ferrari speelgoed????quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:40 schreef Ballebek het volgende:
Speelgoed
* hermandeperman is vandaag naar speelgoed met een V12 wezen kijken... Nog ff een nachtje erover slapen
niet moeilijk doen en gewoon aansluiten...quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fok, waarom zijn hier alle onderdelen om stroomdraadjes aan elkaar te knopen nou foetsie..
Aan m'n speakers zitten 2 uitsparingen voor plus en min, en daar past precies een of ander schuifje overheen, alleen is de ene kleine dan de ander, en de schuifjes voor de kleine kan ik weer eens niet vinden..
niet zo gestresst makker, morgen langs de electroboer om wat kroonsteentjes. Ik heb overigens mijn speakers aan de praat gekregen door te testenquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fok, waarom zijn hier alle onderdelen om stroomdraadjes aan elkaar te knopen nou foetsie..
Aan m'n speakers zitten 2 uitsparingen voor plus en min, en daar past precies een of ander schuifje overheen, alleen is de ene kleine dan de ander, en de schuifjes voor de kleine kan ik weer eens niet vinden..
lol dat je zulke filmpjes gaat kijken vind ik echt dom, zouden ze gewoon moeten censureren vanuit verenigde naties die shit. maar wie ben ik om dat te vinden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:57 schreef Hugster het volgende:
GVD die nieuwe onthoofding van die amerikaan is sick
Hij schreeuwt echt tot hij er van af is die kop![]()
![]()
censuur sux.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
lol dat je zulke filmpjes gaat kijken vind ik echt dom, zouden ze gewoon moeten censureren vanuit verenigde naties die shit. maar wie ben ik om dat te vinden.
van mij mogen ze alles uit het midden oosten censureren, en pas censuur opheffen als er idd f1 circuits liggenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
censuur sux.
tevens is het zo dat er misschien iemand wakker wordt... Iraq plat gooit en er mooie F1 circuits op maakt.
persoonlijk hoef ik dat soort dingen ook niet perse te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |