Het zit hem in de if/else.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:32 schreef Slarioux het volgende:
Is soort een smallint of een integer of wat? Ik krijg nog weleens errors als ik getallen tussen haakjes zet.
Wil je ook uitleggen hoe ze dat willen doen .. dmv van zo een klein scriptje is dat niet mogelijk lijkt mij ?quote:Op woensdag 22 september 2004 00:54 schreef www.manowar.be het volgende:
btw entquote je post variabelen ook maar allemaal, of je site wordt gehackt
Ik heb 't weer aangepast. De foutmelding zit er nu 2 keer in en die heb ik bij wijze van netheid in een functie gestopt.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:56 schreef saban het volgende:
Acree in $query2 heb je geen AND soort='2' ?
En je werkt alsnog met
if (not $success) {
Wat ik niet wil gebruiken omdat ik bij mijn eigen script wil blijven .. ik weet het, ik heb een php-noob die niet alles snel begrijpt ..
Thanks!quote:Op woensdag 22 september 2004 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 't weer aangepast. De foutmelding zit er nu 2 keer in en die heb ik bij wijze van netheid in een functie gestopt.
Geen AND soort='2', want op dat punt weet je al dat er iets fout is. Je test daar of de rest wel goed is. Zo ja, dan moet de soort fout zijn en dat is waar je om vroeg.
Ik heb dat stukje ook even aan de hele code toegevoegd (zie mijn 1e post).
Ja, niet over koken, maar turkse recepten komt er inderdaad in voor.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:00 schreef www.manowar.be het volgende:
$msg = htmlspecialchars($_POST['msg'], ENT_QUOTES);
zoiets
gaat de quotes de ' tekentjes dus omzetten naar minder gevaarlijke html codes #&039; dingen
ben jij die Turk die een site over koken ofzo ging maken?
Komt die login/password-combo wel voor met een andere soort voor?quote:Op woensdag 22 september 2004 01:04 schreef saban het volgende:
/edit
Hmm, het werkt nog niet correct zie ik.
Ik krijg nog steeds 'Er is een fout opgetreden' wanneer de login/passwd wel klopt maar niet in soort='2' hoort.
Ja, het is of 1 of 2.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt die login/password-combo wel voor met een andere soort voor?
$query2 vervangen door:quote:Op woensdag 22 september 2004 01:16 schreef saban het volgende:
Ja, het is of 1 of 2.
Dan krijg ik;quote:Op woensdag 22 september 2004 01:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
$query2 vervangen door:
$query2 = mysql_query( "SELECT login, password, soort FROM moderators WHERE login='$login' AND password='$md5password' AND soort!='2'" );
Dit:quote:$query2 = mysql('bla bla bla ');
Op de pagina's die iets met dat resultaat te maken hebben. kan je de $sql2 echoën en kijken of dat uberhaubt wel goed isquote:$sql2 = 'bla bla';
$query2 = mysql_query($sql2);
Je wou toch testen wat er gebeurde als status 1 was? In dat geval zou die melding moeten verschijnen. Of is status wel 2 en verschijnt toch die melding?quote:Op woensdag 22 september 2004 08:43 schreef saban het volgende:
Dan krijg ik;
Er is een fout opgetreden
Je zit niet in de goede soort
Dus het klopt zo als nog niet.
Je zit niet in de goede soortquote:Op woensdag 22 september 2004 18:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je wou toch testen wat er gebeurde als status 1 was? In dat geval zou die melding moeten verschijnen. Of is status wel 2 en verschijnt toch die melding?
Oh, als dat alles is.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:25 schreef saban het volgende:
Je zit niet in de goede soort
Moet er staan als hij niet '2' is, dus inderdaad bij '1'.
Maar er komt ook te staan van 'Er is een fout opgetreden' terwijl die er dan niet hoort.
Als hij zegt dat je niet in de goede soort zit is het al genoeg, maar anyway, thanks.
![]()
Donequote:Op woensdag 22 september 2004 23:25 schreef Arcee het volgende:
Maak er dan nog even Arcee van hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |