Ik wil ook het bonnetje wel eens zien. Temeer omdat je nog geen week geleden zat te twijfelen of je een HP Ipaq 2210 of een 4150 moest kopen :quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:52 schreef Negotiatorr het volgende:
Heb een 3 maand nieuwe Ipaq van mijn oom gekregen, maar gebruik het helemaal
niet. Dus verkoop ik deze.
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:32 schreef Negotiatorr het volgende:
Ik wil vandaag een IPAQ halen maar weet niet goed welke ik moet kiezen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen welke PDA ik het best kan aanschaffen.....
Thanks....
Dan moet je wel een aankoopbewijs hebben. Op gestolen spul wordt geen garantie verleend, en bovendien staat er een datum op de bon slimpie? Maar leg nou eens uit: 5 dagen geleden zat je nog te twijfelen of je deze of een 4150 moest kopen en nu heb je er zogenaamd een van je oom gehad die je niet gebruikt?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:06 schreef Negotiatorr het volgende:
Nope bonnetje heb ik ook niet....maar als ik me niet vergis heeft HP op al haar producten een jaar of langer garantie.....forgive me if im wrong......
...
haha ik weet niet goed wat je probeert te bereiken, maar discussies aangaan wat betreft het in de mond leggen..en beweringen maken..daar begin ik niet aan....quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan moet je wel een aankoopbewijs hebben. Op gestolen spul wordt geen garantie verleend, en bovendien staat er een datum op de bon slimpie? Maar leg nou eens uit: 5 dagen geleden zat je nog te twijfelen of je deze of een 4150 moest kopen en nu heb je er zogenaamd een van je oom gehad die je niet gebruikt?
haha...hij vindt dat niet erg....hij krijgt ze volgens mij van zn werk.....zoiets hoor ik net van mn mams....hij werkt bij zo'n amerikaans bedrijf....dus ja...dat zegt genoeg...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:17 schreef Bigs het volgende:
Dus hij geeft jou iets en jij verkoopt het ff voor 300 euro.. ook aardigZeg je dat ook de volgende keer als hij vraagt hoe hij bevalt?
Ik zal vanavond anders morgen ff navraag doen...en hoop je te helpen...zodat we het toch netjes kunnen afronden....quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ik leg niemand iets in de mond, maar ik geef wel aan dat er een aantal goede redenen is om geen garantie te geven als de bon er niet is. O.a. dat er op de bon een aankoopdatum staat inderdaad.
Maar nogmaals: ik heb interesse als je oom de bon terug weet te vinden.
Bonnetje al gevonden ?quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:29 schreef Negotiatorr het volgende:
[..]
Ik zal vanavond anders morgen ff navraag doen...en hoop je te helpen...zodat we het toch netjes kunnen afronden....
Dus wat betreft het bonnetje.....hou me dat ff ten goede...Im gonna get back at ya......
Wie zegt nou dat dat ding gestolen is. Ik verkoop ook wel eens spullen zonder bon die ik ooit zonder bon gekocht heb 2e hands (en die best ooit gestolen zouden kunnen zijn). Dat wil niet zeggen dat ik met opzet gestolen waar zal verkopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:59 schreef AleXtc het volgende:
Toch wel jammer dit...... Kan 'n modje deze jongen niet even een officiele waarschuwing
geven voor het verkopen van gestolen waar......?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |