nee het zijn juist kinderen geworden die veel volwasener in het leven staan .. die weten hoe het in elkaar steekt en keihard gaan werken om een steentje bij te dragen aan een betere wereld! Niks meer zeuren om de nieuwste mobiel, nee hard studeren en werken om je evoorrechte positie aan te wenden om andere mensen te helpen.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:06 schreef KarmaniaK het volgende:
als ze dat jaar uit zijn zijn het probleemkinderen geworden. dan krijg je pas vandalisme, tering
laten we het hopen trouwensquote:Op woensdag 22 september 2004 00:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...
Ik denk dat als we dit invoeren, het niveao van de kinderen op het onderwijs met rasse schreden vooruit zal gaan
...
Wordt jij nooit moe van jezelf?quote:Op woensdag 22 september 2004 00:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee het zijn juist kinderen geworden die veel volwasener in het leven staan .. die weten hoe het in elkaar steekt en keihard gaan werken om een steentje bij te dragen aan een betere wereld! Niks meer zeuren om de nieuwste mobiel, nee hard studeren en werken om je evoorrechte positie aan te wenden om andere mensen te helpen.
Dat groeit de meerderheid toch wel op school, met dat PVDA-indoctrinatievak.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik denk dat het wel een plausibel idee is, dat zeker in het kader van normen en waarden een kans maakt in dit kabinet Balkenende.. niks pappen en nathouden, de jeugd moet aan de slag! De zweep erover, anders groeien ze allemaal op voor galg- en rad.
Weet je, dat doet mij denken aan een militaire politiestaat.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik irriteer me altijd mateloos aan die hordes die staan te roken en lopen te scheuren op dure scooters... kinderen moten marcheren in uniforms en het volkslied zingen sochtends... en zo'n arbeidsjaar in een krottenwijk zou prima passen in het hervormingsplan dat ik in gedachten heb voor het onderwijs.
laten we ons beperken in dit topic over het "bezinningsjaar" dat ik wil invoeren voor kinderen van 16-18 . het lijkt me dus een goed idee , omdat kinderen dan een veel beter beeld krijgen hoe de wereld in elkaar zit en dat at anders is als in een TMF videoclip.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:43 schreef Megumi het volgende:
Vergeet niet dat de Spartanen uiteindelijk zijn verslagen en tenonder gegaan.
Dat de jeugd de verkeerde kant op gaat, true. Maar ik vind dit té drastisch.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
laten we ons beperken in dit topic over het "bezinningsjaar" dat ik wil invoeren voor kinderen van 16-18 . het lijkt me dus een goed idee , omdat kinderen dan een veel beter beeld krijgen hoe de wereld in elkaar zit en dat at anders is als in een TMF videoclip.
Het bezinningsjaar zal de jeugd veel meer verantwoordelijkheidsgevoel geven.
Jaaaah, daar wordt de wereld beter van, de BHFH-jugend.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kinderen moeten marcheren in uniforms en het volkslied zingen 's ochtends...
Godallemachtig. Telkens denk je dat hij niet dommer kan, en elke keer, verdomd, het lukt m...quote:Op woensdag 22 september 2004 07:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kinderen moten marcheren in uniforms en het volkslied zingen sochtends...
Doe ons allemaal een plezier: Hou dat plan lekker voor je of stuur het direct naar de Raad van State, maar post het in ieder geval niet hier.quote:en zo'n arbeidsjaar in een krottenwijk zou prima passen in het hervormingsplan dat ik in gedachten heb voor het onderwijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |