Mischien zijn alle babettes wel zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens!!
En ben blij dat cynisme als iets "cools" wordt gezien, want herken mezelf wat dat betreft iets te vaak in mijn "naamgenoot" haha
Bob is idd leuker dan Frank...quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:27 schreef babette21 het volgende:
Volgens mij is Robin minder soft als ze zich voordoet, één deze dagen opent ze de jacht op Bob![]()
(en gelijk heeft ze!!)
Ja .. idd hahaha. Best grappig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:34 schreef babette21 het volgende:
Ja als we het er zo over hebben merk ik toch ook een beetje "een Robin" te zijn haha...
Maar 'in totaal' meer een Babette (het zal het cynisme zijn haha)...
tjongejonge, wat een zelfanalyses hier![]()
![]()
Donna's vindt je volgens mij alleen op de PC Hooft... die voelen zich te goed Fok!quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
Ja .. idd hahaha. Best grappig.
Ik heb in ieder geval weinig van Catherina weg. En ook niet van Donna.
Mensen die zich herkennen in Donna of Cat?
En dat hij dan iets met Robin krijgt (quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:45 schreef babette21 het volgende:
Tja ik vind Bob ook weer niet ge-wel-dig (ik heb iets tegen jassen met bont-kragen (net als Dennis in GTST, maar dit terzijde)) maar wel 't beste van wat er nu rondloopt...
* Babette stelt voor dat Chris Zegers een gastrolletje in R&WL krijgt!!![]()
Ja daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Donna's vindt je volgens mij alleen op de PC Hooft... die voelen zich te goed Fok!![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dat hij dan iets met Robin Babette krijgt () .. en dat ze dan op vakantie gaan ( a la Yorin Travel ).
Ja altijd leuk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:59 schreef babette21 het volgende:
Tja tot die conclusie kwam ik om 21.34 al haha!!
En ruzie in de tent (eh in Berlage dus) is alleen maar leuk. Net als toen met Finette en Babette (tweede seizoen?? dat gedoe rond dat artikel dat Finette geplaatst had, met betrouwbare info van Babette... ofzow!?), dat was ook lachuh!!!![]()
Ik weet niet of Finette terugkomt... maar als het zo is.. zou het wel top zijn..quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:04 schreef babette21 het volgende:
Da's uit... Hij verbrak de relatie tijdens dat hele gedoe rond Wendy van Dijk, wat de geruchten natuurlijk alleen maar versterkten!!! Maarrrr ze hebben in Hartslag laten zien dat ze prima kunnen samenwerken, dus het feit dat Finette dit seizoen weer terugkomt (toch?) hoeft een bezoekje van Chris natuurlijk niet in de weg te staan!!!
Ah zo... thnx.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
Staat me bij dat ik ergens gelezen heb dat ze dit seizoen weer terugkomt, maar 100% weet ik 't ook weer niet... We zullen zien. Maakt me ook niet zo gek veel uit, want vond haar nooit zo bijzonder.
Volgens mij is ze vertrokken na dat hele gebeuren met Adriaan en Corinne. Ze kon 'n goeie baan in 't buitenland krijgen ofzo...
Dat kan... dan kun ook maar beter niet kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:11 schreef danos het volgende:
ik vind het maar een brakke serie: Rozenmeur en Wodka slijm
precies, dat doen wij wel voor je!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:12 schreef dunn0w het volgende:
Dat kan... dan kun ook maar beter niet kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |