quote:De buren hebben hem ook, heb ik ook eens gekeken. Maar op tv waren ze toen al verder dus heb het nooit meer echt gevolgd.
Op donderdag 25 december 2003 13:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu seizoen 1 aan het kijken op DVD. Echt leuk, nog niet eerder gezien. Koste 12,50 ofzo, maar zeker de moeite waard.
Weet iemand wanneer seizoen 2 nou eindelijk eens op DVD komt? 
Of ben ik gewoon blind en is die er al lang?  

quote:Komen die ook niet? Of is daar niks over bekend?
Op zaterdag 7 februari 2004 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Seizoen 2 en 3 staan niet op DVD

Da''s vorige week al begonne hoor, dus ik denk dat je wat gemist hebtquote:Op zondag 14 maart 2004 10:33 schreef SunChaser het volgende:Vanavond seizoen 4
Met Nienke - dochter van Peter - Romer als Robin.
21.30

KUT KUT KUT KUT KUT KUTquote:Op zondag 14 maart 2004 12:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Da''s vorige week al begonne hoor, dus ik denk dat je wat gemist hebt![]()

Nienke is de dochter van Peter Römer (tv-producent), kleindochter van Piet (de Cock met cee-oo-cee-ka) en zus van Thijs (Freek in Meiden v/d Wit)quote:Op zaterdag 1 november 2003 00:04 schreef nijntje-pluis het volgende:
Nienke Romer ... is zij ook van de Romer clan?

Runs in the family dus..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nienke is de dochter van Peter Römer (tv-producent), kleindochter van Piet (de Cock met cee-oo-cee-ka) en zus van Thijs (Freek in Meiden v/d Wit)

Zouden ze eigenlijk wel moeten doen he. De titel alleen alquote:Op zondag 21 maart 2004 19:58 schreef Goodluck het volgende:
Kunnen ze die kut-serie niet naar de prullenbak verbannen ?

ook al hebbend ie meiden het vaak over seks, ik heb nog nooit een kut gezien in die seriequote:Op zondag 21 maart 2004 19:58 schreef Goodluck het volgende:
Kunnen ze die kut-serie niet naar de prullenbak verbannen ?

Ben ik helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:37 schreef Julia_is_lief het volgende:
R&WL is een superserie! Veel beter en minder overdreven dan al die NET5 rag zoals Sex in the City en Gilmore girls. Daar kan ik dus echt niet naar kijken!! Vreselijk nep (net als Alice

Jij kijkt ook naar alles hequote:Op woensdag 24 maart 2004 18:23 schreef dunn0w het volgende:
Ik denk dat hij het wel overleeft eigenlijk.. want het verhaal rond Babette, Nathalie en Frank is nog niet af.. als Frank nu doodgaat kan Babette niet meer vreemgaan met Nathalie..

Ik ??? Nee hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij kijkt ook naar alles he

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |