quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:43 schreef Evertje het volgende:
wat een lelijke titel zeg......
toch jammer dat er nog 30 wedstrijden voor de boeg staan waarin een achterstand van 9 punten makkelijk te overbruggen isquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:47 schreef Evertje het volgende:
oe, die komt aan zeg
bijna knock out in de zevende (speel)ronde. Toch jammer dat Helmond nu al KO ligt
die hebben de steun niet zo hard nodigquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:53 schreef Stpan het volgende:
Wat een prut-OP..........
Doe dan iets met VVV erin ofzo.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:01 schreef golfer het volgende:
Om te voorkomen dat het verder alleen maar over de topictitel gaat, deze even neutraal aangepast.
al gehoord dat cvetkov, stinga EN hendriksen terug zijn? mark my words: nu gaat t gebeuren! (en niet na 1 nederlaag roepen van owja? geloof me wij gaan heel wat plaatsen stijgen de komende weken!)quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:02 schreef Evertje het volgende:
zeker met het tempo waarop jullie dat nu doen
ja, zakken kan ook niet veel meerquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:03 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
al gehoord dat cvetkov, stinga EN hendriksen terug zijn? mark my words: nu gaat t gebeuren! (en niet na 1 nederlaag roepen van owja? geloof me wij gaan heel wat plaatsen stijgen de komende weken!)
stijgen zul je ook niet doen als het slecht gaat, dus slecht excuusquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
ja, zakken kan ook niet veel meer
hehe nee preciesquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
ja, zakken kan ook niet veel meer
er stond in, kom op helliemondquote:Op woensdag 22 september 2004 11:07 schreef Mindlight het volgende:
Hmm nu die topictitel gewijzigd is moet ik er natuurlijk toch nog even over doorgaan!Wat stond er in?
Verder hoop ik idd dat Volendam wint van AGOVV en zelf zal ik voor het eerst dit seizoen (en hopelijk voor het laatst) niet aanwezig kunnen zijn bij excelsior, omdat een aantal gekken hebben besloten deze wedstrijd op zaterdag te spelen
oopsquote:Op vrijdag 24 september 2004 20:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan is het wel 0-1 bij Top Oss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |