paps, wat zie je er raar uit opeensquote:Op woensdag 22 september 2004 00:59 schreef cerror het volgende:
niks meer...
ouwe compie
zoon ik besta niet meer in ONZ... de komende maand tenminstequote:Op woensdag 22 september 2004 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
paps, wat zie je er raar uit opeens
wat danquote:Op woensdag 22 september 2004 01:11 schreef cerror het volgende:
[..]
zoon ik besta niet meer in ONZ... de komende maand tenminste
Ja die was goedquote:Op woensdag 22 september 2004 09:11 schreef Chirma het volgende:
de vorige nieuwe lay-out
schijnt wel de bedoeling te zijn, alleen wanneer is de vraag.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Komt die oude lay-out nog terug dan?
Deze is zeker de beste tot nu toe.quote:Op woensdag 22 september 2004 10:11 schreef Markster het volgende:
Die oude met zwart is lelijk
Geef mij mar de gele, alhoewel ik deze ook best mooi vind.
Gaat best hard hoor. Ik zit alweer bijna op de 10.000... gatver ik ben Fok! addicted...}:|.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:48 schreef Stranger het volgende:
Best leuk om te zien dat ik sinds 19 februari maar net iets meer dan 2000 posts heb geplaatst
quote:Op woensdag 22 september 2004 00:39 schreef Markster het volgende:
dat iedereen is moderator was trouwens geweldig
Tijd voor een herhaling!
de oude lay-out was kut, de oude nieuwe lay-out die was goedquote:Op woensdag 22 september 2004 13:19 schreef rembrand20 het volgende:
Ik mis de oude layout![]()
Dino afrukkenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:21 schreef MSXUser het volgende:
De oude Front Page
Inclusief spelfout
link naar het betreffende topic: Schotland stelt dino-afdrukken veilig
Ik neem aan dat ze daarmee gewoon de allereerste lay-out bedoelen, met de zwarte randen.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:57 schreef Hellrazor het volgende:
de oude zwarte layout??
heeft iemand een fotodie wil ik zien die is zeker voor de gele
![]()
Ja, naar die rétestrakke met zwart omrande lay-out, met dat grote zwarte font op die helder witte en gele vlakken.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:03 schreef Ludwig het volgende:
Oh, kon ik maar terug in de tijd gaan en genieten van die oude forumlayout![]()
![]()
![]()
Goeie, vlak na de grote crash, moet ik ook nog ergens hebben.quote:Op donderdag 23 september 2004 00:06 schreef kwanten het volgende:
[afbeelding]
Dat webarchive is een leuke site.quote:Op donderdag 23 september 2004 02:09 schreef Tichelaar het volgende:
http://web.archive.org/web/20011212080423/forum.fok.nl/index.php
mijn topicquote:Op woensdag 22 september 2004 00:34 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Een topic met meer dan 1000 posts tijdens het tijdelijke Iedereen Is Moderator-forum.
Heeft iemand nog zo'n shirt die je bij het eerste screenshot kon bestellen?quote:Op donderdag 23 september 2004 02:02 schreef kwanten het volgende:
Had niks te doen dus heb nog wat backupjes afgezocht.. was vroeger gek op screenshots maken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 september 2004 12:19 schreef super-muffin het volgende:
Ah, mooie screenshots van toen ik nog een meelezende newbie was
IEDquote:Op woensdag 22 september 2004 00:34 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Een topic met meer dan 1000 posts tijdens het tijdelijke Iedereen Is Moderator-forum.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:
De oude Layout zag er uit alsof een kleureblinde, autistische, tiener te keer was gegaan met Paint op een Linux bak
en op slot gooide, en weer opende, en de TT veranderde.....quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:09 schreef Ablaze het volgende:
[..]
IED![]()
Dat waren nog eens tijden.
Wat een tijdsverspeling zeg, iedereen die elkaars topic volbaggerde.
Wat was dat irritant zegquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en op slot gooide, en weer opende, en de TT veranderde.....
IEDquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:09 schreef Ablaze het volgende:
[..]
IED![]()
Hoeveel topics dan? (en wat heeft dat met ouwe Fok! screenshots te maken?)quote:
die andere ahd er iets van een 6000-tal ofzoquote:
Volgens mij evenzoveel topics.quote:Op maandag 13 december 2004 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
Hoeveel topics dan?
Nu nog niks, maar 't screenshot wordt vanzelf oud.quote:(en wat heeft dat met ouwe Fok! screenshots te maken?)
Kan iemand buzzer even een ban voor 't Oldbie-forum geven?quote:Op maandag 13 december 2004 22:10 schreef buzzer het volgende:
Wel leuk die oude lay-out, maar ik ga zeker de huidige houden
wellicht is dit het moment om weer 'ns voor controle naar de huisarts te gaan...quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:12 schreef teknomist het volgende:
poepgrijs
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wellicht is dit het moment om weer 'ns voor controle naar de huisarts te gaan...
Geweldig was dat! Natuurlijk ging het nergens over, maar leuk was het wel. Ik heb nog in dat grootste biertopic gepost, iets van 1400 posts in dat topic. Nostalgiequote:Op zaterdag 6 november 2004 22:09 schreef Ablaze het volgende:
[..]
IED![]()
Oeps, voor het Oldbie forum doe ik allesquote:Op maandag 13 december 2004 22:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kan iemand buzzer even een ban voor 't Oldbie-forum geven?
OKe, ik ga het een eelijke kans geven. Het gekke was, dat ik niet aan deze lay-out kon wennen toen de stekker uit Topix ging, en nu lijkt het omgekeerde het geval... Het wordt dus gewoon door de zure appel heenbijtenquote:Op maandag 13 december 2004 22:10 schreef buzzer het volgende:
Wel leuk die oude lay-out, maar ik ga zeker de huidige houden
zijn de streamers er klaar voor ?quote:Op zondag 17 april 2005 13:01 schreef yvonne het volgende:
Even een schopje,
Tong80 gaat namelijk ook richting de 100.000 posts!
En dan hoort de screenshot daarvan hier prima in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |