abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22119245
te laten overleven... dus zonder geld, met een mentor (evt tijdelijk in een kamp) , zodat ze niet aan het lijmsnuiven raken etc.. maar dat die pubers 1 jaar ( of misschien is een half jaar al genoeg) eens zien hoe het is om te moeten overleven op straat zonder uitzicht... Kinderen moeten dan dus ook worden afgesneden met het contact met de familie in die periode.. Ze moeten gewoon 1 jaar zelfstandig daar taken verrichten, eerst onder toezicht en later alleen,... en dan ook leven onder de meest spartaanse omstandigeheden... De mentor zorgt ervoor dat de kinderen in het gareel blijven maar waakt wel voor hun mentale ontwikkeling...

Ik denk dat als we dit invoeren, het niveau van de kinderen op het onderwijs met rasse schreden vooruit zal gaan en dat het bovendien de criminaliteit onder de jeugd tot het nulpunt zal terugdringen.... Het zorgt er namelijk voor dat die kinderen beseffen hoe goed ze het hier hebben getroffen... dat besef lijkt maar al te vaak te ontbreken! Als ik het hier voor het zeggen had gingen alle kinderen van een bepaalde leeftijd naar kampermenten, of bij gastgezinnen (dit te bepalen nav het individu) in krottenwijken van een derde wereldland om daar arbeid te verrichten en/of mensen te helpen..

Op deze regeling zou geen uitzondering mogelijk zijn... wat we gezien hebben ten tijde van de wehrpflicht, toen velen er onderuit konden komen onder de flauwe smoes van een studie, dat kan dus niet meer.. iedereen gaat... jongen, meid, homo, zwart, wit, slim, dom,,,, maakt niet uit!

[ Bericht 2% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 22-09-2004 00:11:23 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22119301
Voor domme ideeën heb je het windows kladblok, BHFH. Wat je daarna weer onopgeslagen afsluit.
pi_22119335
als ze dat jaar uit zijn zijn het probleemkinderen geworden. dan krijg je pas vandalisme, tering
=)
  woensdag 22 september 2004 @ 00:07:35 #4
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_22119349
euhm... ik vote voor tegen
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
pi_22119353
Schudden voor gebruik. Bij voorkeur koel bewaren.
pi_22119355
Hadden ze met TS ook moeten doen, misschien had het geholpen.
pi_22119362
Al zouden ze er een jaar zitten, bij terugkeer zitten ze na 3 minuten al weer aan de sms, drank, sigaretten en worden weer ouderwets puber zoals het bedoeld is!
0800-0227789
pi_22119371
Ik denk dat dit het tegenoovergestelde effect zal hebben
www.flipnet.tk
pi_22119388
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:06 schreef KarmaniaK het volgende:
als ze dat jaar uit zijn zijn het probleemkinderen geworden. dan krijg je pas vandalisme, tering
nee het zijn juist kinderen geworden die veel volwasener in het leven staan .. die weten hoe het in elkaar steekt en keihard gaan werken om een steentje bij te dragen aan een betere wereld! Niks meer zeuren om de nieuwste mobiel, nee hard studeren en werken om je evoorrechte positie aan te wenden om andere mensen te helpen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22119389
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...

Ik denk dat als we dit invoeren, het niveao van de kinderen op het onderwijs met rasse schreden vooruit zal gaan

...
laten we het hopen trouwens
  woensdag 22 september 2004 @ 00:13:43 #11
72664 tony_jejo
-=/^_^| |^>'\=-
pi_22119484
gheheh....snel geedit
maatschappelijk docent / socioloog / mensenkenner
"een mens is als een open boek .. een boek met de diepgang van een banaan" -tony_jejo
  woensdag 22 september 2004 @ 00:13:49 #12
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22119486
quote:
Op woensdag 22 september 2004 00:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee het zijn juist kinderen geworden die veel volwasener in het leven staan .. die weten hoe het in elkaar steekt en keihard gaan werken om een steentje bij te dragen aan een betere wereld! Niks meer zeuren om de nieuwste mobiel, nee hard studeren en werken om je evoorrechte positie aan te wenden om andere mensen te helpen.
Wordt jij nooit moe van jezelf?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 22 september 2004 @ 00:14:46 #13
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_22119504
Ik las alleen de topic title op de front page, maar ik wist direkt welke idioot dit gepost had....

Als België ons morgen plat nuked om wraak te nemen voor het dumpen van BHFH kan ik ze het niet kwalijk nemen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_22119547
achja, het houdt je wel bezig he op de vroege woensdag ochtend
pi_22119876
BHFH

ff een serieuze vraag: heb jij een hersenfractuur opgelopen ?

jeeezes altijd van die achterlijke posts beginnen die niets te zoeken hebben op een forum. Je schrijft een idioot verhaal met jouw mening 'en dan moeten de andere maar eens gaan reageren', terwijl je niets 'vraagt', je schrijft gewoon je ding en daarmee basta.

"als ik het hier voor het zeggen hebt, dan pleeg ik wel een staatsgreep op je regering mr BHFH, geen zorgen maken ;-)
pi_22119922
Zelf lijm gesnoven ???
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  woensdag 22 september 2004 @ 07:36:57 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22122202
ik denk dat het wel een plausibel idee is, dat zeker in het kader van normen en waarden een kans maakt in dit kabinet Balkenende.. niks pappen en nathouden, de jeugd moet aan de slag! De zweep erover, anders groeien ze allemaal op voor galg- en rad.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22122212
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat het wel een plausibel idee is, dat zeker in het kader van normen en waarden een kans maakt in dit kabinet Balkenende.. niks pappen en nathouden, de jeugd moet aan de slag! De zweep erover, anders groeien ze allemaal op voor galg- en rad.
Dat groeit de meerderheid toch wel op school, met dat PVDA-indoctrinatievak.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 22 september 2004 @ 07:41:39 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22122227
ik irriteer me altijd mateloos aan die hordes die staan te roken en lopen te scheuren op dure scooters... kinderen moten marcheren in uniforms en het volkslied zingen sochtends... en zo'n arbeidsjaar in een krottenwijk zou prima passen in het hervormingsplan dat ik in gedachten heb voor het onderwijs.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22122230
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik irriteer me altijd mateloos aan die hordes die staan te roken en lopen te scheuren op dure scooters... kinderen moten marcheren in uniforms en het volkslied zingen sochtends... en zo'n arbeidsjaar in een krottenwijk zou prima passen in het hervormingsplan dat ik in gedachten heb voor het onderwijs.
Weet je, dat doet mij denken aan een militaire politiestaat.
Some say in ice
  woensdag 22 september 2004 @ 07:43:12 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_22122235
Vergeet niet dat de Spartanen uiteindelijk zijn verslagen en tenonder gegaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 22 september 2004 @ 07:46:24 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_22122247
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:43 schreef Megumi het volgende:
Vergeet niet dat de Spartanen uiteindelijk zijn verslagen en tenonder gegaan.
laten we ons beperken in dit topic over het "bezinningsjaar" dat ik wil invoeren voor kinderen van 16-18 . het lijkt me dus een goed idee , omdat kinderen dan een veel beter beeld krijgen hoe de wereld in elkaar zit en dat at anders is als in een TMF videoclip.

Het bezinningsjaar zal de jeugd veel meer verantwoordelijkheidsgevoel geven.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_22122253
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

laten we ons beperken in dit topic over het "bezinningsjaar" dat ik wil invoeren voor kinderen van 16-18 . het lijkt me dus een goed idee , omdat kinderen dan een veel beter beeld krijgen hoe de wereld in elkaar zit en dat at anders is als in een TMF videoclip.

Het bezinningsjaar zal de jeugd veel meer verantwoordelijkheidsgevoel geven.
Dat de jeugd de verkeerde kant op gaat, true. Maar ik vind dit té drastisch.
Some say in ice
pi_22122266
quote:
kinderen moeten marcheren in uniforms en het volkslied zingen 's ochtends...
Jaaaah, daar wordt de wereld beter van, de BHFH-jugend.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_22122290
quote:
kinderen moten marcheren in uniforms en het volkslied zingen sochtends...
Godallemachtig. Telkens denk je dat hij niet dommer kan, en elke keer, verdomd, het lukt m...
quote:
en zo'n arbeidsjaar in een krottenwijk zou prima passen in het hervormingsplan dat ik in gedachten heb voor het onderwijs.
Doe ons allemaal een plezier: Hou dat plan lekker voor je of stuur het direct naar de Raad van State, maar post het in ieder geval niet hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')