Misschien verschuil jij je daar wel gewoon achter.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Was opzich wel een leuk meisje, alleen niet het type waar ik op val.
Ze zei wel vrolijk "tot volgende week"
Misschien val ik altijd op de 'foute' types.
Dat zou mijn oorzaak van het probleem kunnen zijn.![]()
Afgezien van de dames zit ik hier perfect. Ik ga wel wat vaker eens buiten de stad hier kijken. Nijmegen en Eindhoven vind ik over het algemeen best wel oke. De discotheken hier in de buurt moet ik ook eens gaan checken.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:57 schreef Pheno het volgende:
Dames in nood, lol
Ik zou zeggen: als je denkt verkeerd te wonen, verhuis dan.
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuurquote:Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Evolutie gaat erom dat je het beter moet doen dan je soortgenoten en uiteindelij alleen de sterkste overblijft. Iemand die veel lef heeft maar daarna niet voor z'n kinderen kan zorgen gaat het ook niet trekken om het soort voort te laten bestaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:05 schreef HenryHill het volgende:
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.
Misschien is evolutie alleen geinteresseerd in lef
Dat is er dus wél. Helaas misschien, maar het heeft weinig zin om dat te ontkennen. Daarom kan de een kiezen uit een hele rits kandidaten terwijl sommigen er nooit 1 krijgen of genoegen moeten nemen met de leftovers, en daar moet je ook maar net zin in hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuur![]()
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:15 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.
Nou, looks en lef zijn volgens mij een killer combinatie (voor zowel mannen als vrouwen)... ik geloof niet dat er iemand met looks en lef hier zal posten dat 'ie al 20 jaar niemand heeft kunnen vinden... in het ergste geval zal die iemand vinden die net zo stom / weinig succes heeft.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.
Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:45 schreef Beach het volgende:
Tja lef heeft niet iedereen![]()
Ik heb ook maar een klein beetje lef![]()
ach ja, maandagavond was het wel even 'lucky'quote:Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.
En serieus, hoeveel mensen ken jij die meer dan genoeg lef hebben om op een meid af te stappen en een praatje te maken, en nog nooit een relatie / sex hebben gehad?
Waar denk je dat de uitdrukking "lets get lucky" vandaan komt? Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:
Gepraat met een leuk meisje.. zo zo..
Keep up the good work, de orgie is in zicht..
Wehhehehehequote:Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:
Gepraat met een leuk meisje.. zo zo..
Keep up the good work, de orgie is in zicht..
Daarom hebben we juist jou gevraagd om een bijdragequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Salvad0R het volgende:
Ik snap dat het voor sommige mensen moeilijker is om contact te leggen dan voor anderen... maar Dan Nog. Shit. Wat een Kanslozentopic.
We hebben dat allemaal. Waarschijnlijk om dat het type waar je goed mee kunt smalltalken eigenlijk veel beter bij je past dan het type waar je helemaal voor uiterlijk gaat.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik best wel kan smalltalken, zolang ik verder niks met de dame in kwestie wil, als ik ook maar eningzins aangetrokken tot haar ben weet ik gewoon het gesprek niet fatsoenlijk aan de gang te houden.
Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Onderwerp uitdiepen? je moet juist andere dingen uitdiepen!![]()
Maar in ieder geval....ik ben het er over eens dat het om lef draait... en dat is aan te leren! kruip uit je schelp en probeer is wat, desnoods als geintje....ga niet bij de pakken neerzitten als je wordt afgewezen, want zoals de statistiek zegt (let's get lucky he): hoe meer je iets probeert, hoe groter de kans van slagen...
trouwens tip van een oude collega van me (die al 49 jaar oud is, nog steeds elke week een ander ligt te douwen): Ga niet boven je niveau zitten en ook niet te ver eronder...
je moet weten waar je grenzen liggen, wat wel en niet bereikbaar is, dat is ook heel belangrijk. Neuken (eigenlijk het in bed praten) is gewoon een sociale vaardigheid, als je goed sociaal bent, in de vorm van met iedereen een praatje kunnen maken over niks, dan red je het wel in deze maatschappij...kan je dat niet? dan moet je daar snel wat aan veranderen!
Waar ik tegenaan loop is de maatschappelijke tendens/mening dat vrouwen zich maar 'in bed laten praten', of erger: dat ze in bed te praten zijn. Hallo, vrouwen zijn geen dingen!! Plus het feit dat je zo het idee in stand houdt dat vrouwen zwakke niet op zichzelfstaande wezens zijn.quote:Op donderdag 23 september 2004 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.
Dan moet je wel weten wat je niveau is.... Ik heb er iets op tegen om iemand in 'bed te praten'. Ik zie het als iets wat ze zelf wil en waar ik haar een bescheiden duwtje toegeef...
So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?quote:Als er DUIDELIJKER word gecommuniceerd en met een openere houding dan lijkt me dat het aantal 'misverstanden' erg gaat afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |