abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22111589
De trein van 07.29 vanuit tilburg in de richting van den bosch, wat was daar precies mee aan de hand vanochtend?
Hij stond geruime tijd stil vanwege een aanrijding maar hoe of wat?
Weet iemand hier iets meer van? Ik kan zelf eigenlijk niets vinden erover vandaar.
Alvast bedankt
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
pi_22111652
mijn zusje vertelde dat er iemand voor de trein was gesprongen ter hoogte van Udenhout.. ik weet niet of het daar mee te maken heeft?
pi_22111838
Ik schat dat ook wel zo in, maar niemand iets in het nieuws ervan gezien?
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef BigBear het volgende:
mijn zusje vertelde dat er iemand voor de trein was gesprongen ter hoogte van Udenhout.. ik weet niet of het daar mee te maken heeft?
Als je niet doet wat je doen wilt en je raakt je dromen kwijt, als je niet doet wat je doen wilt is dat zonde van je tijd.
  Donald Duck held dinsdag 21 september 2004 @ 19:47:02 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_22111898
Zelfmoorden komen nooit in het nieuws.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_22112024
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_22112077
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:52 schreef Oosthoek het volgende:
Brand

Grote vertraging door brand in trein
Inderdaad, heeft tot circa 11:00 geduurd en toen reed alles weer normaal
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_22112399
Dat is tussen den bosch en utrecht
Waar ik het over hed was tussen tilburg en den bosch. Maar zelfmoorden komen niet in het nieuws?
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:52 schreef Oosthoek het volgende:
Brand

Grote vertraging door brand in trein
pi_22114385
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:04 schreef _unicorn_ het volgende:
Dat is tussen den bosch en utrecht
Waar ik het over hed was tussen tilburg en den bosch. Maar zelfmoorden komen niet in het nieuws?
[..]
Er reden ook geen treinen tussen Den Bosch en Tilburg daardoor.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_22116890
Reden 2 is dan dat die brand was rond het middaguur de vertraging waar ik over sprak was om half 8 's ochtends.
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:13 schreef existenz het volgende:

[..]

Er reden ook geen treinen tussen Den Bosch en Tilburg daardoor.
  dinsdag 21 september 2004 @ 22:35:24 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22116948
Schopje GC
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_22118469
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:33 schreef _unicorn_ het volgende:

Reden 2 is dan dat die brand was rond het middaguur de vertraging waar ik over sprak was om half 8 's ochtends.
[..]
Dat lijkt mij sterk, want mijn trein reed gewoon
pi_22118855
Ik had vanochtend de trein van 8.11 naar vlissingen toe en toen riepen ze om dat er geen treinen reden tussen Tilburg en Den Bosch ivm een aanrijding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')