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al weer een stukje kust bezet (die aardige angolese vissertjes gingen zo maar aan de kant....).... maar voetbal ging even voor.....
Rest van Angola, here I come
Iemand interesse in goud of olie? Ik ben er toch....
waar is mijn Noordelijke Expansie into Angola????quote:Op woensdag 22 september 2004 15:00 schreef 8op het volgende:
[..]
[afbeelding]
TS heeft 't te druk met expansie om up te daten.
O, ik dacht dat we het gebied al hadden ingelijfd? Er is in ieder geval geval geen leger daar, dus we kunnen het gewoon bezettenquote:Op woensdag 22 september 2004 15:03 schreef MofoF1 het volgende:
Ja. Wanneer gaan we aanvallen, Leider van Mbutunesia?
Mijn marine ligt klaar voor de kust![]()
VSA staat er nog steeds niet inquote:Op woensdag 22 september 2004 15:10 schreef Intxaurraga het volgende:
*Kaart maarw eer gaat updaten
Beste Machtige en Geniale Mofo,quote:Op woensdag 22 september 2004 14:08 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Daar ben ik tegen. Ik weiger een stabiele alliantie grenzend aan Mofosia. Bij het sluiten van een dergelijke alliantie kan ik niet anders dan Strepa binnenval.
Wat ook een optie is, heer Renmaestro, is dat we samen Strepa binnenval, jij het noorden, ik het zuiden. Eventueel onder de vlag van een nieuw op te richten WAU, West Afrikaanse Unie.
Gaarne u antwoord.
Machtige en Geniale Mofo
Selbstversta"ndlichquote:Op woensdag 22 september 2004 20:28 schreef MofoF1 het volgende:
Wil Zuid-Mbutunesie zich ook bij de WAU voegen? Dan hebben we het rijtje compleet. Samen staan we sterk namelijk.
Aangezien het WAU uit inconsequente despoten bestaat wordt er niet op de eis ingegaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
De VSA overlegt met de WAU over het 'witte gat'in Centraal Afika. Aangezien de VSA zowel op economisch als sociaal vlak veel sterker is dan de WAU eist de VSA 75% van het gebied.
*Kruisraketten installeerdquote:Op woensdag 22 september 2004 21:44 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
*Zend troepen naar de grens met het 'Witte Gat'. Je weet maar nooit.
Daar staan we dan met onze speren & berenvellenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:46 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
*Kruisraketten installeerd
*Ruimteschild ontwikkeld..
Zie het verschil in vooruitgang![]()
Je moet blij zijn dat we jullie nog 25% schenken.. Bij dezequote:Op woensdag 22 september 2004 21:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Daar staan we dan met onze speren & berenvellen![]()
Sluit je je aan bij de VSA? Een stukje west-Afrika kunnen we goed gebruiken in deze roerige tijdenquote:Op woensdag 22 september 2004 21:55 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn eilanders zeilen uit ter kolonisatie en zetten voet in Gabon, aan de andere kant van Afrika en koloniseren dit stukje westkust om vanaf hier handel te kunnen drijven.
Hoewel we er eigenlijk niet zo happig op zijn om onze hoogstaande beschaving uit handen te geven lijkt het me toch een strategisch voordeel om ons aan te sluiten bij een federatie.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Sluit je je aan bij de VSA? Een stukje west-Afrika kunnen we goed gebruiken in deze roerige tijden![]()
De VSA dropt boven de WAU voedselpaketten, aangezien de eigen regering het te druk heeft met geld uitgeven aan de Waterstofbom, moet de bevolking hieronder lijden. Hevig afweergeschut doet de B-52 van de VSA terugkeren naar het vaderland, tot woede van de WAU-bevolking, die inmiddles op sterven na dood is... Een burgeroorlog lijkt onvermijdbaar. De VSA is bereid om de rebellen in het oostelijk deel van de WAU te ondersteunen met materieel en voedsel..quote:Op woensdag 22 september 2004 22:00 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Presenteert geheim wapen: De MOAWB: The Mother Of All WaterstofBombs!
Take that, VSA!
de presentatie van de MOAWB is toegestaan door Dictatoriaal Besluit 6
*reisjes en cadeautjes aanbied aan ThE_EDquote:Op woensdag 22 september 2004 22:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoewel we er eigenlijk niet zo happig op zijn om onze hoogstaande beschaving uit handen te geven lijkt het me toch een strategisch voordeel om ons aan te sluiten bij een federatie.
*start onderhandelingen over toetreding*
Hmmm... Nu je grond bezit in Wést Afrika, verzoek ik je vriendelijk je, namens de andere lidstaten, aan te sluiten bij de WAU, net als alle andere West-Afrikaanse staten. Bij de WAU mag je je autonomie bewaren!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Sluit je je aan bij de VSA? Een stukje west-Afrika kunnen we goed gebruiken in deze roerige tijden![]()
afwijst! sluiten jullie je maar aan bij de VSA!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:08 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Hmmm... Nu je grond bezit in Wést Afrika, verzoek ik je vriendelijk je, namens de andere lidstaten, aan te sluiten bij de WAU, net als alle andere West-Afrikaanse staten. Bij de WAU mag je je autonomie bewaren!
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
*reisjes en cadeautjes aanbied aan ThE_ED![]()
Pure provocatie! Niets van waar! Onze bevolking heeft voedsel genoeg! Ik verzoek de andere leden van de WAU zich te verenigen en de VSA de oorlog te verklaren!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De VSA dropt boven de WAU voedselpaketten, aangezien de eigen regering het te druk heeft met geld uitgeven aan de Waterstofbom, moet de bevolking hieronder lijden. Hevig afweergeschut doet de B-52 van de VSA terugkeren naar het vaderland, tot woede van de WAU-bevolking, die inmiddles op sterven na dood is... Een burgeroorlog lijkt onvermijdbaar. De VSA is bereid om de rebellen in het oostelijk deel van de WAU te ondersteunen met materieel en voedsel..![]()
jammerquote:Op woensdag 22 september 2004 22:08 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Hmmm... Nu je grond bezit in Wést Afrika, verzoek ik je vriendelijk je, namens de andere lidstaten, aan te sluiten bij de WAU, net als alle andere West-Afrikaanse staten. Bij de WAU mag je je autonomie bewaren!
Ik denk eerder dat hij de United States of Africa steunt dan iemand met een avatar als deze:quote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Vinden jullie ja...
*Haalt George W. erbij. 'George, VSA valt ons lastig!'
George stuurt troepen om de WAU te beschermen tegen de terroristische VSA.
Ja, dat doet 'ie omdat de familie van Colin Powell hier nog woont.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij de United States of Africa steunt dan iemand met een avatar als deze:
[afbeelding]
Gokje hoor![]()
Hij blijkt een spion te zijn van de WAU. De VS sluit een handelsovereenkomst met het kapatilistische VSA. Ook Rusland sluit zich aan. Ze vormen de grote 3.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:21 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Ja, dat doet 'ie omdat de familie van Colin Powell hier nog woont.
BREAKING NEWSquote:Op woensdag 22 september 2004 22:24 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
*Snel naar Tsjetsjenie belt.
Kloten, betrapt...quote:Op woensdag 22 september 2004 22:28 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
BREAKING NEWS
Van onze verslaggever
Washington - G.W. Bush is er nu zeker van. De WUA onderhandeld met de Tsjetjenen.
Banden met Al Quada worden niet uitgesloten.
De War on Terrorism is ook in Afrika begonnen, aldus Bush.
"We zullen de VSA volledig steunen in hun strijd tegen het terreur"
D'r is nog wel land over in West-Afrika, Algerije of zo. Wij helpen je wel voort tegen de VSA, die jou land hebben veroverd! Mits u lid wordt van de WAU en onze kant kiest in het conflict om het 'witte gat'quote:Op woensdag 22 september 2004 22:37 schreef Allan24 het volgende:
Hè bah, ga ook eens vroeg slapen en overdag werken... is een paar uur na de stichting van Allanië het meteen veroverd door een stel Frenzanianen en SandertjigistaniërsBAH
Stom continent ook, ik ga wel Qatar bezetten ofzo
Je kunt nog altijd een revolutie ontketenen in voormalig Allanie en de troon weer opeisen en daarmee valt de VSA waarschijnlijk uit elkaar :')quote:Op woensdag 22 september 2004 22:37 schreef Allan24 het volgende:
Hè bah, ga ook eens vroeg slapen en overdag werken... is een paar uur na de stichting van Allanië het meteen veroverd door een stel Frenzanianen en SandertjigistaniërsBAH
Stom continent ook, ik ga wel Qatar bezetten ofzo :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |