abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22147161
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?
Ik geloof niet zo in clichématige 'natuurlijke' verschillen tussen mannen en vrouwen, ik denk dat het gewoon een gebied van onverkende emancipatie is. De consequenties van vrouwelijke emancipaties zijn gewoon nog niet helemaal doorgedrongen denk ik. Vrouwen zijn onvoldoende in staat of willende om ook de plichten van een emancipatoire houding te aanvaarden (al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen).

Eén van die consequenties zal bijvoorbeeld zijn dat ook vrouwen op mannen moeten of zullen gaan afstappen. Helaas beschikken de vrouwen door het jarenlange niet uitoefenen van deze 'actie' over te weinig lef om dat te doen. Het is immers veel makkelijker te blijven hangen in patroongedrag dat generatie op generatie is overgedragen. Bovendien hebben vrouwen daarvoor geen skills meegekregen.
pi_22147897
Je moet geen spelletjes spelen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn, heel simpel. Dat kan enorm veel misverstanden voorkomen.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 23 september 2004 @ 13:24:49 #78
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22150104
quote:
Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Je moet geen spelletjes spelen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn, heel simpel. Dat kan enorm veel misverstanden voorkomen.
En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_22150203
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...
Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....
  donderdag 23 september 2004 @ 13:36:59 #80
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22150396
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....
Ik ben met je eens dat er een punt van duidelijkheid en zekerheid moet zijn...waar dat punt ligt is voor iedereen anders helaas. Het spel, het flirten, het plagen het rotzooien enzo is allemaal leuk...en idd, op een gegeven moment dient er zekerheid te zijn, maar ZEKER NIET vanaf het begin, dat is totaal niet leuk, enorm saai en niet "mysterieus" genoeg! beetje spanning moet er zijn
pi_22151821
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 23 september 2004 @ 14:49:08 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22151866
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?

pi_22151895
Vandaag stond ik op de gang voor het lokaal te wachte, komt zij voorbijlopen, ik lach een beetje naar haar, keurt ze me geen blik waardig
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_22151950
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens

Nozem, check je eigen username en trek je conclusies!
pi_22151979
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens
Uit James Bond film:

Moneypenny: James, ik neem aan dat je op dit moment op haar ligt

pi_22151985
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef Beach het volgende:
Vandaag stond ik op de gang voor het lokaal te wachte, komt zij voorbijlopen, ik lach een beetje naar haar, keurt ze me geen blik waardig
Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.

Edit: quotje erbij
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_22152133
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nozem, check je eigen username en trek je conclusies!
Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.
pi_22152312
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef nozem het volgende:

[..]

Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.
Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.
pi_22152349
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Geluk dwing je af
Oh ja, Johan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22152492
Vertel me dan eens hoe ik de staatsloterij kan winnen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_22152523
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.
Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.
pi_22152606
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef nozem het volgende:

[..]

Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.
Voor elke 10 keer op je bek staat 1 keer mazzel. Ach ik heb wel afgeleerd om teveel moeite in iemand te steken, dit soort dingen hoort gewoon vloeiend te gaan. Als het niet vloeiend gaat, laat het dan lekker hangen.

sja of niet
pi_22152647
pff ik heb al 20 jaar bier in mijn maag(d)
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_22152903
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:
Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopen ...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22153032
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopen ...
en dan zo opvallend mogelijk...

pi_22153410
quote:
Op donderdag 23 september 2004 14:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.

Edit: quotje erbij
ik heb 0,2 ervaring met versieren hoor
maar over dat opvallen, moet ik op mn handen gaan staan ofzo
  donderdag 23 september 2004 @ 15:59:54 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22153456
quote:
Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef Beach het volgende:

[..]

ik heb 0,2 ervaring met versieren hoor
maar over dat opvallen, moet ik op mn handen gaan staan ofzo
naakt stappen...trek je zeker de aandacht!
pi_22153476
Ik heb een groter probleem, geloof me.
pi_22153513
zo, heb na lang wachten toch eens een gesprekje aangeknoopt met de secretaresse. Toch zeker een kwartier over wat gewone zaken gekletst als school, werk, muziek. Ging wel goed, al merkte in aan mijn mondhoeken dat ik soms iets te nerveus was.

Maar ik ben allang trots op mezelf dat ik zelf naar haar toe ben gestapt. Morgen is jammergenoeg haar laatste dag en heb ik vrij. De moed om haar mee uit te vragen heb ik nog niet, zeker niet omdat ik nog niet weet of ze een vriend heeft. Zover in het gesprek zijn we niet gekomen jammergenoeg.

Maar dit is in ieder geval al een stap in de goede richting. Voor sommigen is dit allemaal een peuleschil, maar voor mij was dit al een grote stap.
pi_22153516
Ga in de horeca werken, wordt je een stuk zelfverzekerder. Leer je ouwehoeren, grappig zijn, bijdehand zijn. En bovendien krijg je VEEL aandacht.

Uitstraling & babbel is alles. Kleding een 2e, uiterlijk een derde.

Ik ben barman. Heb een vriendin. De ultieme foute combinatie, omdat je de meest lekkere wijven achter je aan hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')