abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2004 @ 15:02:34 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22129781
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Was opzich wel een leuk meisje, alleen niet het type waar ik op val.
Ze zei wel vrolijk "tot volgende week"
Misschien val ik altijd op de 'foute' types.
Dat zou mijn oorzaak van het probleem kunnen zijn.
Misschien verschuil jij je daar wel gewoon achter.
Het is natuurlijk ook wel heel 'makkelijk' om te vallen op meiden die jou niet zien zitten. Hoef je namelijk ook nooit tot het uiterste, want dat gaat toch nooit gebeuren.

Kom op zeg!
pi_22135549
quote:
Op woensdag 22 september 2004 07:57 schreef Pheno het volgende:
Dames in nood, lol

Ik zou zeggen: als je denkt verkeerd te wonen, verhuis dan.
Afgezien van de dames zit ik hier perfect. Ik ga wel wat vaker eens buiten de stad hier kijken. Nijmegen en Eindhoven vind ik over het algemeen best wel oke. De discotheken hier in de buurt moet ik ook eens gaan checken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  woensdag 22 september 2004 @ 20:05:03 #53
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_22136271
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.
Misschien is evolutie alleen geinteresseerd in lef

So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22136615
quote:
Op woensdag 22 september 2004 14:21 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, want het zou beter zijn voor de evolutie dat een intelligente en beschaafde gozer zonder licahemelijke gebreken als ik als ik zich zou voortplanten dan een domme, onbeschaafde gozer die veel te dik is en zich nauwelijks kan voortbewegen.
Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuur
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Tap tap tap
pi_22136887
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:05 schreef HenryHill het volgende:
Misschien gaat het evolutie wel niet om intelligentie of lichamelijke gebreken.
Misschien is evolutie alleen geinteresseerd in lef
Evolutie gaat erom dat je het beter moet doen dan je soortgenoten en uiteindelij alleen de sterkste overblijft. Iemand die veel lef heeft maar daarna niet voor z'n kinderen kan zorgen gaat het ook niet trekken om het soort voort te laten bestaan.

De volutie van de laatse paar 100 jaar heeft er toch baat bijgehad om toch een paar geeks te laten voortplanten. Dat zorgt weer voor technologische en spirituele vooruitgang waardoor je als hele bevolkingsgroep er evt. weer op vooruit gaat.

Geeks en enrds zouden naar mijn idee net zo goed moeten kunnen scoren alleen wordt ze dat niet verteld in deze maatschappij. Deze bevolkinggroep gelooft nog altijd in het principe RTFM en van de Manual klopt geen ene flikker. De uitdrukking: "Zo'n lieve jongen als jij gaat het heel goed doen bij de meiden." moet je als een doodsteek zien voor iemand die dat echt geloofd. Op een gegeven moment merk je dat het helemaal niet vanzelf gaat, zoals dat bij andere gasten wel gaat. Dan zie je ook wat voor achterstand je hebt.

Skills als lichaamstaal lezen, ontspannen, zelfverzekerd rondlopen en meiden versieren kan je allemaal leren. Als je het niet in je hebt zal je jezelf er maar bewust van moeten maken.
Het gezeik zit 'm er in dat je op latere leeftijd een grotere achterstand hebt en op eens er helemaal alleen achteraan mag gaan. Je kan moeilijker meelopen met de rest. Het leren gaat op latere leeftijd een stuk moeilijker zoals een hoop mensen nu ontdekken.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_22137517
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou volgens die redenatie zou ik me niet mogen/kunnen voortplanten van moedertje natuur
Ik denk niet echt dat er een reden of een bepaald model is waarom wie wel/niet goed in de smaak valt bij het andere geslacht (of hetzelfde).
Dat is er dus wél. Helaas misschien, maar het heeft weinig zin om dat te ontkennen. Daarom kan de een kiezen uit een hele rits kandidaten terwijl sommigen er nooit 1 krijgen of genoegen moeten nemen met de leftovers, en daar moet je ook maar net zin in hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22137994
quote:
Op woensdag 22 september 2004 20:18 schreef CherryLips het volgende:

Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.
pi_22138423
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:15 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Looks, humor, lef, succes en intelligentie bijvoorbeeld? Natuurlijk is er een reden waarom Brad Pitt beter in de smaak valt bij de gemiddelde meid dan een zwijgzame geek.
Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.
Tap tap tap
  woensdag 22 september 2004 @ 22:42:49 #59
67978 HenryHill
pi_22140477
quote:
Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar dan nog zijn er waarschijnlijk zat mensen die toch niemand weten te vinden.
Nou, looks en lef zijn volgens mij een killer combinatie (voor zowel mannen als vrouwen)... ik geloof niet dat er iemand met looks en lef hier zal posten dat 'ie al 20 jaar niemand heeft kunnen vinden... in het ergste geval zal die iemand vinden die net zo stom / weinig succes heeft.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_22140554
Tja lef heeft niet iedereen
Ik heb ook maar een klein beetje lef
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_22140951
Leven is het meervoud van Lef
  woensdag 22 september 2004 @ 23:06:49 #62
67978 HenryHill
pi_22141212
quote:
Op woensdag 22 september 2004 22:45 schreef Beach het volgende:
Tja lef heeft niet iedereen
Ik heb ook maar een klein beetje lef
Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.

En serieus, hoeveel mensen ken jij die meer dan genoeg lef hebben om op een meid af te stappen en een praatje te maken, en nog nooit een relatie / sex hebben gehad?

Waar denk je dat de uitdrukking "lets get lucky" vandaan komt? Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
pi_22141449
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Klopt, lef heeft niet iedereen... maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan kan werken.

En serieus, hoeveel mensen ken jij die meer dan genoeg lef hebben om op een meid af te stappen en een praatje te maken, en nog nooit een relatie / sex hebben gehad?

Waar denk je dat de uitdrukking "lets get lucky" vandaan komt? Als je maar vaak genoeg probeert, heb je vanzelf wel een keer 'geluk'...
ach ja, maandagavond was het wel even 'lucky' zie vorige deel, ff gepraat met best leuk meisje.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_22141766
Gepraat met een leuk meisje.. zo zo..

Keep up the good work, de orgie is in zicht..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 22 september 2004 @ 23:28:56 #65
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_22141911
[/quote] Het gezeik zit 'm er in dat je op latere leeftijd een grotere achterstand hebt en op eens er helemaal alleen achteraan mag gaan. Je kan moeilijker meelopen met de rest. Het leren gaat op latere leeftijd een stuk moeilijker zoals een hoop mensen nu ontdekken.
[/quote]
Klopt aardig.
Wat er bij kan is dat " de >20 er wel wat scheef aan gekeken wordt als ie met de vroegen wat probeerd 16 met 23 enzo..
En je behoeftes qua intimiteit enzo zijn anders op den duur. " oefenen en voor de lol " zit er niet bij . het is eerder serieuze poging... en dat wil niet omdat je geen idee hebt hoe het nou eigenlijk moet.omdat je "vroeger"nooit hebt geoeffend. omdat je .... anders bent, nerd bent, gepest werd, enz enz enz.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 23 september 2004 @ 04:16:13 #66
1092 Nilis
Här kommer Pippi Långstrump
pi_22144813
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:

Nah...tis toch een beginnetje....
tjolahopp, tjolahej, tjolahoppsan sa
---> FootoowBoek! <---
pi_22144846
quote:
Op woensdag 22 september 2004 23:23 schreef nozem het volgende:

Wehhehehehe
pi_22145506
Hey,

Ik ben even afwezig en deel 9 is al weer gearriveerd. Jongens, doe ff rustig aan!
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:15 schreef Salvad0R het volgende:

Ik snap dat het voor sommige mensen moeilijker is om contact te leggen dan voor anderen... maar Dan Nog. Shit. Wat een Kanslozentopic.
Daarom hebben we juist jou gevraagd om een bijdrage
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik best wel kan smalltalken, zolang ik verder niks met de dame in kwestie wil, als ik ook maar eningzins aangetrokken tot haar ben weet ik gewoon het gesprek niet fatsoenlijk aan de gang te houden.
We hebben dat allemaal. Waarschijnlijk om dat het type waar je goed mee kunt smalltalken eigenlijk veel beter bij je past dan het type waar je helemaal voor uiterlijk gaat.

Eigenlijk moet je zorgen dat het gewoon nergens over gaat in het gesprek specifiek. Onderwerpen uitdiepen kun je wel als je iemand beter kent...
  donderdag 23 september 2004 @ 09:36:06 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22146002
Onderwerp uitdiepen? je moet juist andere dingen uitdiepen!
Maar in ieder geval....ik ben het er over eens dat het om lef draait... en dat is aan te leren! kruip uit je schelp en probeer is wat, desnoods als geintje....ga niet bij de pakken neerzitten als je wordt afgewezen, want zoals de statistiek zegt (let's get lucky he ): hoe meer je iets probeert, hoe groter de kans van slagen...
trouwens tip van een oude collega van me (die al 49 jaar oud is, nog steeds elke week een ander ligt te douwen): Ga niet boven je niveau zitten en ook niet te ver eronder...
je moet weten waar je grenzen liggen, wat wel en niet bereikbaar is, dat is ook heel belangrijk. Neuken (eigenlijk het in bed praten) is gewoon een sociale vaardigheid, als je goed sociaal bent, in de vorm van met iedereen een praatje kunnen maken over niks, dan red je het wel in deze maatschappij...kan je dat niet? dan moet je daar snel wat aan veranderen!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_22146211
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Onderwerp uitdiepen? je moet juist andere dingen uitdiepen!
Maar in ieder geval....ik ben het er over eens dat het om lef draait... en dat is aan te leren! kruip uit je schelp en probeer is wat, desnoods als geintje....ga niet bij de pakken neerzitten als je wordt afgewezen, want zoals de statistiek zegt (let's get lucky he ): hoe meer je iets probeert, hoe groter de kans van slagen...
trouwens tip van een oude collega van me (die al 49 jaar oud is, nog steeds elke week een ander ligt te douwen): Ga niet boven je niveau zitten en ook niet te ver eronder...
je moet weten waar je grenzen liggen, wat wel en niet bereikbaar is, dat is ook heel belangrijk. Neuken (eigenlijk het in bed praten) is gewoon een sociale vaardigheid, als je goed sociaal bent, in de vorm van met iedereen een praatje kunnen maken over niks, dan red je het wel in deze maatschappij...kan je dat niet? dan moet je daar snel wat aan veranderen!
Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.

Dan moet je wel weten wat je niveau is.... Ik heb er iets op tegen om iemand in 'bed te praten'. Ik zie het als iets wat ze zelf wil en waar ik haar een bescheiden duwtje toegeef...

Zonder lef lijken sommige jongens niet ver te komen nee, anderen krijgen alles aangewaaid. Ik moet het wel van mijn lef hebben over het algemeen denk ik. Maar ja, no pain no gain. Van alles aangewaaid krijgen word je ook niet per se happy hoor...
pi_22146475
quote:
Op donderdag 23 september 2004 10:00 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Onderwerpen uitdiepen klonk wel aardig en ik denk ook wel dat het klopt. Je moet als je iemand leert kennen gewoon niet overal diep op in willen gaan. Ten eerste kom je dan meer over als goede vriend dan als iets anders en ten tweede maak je jezelf niet mysterieus en dus interessant. Als je er als een open boek uitziet en praa dan maak je jezelf niet aantrekkelijker.

Dan moet je wel weten wat je niveau is.... Ik heb er iets op tegen om iemand in 'bed te praten'. Ik zie het als iets wat ze zelf wil en waar ik haar een bescheiden duwtje toegeef...
Waar ik tegenaan loop is de maatschappelijke tendens/mening dat vrouwen zich maar 'in bed laten praten', of erger: dat ze in bed te praten zijn. Hallo, vrouwen zijn geen dingen!! Plus het feit dat je zo het idee in stand houdt dat vrouwen zwakke niet op zichzelfstaande wezens zijn.

Ik geef toe dat ik mezelf weleens betrap op gedachten in de strekking van "zo zo, die kan er wat van" als ik hoor dat een vrouw veel mannen heeft gehad. Maar eigenlijk: laat haar!!

Om even de scherpe kant ervan af te halen : ik weet dat het topic wat anders ligt, maar ik stoorde me even aan dat cliche over vrouwen en in bed praten zeg maar.

En verder: ergens te diep op in gaan -we hebben het nog steeds over eerste ontmoetingen?- is idd niet zo handig, want je kan afschrikken in je enthousiasme. Aan de andere kant geeft het wel een beeld van die ander, hoe hij of zij ergens tegenover staat.
Maar de "klik" zit 'm in veel meer aspecten....
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar ze zijn wel alvast een aardige indicatie...
  donderdag 23 september 2004 @ 10:29:46 #72
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22146567
Daar geef ik je gelijk in, je moet niet te diep overal op ingaan, dat werkt idd niet! (been there, done that )...
SuusjePluusje, ik ben niet iemand die vrouwen het bed in praat, maar er zijn mannen die het kunnen. En idd, het is erger dat vrouwen "het bed in te praten zijn", dat wij mannen (sommige althans) er een sport van maken om zoveel mogelijk vrouwen het bed in te praten doen we alleen omdat vrouwen dit toelaten. Vrouwen zijn geen dingen, zeker niet, maar mannen ook niet, en ik weet heel goed hoe vrouwen (niet allemaal natuurlijk) met mannen om kunnen gaan, sommige vrouwen behandelen mannen als gevoelloze wezens of zoals je zelf zegt: dingen.
Is dit dan wel toegestaan? Ik weet dat het een totaal ander onderwerp is, maar ik ben ervan overtuigd dat het van beide kanten komt, somimge vrouwen behandelen mannen erg slecht (geestelijk). Hetzelfde geldt voor hoe mannen vrouwen behandelen, dus het ligt voor mij net zoveel aan beide kanten, ik zal niet de vrouwen slecht afschilderen, maar ik zeg wel: vrouwen zijn net zo erg als mannen! (het zijn allebei gewoon mensen he)...

Ik wil hier niet ingaan op de technieken van het versieren (daar zijn genoeg topics over), maar idd tranceptor, mysterieus blijven, niet teveen willen vertellen is erg belangrijk, en vaak een beetje de ander uitdagen
pi_22146988
Vrouwen zijn vrijwel zonder uitzondering het bed in te praten, de vraag is of je dat wil en of je wel jezelf bent als je zo doet. Er is weinig bijzonders aan om vrouwen alleen voor de sex te zien en het is ook niet echt MIJN ding meer (sja vroeger was dat misschien anders).

De balans vinden tussen op de voorgrond treden en uitgesproken zijn en op de achtergrond spannend blijven is iets moeilijks. Dat moet je echt kunnen aanvoelen en ik denk dat niet iedere gozer dat kan en misschien kunnen de maagden hier dat juist niet.

De meeste vrouwen blijven hangen in a-typisch vrouwelijk gedrag en een bepaald soort behandelen van mannen die daar bijhoren. Mannen zijn per definitie op 1 ding uit, opdringerig en vervelend en de man moet gaan 'bewijzen' dat hij niet zo is.

Als mannen en vrouwen een andere houding ten opzichte van elkaar zouden innemen en het initiatief ook van beide kanten zou komen, zou er veel meer wederzijds begrip zijn. Sommige vrouwen werken namelijk volgens het principe de aanhouder wint en anderen vinden aanhouders alleen maar irritante losers. Ik vind het frappant dat vrouwen altijd worden gezien als degenen die het meest communiceren, daarin verliezen ze enkel de duidelijkheid. Er worden veel te vaak spelletjes gespeeld die door de ene of andere kant anders worden geinterpreteerd.
Als er DUIDELIJKER word gecommuniceerd en met een openere houding dan lijkt me dat het aantal 'misverstanden' erg gaat afnemen.
pi_22147046
quote:
Als er DUIDELIJKER word gecommuniceerd en met een openere houding dan lijkt me dat het aantal 'misverstanden' erg gaat afnemen.
So true, dat is het Venus/Mars verhaal toch?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 23 september 2004 @ 11:00:49 #75
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_22147065
Dat denk ik ook tranceptor! En het aanvoelen, tja, ik zeg niet dat het iets is wat maagden missen, ik voel het altijd goed aan (voornamelijk bij anderen maar ook bij mezelf)...Het is iets wat je leert door ervaring, en niet door regeltjes te leren...
gewoon vaak tegen de lamp lopen door te open of te gesloten te zijn, dan vind je vanzelf de gulden middenweg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')