abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:08:58 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32969726
Ik heb twee cd's van hem liggen (Philosophy en Shock & Awe). Kon ze eerst niet vinden, tot ik ontdekte dat ze bij Play onder de Audiobooks vallen

Geweldig talent en vooral dat dingen die die man bijna 15 jaar geleden riep nog steeds zo actueel zijn

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 december 2005 @ 14:11:54 #27
862 Arcee
Look closer
pi_32969828
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kan ik wel doen eigenlijk.. is ongevaarlijk
pi_33009131
Vooral Ninja Bachelor Party is goud You make my eyes bleed blood.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  dinsdag 13 december 2005 @ 02:54:32 #29
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33034679
Gisteren Sane Man gekeken, man was briljant. .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_34615386
Ik kan het toch niet laten dit topic naar boven te halen door ook mijn duit even in het zakje te doen.

Bill Hicks, wie kent hem niet? Nou, ik dus, want tot voor kort zei de naam me helemaal niets, en daar ben ik niet de enige in. Bijna niemand in Nederland schijnt 'm te kennen en dat is eigenlijk een grof schandaal. Hoe heeft de nederlandse media dit fenomeen zo kunnen negeren? Bang dat onze eigen Hans Teeuwen ontmaskerd zou worden?
Het heeft tot de Zomergasten-aflevering met Theo Maassen geduurd voordat ik kennis maakte met Hicks. Toen was hij al tien jaar dood! Voor het bekijken van zijn optredens maakt dat niets uit. Een deel van de onderwerpen zijn gedateerd (dat heb je met maatschappij-kritisch cabaret), maar zijn statements zijn en blijven actueel.

Ik kan weinig meer zeggen dan: gaat dat zien, er is genoeg te vinden op het net. Bestellen en betalen mag natuurlijk ook.

Koerok
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_34616008
He een Bill Hicks-topic! Bill Hicks is leuk. Het is echt zonde dat hij zo vroeg overleden is, want in dit Bush-tijdperk had hij lekker om zich heen kunnen meppen.

In feite heeft nu Michael Moore zijn rol als vertolker van het links-Amerikaanse geluid overgenomen. Maar Moore kan ik niet echt serieus nemen en ik kan ook niet om hem lachen, wat bij Hicks wel het geval is. Er zijn nog wel meer soortgelijke figuren, maar ik kan niet op hun namen komen, zoals die ene knakker die, volgens mij in zijn radioprogramma, direct na 11 september de aanslagen ging relativeren en toen uit de lucht werd gehaald.
pi_34617002
Mmmm, ben wel beneiuwd wie dat is. En als mensen nog meer tips hebben over goeie amerikaanse stand-ups dan houd ik me aanbevolen (Dane Cook schijnt leuk te zijn).
Ik ben ook van plan om Lenny Bruce eens te gaan beluisteren. Dat is alweer een heel stuk ouder, maar ook dat schijnt een fenomeen te zijn geweest.
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_34617317
Die man waar ik het ook over had zei geloof ik zoiets van: 'het is dapperder om met een vliegtuig een toren in te vliegen, zoals de terroristen deden, dan om van een grote afstand raketten af te vuren, zoals de Amerikanen zelf doen.' Dat was relativerend bedoeld (en ergens ook wel raak), maar het Amerikaanse publiek trok dat niet zo vlak na 9/11.

Over Lenny Bruce gesproken, hier is een link naar een interessante site over een beruchte rechtszaak tegen hem.
  maandag 30 januari 2006 @ 16:56:43 #34
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_34617435
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:27 schreef Rude het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan om te zien hoe die tekeer gaat tegen hecklers in de zaal: http://www.sacredcow.com/media/links/hicks/chicago/h_loses_bg.ram

Meer!
Ik ga naar huis.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:11:30 #35
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36389905
Ik ga naar huis.
  zondag 26 maart 2006 @ 22:15:13 #36
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_36389999
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:11 schreef nietzman het volgende:
Hoi. De hele show.
Hoi!, Dank je!!!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_39856100
Helaas staat er niets meer op video.google.com, de honden hebben het eraf gehaald.
Jammer dat we hier geen warez mogen verspreiden, er is een audio file van een 12 jarige Bill Hicks, die zou ik zo graag eens willen horen!!

Meesterlijke quotes:

Ten eerste zie sig

"Your all staring at me like a dog that's just been shown a card trick!"

"Humour with you guys is like water on a ducks back, it drips right of you. I'm fucking raining on you, RAINING, and you're dry"

"If getting pregnant is a miracle, that eating food and a turd coming out of your ass the next day is one too. If it we're a miracle, not every yin-yang in the world could drop one every nine months. You know what's a miracle? Raising a kid that doesn't talk in a fucking movie theater!"

"So this lady comes up to me and sais: Well you ever tried it? I said yeah...... almost broke my back! I swear to you, it's one vertebra, that's how close it is. Women, if man could blow themselfes, you'd be sitting here alone.... Watching an empty stage. That's right, i'd suck my own dick in a minute, and that's exactly how long it would take"

Bill Hicks is de held der helden, en de dingen die hij 20 jaar geleden zei, zijn nog steeds relevant.
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:52:15 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39857187
Mjah, ik had je submit gezien. Dikke bummer dat ze ze bij Google offline hebben gehaald. .
Ik ga naar huis.
pi_39857615
Misschien is het nog ergens anders te vinden, nietzman?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:36:21 #40
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39858346
Ik heb ze hier nog wel op een paar DVDs staan als het goed is, maar dat is niet zo makkelijk te bloggen. .
Ik ga naar huis.
pi_39861639
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 18:52 schreef nietzman het volgende:
Mjah, ik had je submit gezien. Dikke bummer dat ze ze bij Google offline hebben gehaald. .
Vet kut he!

Ik wenste echt dat ik ze had gedownload met die nare video.googleplayer ofzo, maar niet aan gedacht.
voor eeuwig verloren...

Heeft iemand die bootleg waar ik het eerder over had, "the beginning", wel eens gehoord? ik ben zo nieuwsgierig
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zondag 16 juli 2006 @ 00:31:42 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_39865959
Nee.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:33:07 #44
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_41166208
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
pi_41174730
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  zondag 26 november 2006 @ 23:50:26 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43917848
http://home.quicknet.nl/q(...)s.Collection.torrent
rechts klikken "save as" 4 gig, alle audio files, docu en het laatste uur is zijn optreden in dominion in Londen. Have fun .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_43923222
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
http://home.quicknet.nl/q(...)s.Collection.torrent
rechts klikken "save as" 4 gig, alle audio files, docu en het laatste uur is zijn optreden in dominion in Londen. Have fun .
Held!

Eerst even 4 gig vrijmaken
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
  maandag 27 november 2006 @ 17:02:14 #48
102735 Zoot
12:50, press return..
pi_43933269
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:50 schreef jogy het volgende:
http://home.quicknet.nl/q(...)s.Collection.torrent
rechts klikken "save as" 4 gig, alle audio files, docu en het laatste uur is zijn optreden in dominion in Londen. Have fun .
Bedankt
Zitten nog wel een aantal optredens tussen die ik nog miste
pi_44048460
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:54 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Held!
Niet om te zeuren, maar begrijp ik het goed dat er nog steeds mensen zijn die de weg naar bittorrent niet hebben weten te vinden? Ik wist trouwens niet dat het hier tegenwoordig is toegestaan om links naar torrent-bestanden te plaatsen (zal ook wel niet het geval zijn...). Maar goed, het mag duidelijk zijn dat Bill Hicks zo'n beetje volledig downloadbaar is.....
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:43:25 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44053453
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:48 schreef Koerok het volgende:

[..]

Niet om te zeuren, maar begrijp ik het goed dat er nog steeds mensen zijn die de weg naar bittorrent niet hebben weten te vinden? Ik wist trouwens niet dat het hier tegenwoordig is toegestaan om links naar torrent-bestanden te plaatsen (zal ook wel niet het geval zijn...). Maar goed, het mag duidelijk zijn dat Bill Hicks zo'n beetje volledig downloadbaar is.....
Voor zover ik weet zijn de regels wat betreft torrents niet zo streng meer hoor .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')