Bod genoteerd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:58 schreef GenesiZ het volgende:
Ik bied 2500 eur
a.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:21 schreef Steve-O het volgende:
waarom doe je hem weg?
Begin dan eens met het noemen van een richtprijs (is verplicht; zie de faq). Graag even toevoegen, anders gaat je topic dichtquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
alleen bieden\vragen stellen s.v.p.
Dat is een parodie op die domme clubjes: b.v. de Crazy Opel Team Holland Club.. snap je?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:05 schreef Elvander het volgende:
Wat is er nou zo crazy aan deze express? Toch niet alleen het laminaatvloertje?
Tsja ik zit niet zo in de Renault Expressmaterie maar ik kan echt niets geks aan deze bestelwagen ontdekken, enlighten me....
donequote:Op woensdag 22 september 2004 09:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Begin dan eens met het noemen van een richtprijs (is verplicht; zie de faq). Graag even toevoegen, anders gaat je topic dicht
dat is jammer.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef GenesiZ het volgende:
Nee, die moet ik helaas intrekken. Er komt een nieuw huis aan, en die gaat wat kosten meebrengen. Succes met de verdere verkoop.
dat weet ik idd..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
verkapte tvp en zo.. ik heb wel heel erg interesse, maar (nog) geen rijbewijs
Dat was trucage, rij maar eens achteruit met die autoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:38 schreef Xtreem het volgende:![]()
schop enzo![]()
ik mis trouwens op de site de topsnelheid foto
Je mag ook eerst komen kijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk er nog even over na...
MSN @ buzzybeeforum apenreet hotmail puntcomquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je mag ook eerst komen kijken natuurlijk.
Als je wat meer info wilt, moeten we even een andere manier van communiceren toepassen denk ik.
Je kan em ook schorsen totdat je wel het geld hebquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Maak Mustafa maar blij... Ik kan de wegenbelasting en de verzekering de komende tijd niet ophoesten. Helaas....
Hopelijk komt er een leuke Express of HiJet beschikbaar als ik het wel kan betelen... Ik baal er wel van...
Gewoon buiten johquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, weet ik, maar ik kan er geen goed onderdak voor vinden
Gelukkig zijn er nog meer, maar er is wel maar 1 CREquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat dacht je maar... Het stikt hier juist van de wijk en dorpsagentenVan de week nog een bij mn ouders voor huis in de vijver gereden met zn politiewagen
Ik vind het ook erg jammer, als ik een baan en/of een rijbewijs had gehad was je m kwijt geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |