Vorige week lieten we weten dat Yvon Jaspers geen tijd meer heeft voor Rozengeur en Wodka Lime en ook dat haar huisgenote Ricky Koole zou zijn benaderd voor haar rol. RTL Boulevard wist te melden dat de rol van Yvon niet naar Ricky gaat, maar zal worden ingevuld door Nienke Römer.
![]()
Nienke is geen grote bekende maar haar CV bevat onder andere de Theo van Gogh film Baby Blue, VARA dramaserie De Enclave en in een grijs verleden speelde ze ook een paar afleveringen mee in Goudkust. Het mokkelforum vermeldt dat ze ooit al eens topless in beeld is geweest in de serie Allstars.
Bron:mokkels.nl
Een erg leuke serie dit, alleen werd het laatste seizoen tegelijkertijd met Meiden van de Wit uitgezonden
niet echt slim want het lijkt me voor dezelfde doelgroep gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het vierde seizoen.
quote:Idd niet echt slim ja. En niet leuk voor de kijker. Zat elke zondagavond in dubio welk programma ik zou gaan kijken. Eerst een half uurtje R &WL en dan zappen
Op zondag 28 september 2003 16:25 schreef Markie-Mark het volgende:
Een erg leuke serie dit, alleen werd het laatste seizoen tegelijkertijd met Meiden van de Wit uitgezondenniet echt slim want het lijkt me voor dezelfde doelgroep gemaakt.
Ik ben benieuwd naar het vierde seizoen.
Maar ja, de zondag-avond is al zo druk bezet. Eerst ER, dan MvdW en dan Noppen & Naaldhakken.
Ik weet niet wanneer de nieuwe afleveringen beginnen, maar misschien zijn er dan al weer wat programma's afgelopen. N&N duurt nog maar twee afleveringen.
Ik las laatst trouwens ergens dat Alwien Tulner zou terugkeren in dit 4e seizoen
quote:Hehe, hier dus:
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:19 schreef Svensational het volgende:
Ik las laatst trouwens ergens dat Alwien Tulner zou terugkeren in dit 4e seizoen
quote:Begint dus vanaf maart 2004,lijkt me dat ER, MvdW en N&N dan al afgelopen zijn (misschien alweer nieuwe seizoen)
Geboren : Alwien werd geboren op 19 mei 1970 in Pretoria, Zuid Afrika.Televisie : Alwien is vooral bekend van het spotje van Coberco, waarin zij zo'n trek heeft in drinkyogurt dat het pak al leeg is als ze gaat afrekenen. Ze krijgt een beetje Yogurt op haar bovenlip. Gelukkig ziet de cassiére dat en zorgt dat Alwien haar lip schoonveegt. Alwien speelde verder ondermeer gastrollen in Baantjer & Blauw Blauw. Ook speelde Alwien een rol in de tv serie Doei van de EO. Alwien speelde 2 seizoenen lang de rol van Finette van Aspen in Rozengeur & Wodka Lime (RTL 4), in seizoen 4 dat vanaf maart 2004 te zien is keert ze weer terug als Finette. Alwien is ook te zien in een ziekenhuisserie van de NCRV met de naam Hartslag als Julie Senff, vanaf januari 2004 een nieuw tweede seizoen van de serie.
Film : Alwien speelde een rol in de films Goede Daden en Voor Hete Vuren.
Theater : Vanaf eind oktober 2003 is Alwien samen met Esmée de la Bretoniere te zien in het toneelstuk Een Natte Droom.
Weetjes : Alwien had ongeveer een jaar lang een relatie met acteur Chris Zegers (Liever Verliefd).
quote:Rozengeur en Wodka-Lime is op dit moment niet op TV, dus dan is het logisch dat het stil is in dit topic. Maar N&N wordt op dit moment uitgezonden, dus daar is het idd stil. Lijkt wel of er niemand naar kijkt, terwijl het toch een verdomd leuk programma is!
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:33 schreef MikeyMo het volgende:
Weer zo'n serie waar het verdomd stil is, net als bij N&N.
quote:Jammer dat het pas in maart 2004 weer op de tv komt. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het weer in november op de tv kwam (volgens mij begon de serie in andere jaren ook rond november) maar ik zal het wel mis hebben. Nog even wachten dus.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:34 schreef Svensational het volgende:[..]
Hehe, hier dus:
[..]Begint dus vanaf maart 2004,lijkt me dat ER, MvdW en N&N dan al afgelopen zijn (misschien alweer nieuwe seizoen)
quote:Ja, vorige jaren begon het ook rond november, maar dit jaar duurt het dus iets langer. Dat is ook de reden waarom Yvon Jaspers niet meer meedoet in het nieuwe seizoen. Ze moest te lang wachten op een contract voor een nieuwe seizoen en daarom is ze een programma bij de KRO gaan presenteren.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:41 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Jammer dat het pas in maart 2004 weer op de tv komt. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het weer in november op de tv kwam (volgens mij begon de serie in andere jaren ook rond november) maar ik zal het wel mis hebben. Nog even wachten dus.
Wel leuk dat Alwien Turner weer terug komt, ik vond de rol van Finette altijd leuk en pittig. ![]()
Ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik de originele bezetting het leukst vond. Afwachten wat het nieuwe seizoen brengt.
quote:Ben het pas gaan volgen vanaf seizoen 21/2, dus de originele cast weet ik niet. Lijkt me dat dat de cast van seizoen 3 is min Yvon Jaspers en plus Alwien Tulner?
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:53 schreef nijntje-pluis het volgende:
Ik moet eigenlijk eerlijk bekennen dat ik de originele bezetting het leukst vond. Afwachten wat het nieuwe seizoen brengt.
quote:Ja.
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:56 schreef Svensational het volgende:[..]
Ben het pas gaan volgen vanaf seizoen 21/2, dus de originele cast weet ik niet. Lijkt me dat dat de cast van seizoen 3 is min Yvon Jaspers en plus Alwien Tulner?
Weet jij toevallig ook op welke dag het wordt uitgezonden of blijft het de zondagavond? ![]()
Ik las geloof ik in het begin dat het moet lijken op "Sex and the City" maar dat vind ik helemaal niet. Ik vind Rozengeur nog iets meer op het echte leven gebaseerd dan Sex and the City.
Om nog even terug te komen op de vervangster van Yvon Jaspers, Nienke Romer ... is zij ook van de Romer clan? Haar vader en broer zitten al bij Baantjer en moet zij dan nog in Rozengeur? Ik vind persoonlijk de foto die hierboven ergens geplaatst staat niet echt van vrolijkheid getuigen ...
quote:Ik hoop het wel. Leuke afsluiter van het weekend
Op zaterdag 1 november 2003 00:04 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Ja.
Weet jij toevallig ook op welke dag het wordt uitgezonden of blijft het de zondagavond?
quote:Ik heb Sex and the City nooit echt gekeken dus dat zou ik niet weten
Ik las geloof ik in het begin dat het moet lijken op "Sex and the City" maar dat vind ik helemaal niet. Ik vind Rozengeur nog iets meer op het echte leven gebaseerd dan Sex and the City.
quote:Nee ik ook niet. Spelen vander en zoon Romer in Baantjer? Ik ken alleen Piet, de Cock dus
Om nog even terug te komen op de vervangster van Yvon Jaspers, Nienke Romer ... is zij ook van de Romer clan? Haar vader en broer zitten al bij Baantjer en moet zij dan nog in Rozengeur? Ik vind persoonlijk de foto die hierboven ergens geplaatst staat niet echt van vrolijkheid getuigen ...
quote:Volgens mij speelt Piet Romer een rol maar is zijn zoon Paul Romer het brein achter de serie of producent of iets in die richting.
Op zaterdag 1 november 2003 00:17 schreef Svensational het volgende:<knip>
Nee ik ook niet. Spelen vander en zoon Romer in Baantjer? Ik ken alleen Piet, de Cock dus
quote:Oh, dat zou kunnen ja. Hij heeft ook een tweelingbroer iig. Kijk Baantjer eigenlijk ook nooit. Vind R & WL veel leuker
Op zaterdag 1 november 2003 00:23 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Volgens mij speelt Piet Romer een rol maar is zijn zoon Paul Romer het brein achter de serie of producent of iets in die richting.
Baantjer kijk ik overigens niet, lijkt me niets aan.
quote:Uiteraard is Rozengeur veel leuker!
Op zaterdag 1 november 2003 00:29 schreef Svensational het volgende:[..]
Oh, dat zou kunnen ja. Hij heeft ook een tweelingbroer iig. Kijk Baantjer eigenlijk ook nooit. Vind R & WL veel leuker
quote:Als ze nou gewoon nu beginnen en dan herhalen vanaf seizoen 1 tot 3, dan zit ik er weer helemaal in in Maart.
Op zaterdag 1 november 2003 00:37 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Uiteraard is Rozengeur veel leuker!
Kunnen ze niet een aantal uitzendingen gaan herhalen na de kerst of zo, dan kunnen we er weer een beetje inkomen.
quote:Hoezo seizoen vier? Er zijn toch pas twee seizoenen geweest?
Op vrijdag 31 oktober 2003 23:34 schreef Svensational het volgende:
Alwien speelde 2 seizoenen lang de rol van Finette van Aspen in Rozengeur & Wodka Lime (RTL 4), in seizoen 4 dat vanaf maart 2004 te zien is keert ze weer terug als Finette. Alwien
Of vergis ik me nu. Ik heb het complete eerste seizoen op DVD gekocht (7 euro 50) maar seizoen 2 en 3 zijn dus niet op DVD.
quote:Ik weet het niet. Heb de laatste 1.5 seizoen gevolgd en weet niet hoeveel er daarvoor zijn geweest/
Op zaterdag 1 november 2003 00:41 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hoezo seizoen vier? Er zijn toch pas twee seizoenen geweest?
quote:Ik zie mezelf in februari 2002 zeggen dat een nieuwe tweede serie start en ik keek pas vanaf eind 2002.
Op zaterdag 1 november 2003 00:43 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik weet het niet. Heb de laatste 1.5 seizoen gevolgd en weet niet hoeveel er daarvoor zijn geweest/
quote:Ja 't kan best seizoen drie zijn
Op zaterdag 1 november 2003 00:45 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik zie mezelf in februari 2002 zeggen dat een nieuwe tweede serie start en ik keek pas vanaf eind 2002.
Hee SunChaser, wat vind je hier van?
quote:
Helaas...
Het derde seizoen van Rozengeur & Wodka Lime zit er helaas alweer op. Of er een vierde seizoen komt, is nog niet bekend. Zodra er meer duidelijkheid is, lees je dat natuurlijk hier. Tot die tijd kun je hier natuurlijk altijd terecht om nog eens na te lezen wat er zoal gebeurd is in drie seizoenen Rozengeur, te bladeren door het fotoboek en de bios van de vrouwen na te pluizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |