Je kan je SIm vermoordenquote:Op dinsdag 21 september 2004 23:15 schreef kree het volgende:
Ik had dus een mooi vrouwtje gevonden.
Dus praten en doen, ze trekt bij me in in huis.
En WTF nu is ze ineens zwanger, maar niet van mijn mannelijke sim voor zover ik weet....
Kan ik dat kind aborteren ofzo
Ja??quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Je kan je SIm vermoorden
Ziet er goed uit, behalve die 2 ramen in het midden. Die vind ik ietsje minder passen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:59 schreef _kim_ het volgende:
eeeya! ik heb een huisje gebouwd in een eigen gemaakte woonwijk. vond em aardig gelukt, alleen heb ik geen personages die genoeg geld hebben om erin te stoppen
[afbeelding]
Sims 2 addon package 4 ? (clothing)quote:Op woensdag 22 september 2004 00:08 schreef Sport_Life het volgende:
Iemand al bekend met 'het' uitbreidinsdeel van The Sims 2?? Ben hem nu aan het downloaden. (benieuwd of het wat is
)
Wat dacht je van chickz ontmoeten, werken en andere leuke dingen doenquote:Op woensdag 22 september 2004 00:27 schreef Logitik het volgende:
Ik ben echt de hele tijd onstant bezig met hetzelfde: douchen, slapen, eten en plassen.
Gaat dit nog veranderen in de loop van het spel ? Want het is nogal eentonig zo
(ik ben een redelijke newbie)
Dat ligt helemaal aan jezelf! Dat is het mooie van de sims. Wil je uit, ga je uit. Wil je luieren, ga je luieren.quote:Op woensdag 22 september 2004 00:27 schreef Logitik het volgende:
Ik ben echt de hele tijd onstant bezig met hetzelfde: douchen, slapen, eten en plassen.
Gaat dit nog veranderen in de loop van het spel ? Want het is nogal eentonig zo
(ik ben een redelijke newbie)
ol zie nu pas dat het idd kleren zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 00:26 schreef Markster het volgende:
[..]
Sims 2 addon package 4 ? (clothing)
Die download ik nu ook, weet alleen niet of ie legaal is.
Bij mij gaf de torrent al een tracker foutquote:Op woensdag 22 september 2004 00:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ol zie nu pas dat het idd kleren zijn.
Zal wel legaal zijn, maar hij geeft een fout bij het installeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |