whoeiquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:50 schreef pekel het volgende:.
hahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Gelukkig een normale titel, hier kan ik tenminste gewoon posten!
link: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?Eversquote:"internet hooligans vallen Hellmond Fanatics lastig"
HELMOND - Zaterdag avond heeft de website van de Hellmond Fanatics voordurig last gehad van Internet hooligans. De site van het sfeerteam van Helmond Sport werd rond half 12 voortdurend bestookt met berichten uit het kamp van Fortuna sittard. Vermoedelijk zit Fok!er Meami hier achter. De politie stelt een onderzoek in. tot dusver zijn er geen aanhoudingen verricht.
Ik heb het met veel liefde gedaan hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
link: http://www.koekjes.net/cgi-bin/gastenboek/bekijken.pl?Evers
wat een tuig zeg die fortunezen
jij zou internet hooligan gaan spelenquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:13 schreef meami het volgende:
[..]
Ik heb het met veel liefde gedaan hoornadat je er zelf om gevraagd hebt
Ik kom jullie mentaal supporten, want ik weet hoe erg het is om op de vrijdagavond te moeten spelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:29 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hahamaar jij hebt dit topic toch niet nodig? of is t warmlopen voor volgend jaar?
wat liefquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kom jullie mentaal supporten, want ik weet hoe erg het is om op de vrijdagavond te moeten spelen.
Als er maar in staat dat excelsior kampioen gaat worden vind ik alles prima.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:07 schreef PogueMahone het volgende:
Volgende keer een mooi titeltje doen?
mindlightquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als er maar in staat dat helmond kampioen gaat worden vind ik alles prima.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:57 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
mindlight
ja ik weet hoe jij denkt: Alles is goed, zolang het sparta maar niet wordtquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]je weet hoe ik erover denk he
Feestje in Helmond, mei 2005
Dat zeg jijquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:26 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja ik weet hoe jij denkt: Alles is goed, zolang het sparta maar niet wordt
hahahahahaha grapjasquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:27 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Sparta mag t wat mij betreft wel worden, mits excelsior maar promoveert via de nacompetitie. Maar Sparta wordt het niet, want niemand is sterk genoeg om boven Helmond te eindigen dit seizoen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |