Ik geloof niet zo in clichématige 'natuurlijke' verschillen tussen mannen en vrouwen, ik denk dat het gewoon een gebied van onverkende emancipatie is. De consequenties van vrouwelijke emancipaties zijn gewoon nog niet helemaal doorgedrongen denk ik. Vrouwen zijn onvoldoende in staat of willende om ook de plichten van een emancipatoire houding te aanvaarden (al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen).quote:Op donderdag 23 september 2004 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?

En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...quote:Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Je moet geen spelletjes spelen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn, heel simpel. Dat kan enorm veel misverstanden voorkomen.

Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....quote:Op donderdag 23 september 2004 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En het is verdomde saai en buiten dat is er geen hol aan als mensen voor het oprapen liggen...

Ik ben met je eens dat er een punt van duidelijkheid en zekerheid moet zijn...waar dat punt ligt is voor iedereen anders helaas. Het spel, het flirten, het plagen het rotzooien enzo is allemaal leuk...en idd, op een gegeven moment dient er zekerheid te zijn, maar ZEKER NIET vanaf het begin, dat is totaal niet leuk, enorm saai en niet "mysterieus" genoeg! beetje spanning moet er zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 13:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik geloof dat er niet wordt begrepen wat ik bedoel. Een beetje flirten en onderling plagen is leuk, maar er is een punt dat er zekerheid moet zijn. Dus IK heb het niet over opraapbare mensen in ieder geval....

quote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?

Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigensquote:Op donderdag 23 september 2004 14:47 schreef nozem het volgende:
Owjee, Tranceptor gaat zich weer mengen in dit topic met zijn grenzeloze liefdeswijsheden. Hoe zit het met dat grietje, houdt ze je nog steeds aan het lijntje?

Uit James Bond film:quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens![]()

Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef Beach het volgende:
Vandaag stond ik op de gang voor het lokaal te wachte, komt zij voorbijlopen, ik lach een beetje naar haar, keurt ze me geen blik waardig![]()

Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, heeft ze niet gedaan en nee nee nee, dat heeft ze ook nooit gedaan. Ze was vaag en er is in dit geval een heel duidelijk verschil tussen vaag en een lijntje, maar als je dat wil weten mail me gerust. En momenteel gaat het prima met de love ....overigens![]()
Nozem, check je eigen username en trek je conclusies!

Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:01 schreef nozem het volgende:
[..]
Good for you. Het wordt tijd dat ik mijn liefdesleven ook een op rolletjes kan krijgen. Maar zoals altijd is het geluk niet bepaald evenredig verdeeld.![]()

Oh ja, Johan?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geluk dwing je af

Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geluk dwing je af, het komt je niet aanwaaien. En soms kijk je op de verkeerde plek.

Voor elke 10 keer op je bek staat 1 keer mazzel. Ach ik heb wel afgeleerd om teveel moeite in iemand te steken, dit soort dingen hoort gewoon vloeiend te gaan. Als het niet vloeiend gaat, laat het dan lekker hangen.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Geluk komt niet aanwaaien inderdaad, maar je dwingt het net zo min af, je moet er slechts open voor staan en dan nog blijft het een ongrijpbaar fenomeen.

Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:
Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...

en dan zo opvallend mogelijk...quote:Op donderdag 23 september 2004 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon in de kroeg van de ene naar de andere meid lopen...

ik heb 0,2 ervaring met versieren hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, je moet ook opvallen, niet een beetje staan lachen... Ik heb 0,0 ervaring met versieren, maar regel 1 is aandacht zien te krijgen.
Edit: quotje erbij

naakt stappen...trek je zeker de aandacht!quote:Op donderdag 23 september 2004 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb 0,2 ervaring met versieren hoor![]()
![]()
maar over dat opvallen, moet ik op mn handen gaan staan ofzo![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |