Het is wel heel leuk hoor, voor 'later' vooral. Dit soort portretfoto's neem je zelf toch minder gauw met je fototoestelletje, denk ikquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is natuurlijk een portretfoto en t is wel MIJN kind hahahahahha
ja hij is wel leuk maar heb jij 10 euro over voor een normale foto, 2 kleine foto's en een paar pasfoto's?
Omdat je ze toch wel neemt....quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:06 schreef lady-wrb het volgende:
dat is wel waar, maar waarom moet dat zo duur zijn?
de klassenfoto kost gewoon 5 euro
nee helaasquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:09 schreef Spindizzy het volgende:
Arme Cas...
Lady: kun je de foto's niet inscannen en ze dan weer teruggeven?![]()
o dat gaat wel? ik krijg dan zo'n afdruk die blokkerig is (als je begrijpt wat ik bedoel) of doe ik dan iets fout?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap Cas
Ze maken die foto's inderdaad flink duur ja...Ik moest geloof ik 13 euro betalen voor een set, was wel inclusief de groepsfoto. Heb de grote ingescand en op fotopapier laten afdrukken op mijn werk voor de opa's en oma's.
Dat deden heel veel moeders volgens mij, en daar hebben ze nu een stokje voor gestoken dacht ik.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:09 schreef Spindizzy het volgende:
Arme Cas...
Lady: kun je de foto's niet inscannen en ze dan weer teruggeven?![]()
Ja, dat is ook wel duur. Maar als iedereen de foto's inscand en ze niet koopt, kan ik me voorstellen dat die fotografen er een keer genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
geef ze eens ongelijk met die prijzen van tegenwoordig!
je zal toch gek zijn om 5 euro voor een foto te betalen
dus maak je ze maar duur?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:24 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel duur. Maar als iedereen de foto's inscand en ze niet koopt, kan ik me voorstellen dat die fotografen er een keer genoeg van krijgen.
Dan scan je hem denk ik met een te lage resolutie. Moet je even kijken bij je instellingen, hoe hoger de resolutie, hoe scherper je foto (meer pixels per vierkante cm - dpi heet dat (dots per inch) )quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dat gaat wel? ik krijg dan zo'n afdruk die blokkerig is (als je begrijpt wat ik bedoel) of doe ik dan iets fout?
aha, zou dat het zijn. ik heb er totaal geen verstand van, maar ik zal het eens overleggen hier... thnx!quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan scan je hem denk ik met een te lage resolutie. Moet je even kijken bij je instellingen, hoe hoger de resolutie, hoe scherper je foto (meer pixels per vierkante cm - dpi heet dat (dots per inch) )
Nee, juist als je ze betaalbaar maakt nemen mensen ze wel. Hoe duurder hoe meer neiging om niet (na) te bestellen maar zelf te scannen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus maak je ze maar duur?![]()
da's toch niet logisch
meen je dat nou?quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:50 schreef moussy het volgende:
De fietsenmaker
hoi brighteyesquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen allen!
quote:Op dinsdag 21 september 2004 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
speciaal voor snoopy:
Kabouter Fruitbuikjes Vruchten Kwark-Taart.....
ow, dat heb ik ook weleens gehadquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:29 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik heel de morgen op de post te wachten..... (ik verwacht luca's voetbalschoenen die hij dringend nodig heeft).... niks. ik moet een uurtje weg en dan kom ik terug... vind ik een briefje van de ptt in de bus. morgen komen ze weerEN DAN HEB IK ZE DUS NODIG
Nou, lekker is dat.......quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:25 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_D dat kan ik niet hoor. Ik moet gewoon een nieuw opvangadres vinden, wat ik wel kan betalen, alleen het is zo moeilijk op korte termijn
quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:01 schreef Randa_v het volgende:
Bijna rel in Cultuur en Historie. Word ik nog zieker van. snif
En nee niet daardoor....quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:18 schreef Randa_v het volgende:
Vooral veel slecht slapen. Hoe dat kan geen idee.
Maar ik en mijn mannetje hebben er allebei last van.
Dus ben ik al sinds vrijdag ziekjes, al eerder eigenlijk. Woensdag was ik al niet te genieten. Hoofdpijn....misselijk en koortsig.....tja.
Zou ze Jolie er misschien tijdelijk bij kunnen hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2004 16:04 schreef Luchtbel het volgende:
Die heeft een ander oppaskindje, omdat ik eerst niet wou
Nee, zo bedoel ik het niet! Ik bedoel dat het logisch is dat ze er een stokje voor steken om die dingen in te scannen. Niet dat ze het daarom duurder maken!quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus maak je ze maar duur?![]()
da's toch niet logisch
dan maak je de foto's toch extra aantrekkelijk? ik had vroeger schoolfoto's met een soort aktieportret (ik herinner me er een terwijl ik schilderde en een terwijl ik een pop in bad doe)
vind ik eigenlijk leuker dan zo'n staatsieportret....
Ach jezus christus zeg, wat een eikel !! (En dan zeg ik het nog netjes) . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
Riep ik gister nog dat alles meezat, is vandaag de halve grond onder m'n voeten weggezakt.
Doordat mijn ex beweert dat hij de luttele 40 euro per maand die hij voor Jolie zou betalen per maand niet meer op wil/kan brengen, kan ik geen subsidie krijgen voor de kinderopvang.
Sociale dienst belde vanmorgen dat er een nieuwe procedure aangegaan kan worden maar het duurt 8 weken voor er dan wat gebeurd en over 3 maanden gaat de nieuwe regeling al inIk ben er net heen geweest en zij kunnen er ook nauwelijks wat aan veranderen.
In m'n eentje kan ik het geld natuurlijk nooit betalen en nu weet ik niet meer wat ik moet doenik moet 4 oktober weer naar school en 6 oktober begin ik weer met werken. Waar haal ik in godsnaam zou gauw een goeie lieve oppas voor Jolie vandaan die ik ook nog kan betalen
quote:Ik kan wel huilen.
Ik deed een windows update en toen wilde mijn pc niet meer opstarten in de normale mode, alleen nog maar in de veilige...quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:52 schreef daniman het volgende:
Moussy, jij ook al? Das shit!ik heb in een week mijn computer ook twee keer moeten installeren en van het weekend nog een partitie moeten weggooien en opnieuw partitioneren... COMPUTERS soms...
ah bah Sylvana... das engquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:21 schreef Sylvana het volgende:
Een vriendje van Julian was in een boom van 6 meter hoog geklommen en is er toen uitgevallen![]()
![]()
Dus hebben buurtbewoners 112 gebeld, en die hebben geen ambulance gestuurd, maar een traumahelikopter, omdat ze bang zijn dat hij zijn nek heeft gebroken
![]()
![]()
:'
Ik hoop echt dat dat niet zo is![]()
allemensen, dat is erg !quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:21 schreef Sylvana het volgende:
Een vriendje van Julian was in een boom van 6 meter hoog geklommen en is er toen uitgevallen![]()
![]()
Dus hebben buurtbewoners 112 gebeld, en die hebben geen ambulance gestuurd, maar een traumahelikopter, omdat ze bang zijn dat hij zijn nek heeft gebroken
![]()
![]()
:'
Ik hoop echt dat dat niet zo is![]()
Heb het toevallig daarstraks aan Troel gevraagd: het gaat morgen op de post (ze was ziek).quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:31 schreef Zabb het volgende:
Euh ik vraag me ineens iets af... hoe staat het eigenlijk met het pakketje voor Phluphy??? Ik heb er niets meer van gehoord.
Mooi, bedankt!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb het toevallig daarstraks aan Troel gevraagd: het gaat morgen op de post (ze was ziek).
Nee, Troel bedanktquote:Op dinsdag 21 september 2004 19:38 schreef Zabb het volgende:
[..]
Mooi, bedankt!
Ja ook!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, Troel bedankt
Oeh lekker, kaneel thee! Ik lust ook wel een kopje!quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:44 schreef E.T. het volgende:
Niks geen leuke berichten hier![]()
*maar even een flinke pot kaneel-thee met een pak speculaasjes het bankje opschuift*
nee, ik ken niemand daarquote:Op dinsdag 21 september 2004 16:27 schreef Luchtbel het volgende:
ik weet niet of dit mag maar als iemand hier LadyS? Ladybos? No Nick? Iemand? toevallig iemand kent die oppasmoeder is ofzo hier in de buurt, please let me know....
O ja, ik ken dat . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:49 schreef moussy het volgende:
Zooooo ik ben er weer helemaal, ik heb mn pc leeg moeten gooien en helemaal opnieuw moeten installeren![]()
Ik lus ook wel *kwakt zich op het bankje neer en houdt mok onder de theetap*quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:10 schreef clauwheee het volgende:
Hoor ik thee? Ruik ik thee? Ik wil wel thee!*Gezellig op het bankje schuift*
Is dat lekker ??quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:24 schreef Rewimo het volgende:
*grote kan appelthee aandraagt*
Hehehe, ik was gisteravond nog ff bij mijn Pa, was om kwart voor acht binnen. Win98 wilde niet meer starten. Ging om elf uur weer naar huis, PeeCeetje opnieuw geinstalleerd met WinXP NL SP2 en allerlei software die hij veel gebruikt.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:02 schreef daniman het volgende:
ik heb toen iets van XP op win2000 geinstalleerd, vond mijn puter ook niet echt leuk
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:24 schreef Rewimo het volgende:
*grote kan appelthee aandraagt*
Lekker, ik ga nu ook een grote kop thee maken!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb nu een kop groene thee
Gelieve eerst de foto's te scannen voor het fototopic alvorens ze met de (groot)moeder mee te geven . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:43 schreef beefcake het volgende:
7 oktober kan ik de foto('s) ophalen en ik neem mijn moeder mee, zij wil er vast wel een paar hebben![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:45 schreef clauwheee het volgende:
*Weer lekker TV-makelaar gaat kijken*
Ik heb liever dat het s'avonds en/of s'nachts regent dan overdag . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:47 schreef ikikke het volgende:
Bah wat is het hier smerig weer zeg. Het hoost hier echt gigantisch....
Moet zometeen wel even droog worden (rond half 10) want ik heb geen zin om nat te worden![]()
Is toch leuk!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij ook al ?? Ben net een pand ontvlucht die het ook ging kijken . . .
Tja, hier in Haaksbergen is het NU droogquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:47 schreef ikikke het volgende:
Bah wat is het hier smerig weer zeg. Het hoost hier echt gigantisch....
Moet zometeen wel even droog worden (rond half 10) want ik heb geen zin om nat te worden![]()
Trek je een regenpak aan, daar zijn die dingen voorquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:50 schreef ikikke het volgende:
Omdat ik dan op de fiets naar huis moet vanuit mijn werk.
Daarom![]()
Shit, vergeet steeds die overschrijving weg te brengen . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:53 schreef Troel het volgende:
Ow, ff kleine update. DE kandelaar is gekocht, maar omdat ik niet helemaal 100% was dit weekend is het er niet van gekomen om hem al te versturen. Dit gebeurd zo snel mogelijk. Hij is al helemaal ingepakt en ik kon moeilijk een foto bij de wereldwinkel nemen, dus helaas geen foto. Misschien dat Esther en Jeroen wel een foto willen maken.
Dan mag jij nu door de regen hem weg gaan brengen en onthoud maar dat het meeste naast je valtquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Shit, vergeet steeds die overschrijving weg te brengen . . .![]()
![]()
![]()
![]()
jeetje, ik moet nog steeds een keer langswippen. Wat ergquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:55 schreef bastardhost het volgende:
Pff.... het meeste valt naast je... nou, duidelijk dat jij NIET uit Hengelo komt...
Regenbuien zijn hier gemeen, vals, loederig... ze wachten je op bij het fietsenhok en volgen je tot je voordeur... nix nie naast je vallen
VIER MINUTEN !!!quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:56 schreef ikikke het volgende:
Laat ik dan ook maar zo denken dat ik met 4 minuutjes thuis ben![]()
Het is op het moment droog en zelfs al zou het regenen, dan heb ik een auto (moet daarvoor het halve dorp door kruisen om dat ding in de bus te doen)quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:57 schreef Anitra het volgende:
Dan mag jij nu door de regen hem weg gaan brengen en onthoud maar dat het meeste naast je valt![]()
U gaat door voor de hoofdprijsquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:59 schreef bastardhost het volgende:
VIER minuutje... je bent verhuisdén je woont ergens dicht bij ons in de buurt.. kan niet anders...
ff denken.. vier minuten... dat moet aan het begin van de Hengelose es zijn?
Of je bent écht op stand gaan wonen en je woont aan het begin van de roershoek, in welk geval je ook nog eens zeeeeer sportief bent geworden, want dat in vier minuten halen
Nou, de bloemen nog niet, die haal ik op het laatste moment. Ik weet ook niet in hoeverre ze daar echt wat aan hebben, aangezien ze toch grotendeels in het ziekenhuis zullen zijn. Maar de rest is allemaal geregeld. Alleen het kaartschrijven nog niet. (EN daar moeten echt veel namen op!quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:01 schreef Jessicaa het volgende:
En de knuf en de bloemen enzo is dat ook allemaal gelukt Troel?
Dat heb ik dus nog maar niet bekeken. Ik heb ik weet niet hoeveel mailtjes gehad, waarvan een aantal maal 2 dus het wordt flink schrijvenquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:03 schreef ikikke het volgende:
Heb je wat te doen
Hoeveel mensen doen er nu uiteindelijk mee?
Check je mail maar, heb je gemaild naar adres in profielquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:03 schreef bastardhost het volgende:
Hhhm, de hoofdprijs *dagdroomt een eind weg*
Da's vlakbij mijn school toch?quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:05 schreef ikikke het volgende:
[..]
Check je mail maar, heb je gemaild naar adres in profiel
Woon nu in een zijstraat van de Jan Voermanstraat (als je die weet te liggen)
Jeps...quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
heb je mijn mail nog ontvangen troel?
Dat klopt ja.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Da's vlakbij mijn school toch?
Rick kwam vandaag thuis met briefje van Bell Photo, die staan de hele week hier dus ik moet er morgen maar eens naar toe. Heb van Djen ook een foto en dat is toch wel heel leukquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:01 schreef beefcake het volgende:
Wat leuk he E.T. en ook al onverwachts. Ik was wel blij dat ik Dylan zijn stoere spijkertuinbroek had aangetrokken ipv zjn joggingbroek, wat ik eerst van plan was
En natuurlijk scan ik de foto'sEn natuurlijk zet ik ze hier neer, moet toch laten zien waarom ik zo trots was vandaag
Hier regent het trouwens niet
Ik hoor nog steeds niks hier (zien doe ik niet, gordijnen zijn al dicht)quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:22 schreef ikikke het volgende:
Hier begint het alleen maar harder te regenen![]()
GMTAquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:30 schreef moussy het volgende:
Jessie, hoe is het slapen van de meiden gegaan?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:36 schreef Jessicaa het volgende:
Pfff ongeveer anderhalve week in de zooiMaar dan hebbie ook wat.
Komt door het veranderen van de seizoenenquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:41 schreef moussy het volgende:
ik ben nogal van de verander en sloop op het moment en ben niet eens zwanger
Ik klus eigenlijk alleen maar tijdens hittegolvenquote:Op dinsdag 21 september 2004 21:43 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Komt door het veranderen van de seizoenenWord ik ook nogal klusserig van.
Tis nog een herhaling ook...quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Moet ik vooral al die woonprogramma's gaan kijken, muts diek ben
Kijk er ook niet meer naar. Zit momenteel toch in een huurflatje, dus verbouwen gaat niet en ik verwacht niet dat ik ooit een huis ga kopen. Ben toch in m'n ééntje, waar heb ik die ruimte allemaal voor nodig ??quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Moet ik vooral al die woonprogramma's gaan kijken, muts diek ben
Ideetjes opdoen is wel leuk!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kijk er ook niet meer naar. Zit momenteel toch in een huurflatje, dus verbouwen gaat niet en ik verwacht niet dat ik ooit een huis ga kopen. Ben toch in m'n ééntje, waar heb ik die ruimte allemaal voor nodig ??
En leedvermaak als andermans huis verpest wordtquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:08 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ideetjes opdoen is wel leuk!
Net gelezen, ben blij dat het niks serieus is . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:47 schreef Sylvana het volgende:
hebben jullie gewoon over mijn updatepost heen gelezen over dat vriendje van Julian of hebben jullie het wel gezien en reageren jullie er gewoon niet op?![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En leedvermaak als andermans huis verpest wordt
Weet jij iets wat wij niet weten of...quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ook kinderveilige sluitingen op de slaapkamers. Prettig idee, niet alleen voor de kinderen maar ook voor de katten
Da's wel leuk ja. Wil ooit nog eens zelf een huisje optrekken, was daar al aan begonnen met een bescheiden schaalmodelletje maar ik verwacht niet dat dat er ooit eens van komt . . .quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Ideetjes opdoen is wel leuk!
Eens even tellen: Christan, Bo, Janneke, Eva, Iris... ja 5 kinderenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten of...![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *spring op en neer van herkenning* Iris' bilnaadje piept er steeds bovenuit als ze bukt en ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:26 schreef moussy het volgende:
Ja dat ben ik, hier dezelfde stront-drama'sDe aldi-luiers doen het nu beter dan de pampers
Ze zjn ook korter geworden, of Cas poept uit zn schouderbladen
hey wij hebben op het werk ook die nieuwe en ik had vorige week ook een jongetje tot zijn middel in de poep, ik zal er op het werk nog eens op letten en aan collega's vragenquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:24 schreef Lois het volgende:
mous was jij niet diegene die pampers moest testen ofzoiets?
Ik gebruik nl. sinds een paar dagen de vernieuwde pampers "nu met verbeterde pasvorm" en ik vind ze ronduit kl*te. Ze hebben nu zo'n groene rand aan de zijkanten, over de billetjes zeg maar, en ze lijken ineens wel veel smaller. Gevolg, na een goede stoelgang zitten meestal romper en vaak ook broek onder, zelfs bij Eva. Dit hebben we daarvoor nog nooit gehad.
Ik ga een brief schrijven denk ik.
ah dat vind ik lief van jequote:Op dinsdag 21 september 2004 22:43 schreef clauwheee het volgende:
Weet niet of je er een in de buurt hebt maar ik kan anders wel ff kijken of ze ze hebben hoor Lois, ik heb een Villa Happ tegenover meZo gepiept dus
Okidoki!quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:49 schreef Lois het volgende:
[..]
ah dat vind ik lief van jeik onthou het oke?
Het is al woensdag.quote:Op woensdag 22 september 2004 07:50 schreef Randa_v het volgende:
tegen mijn baas nog gezegd dat ik dinsdag weer ging werken, maar nee, daar bedank ik voor....Vandaag ga ik niet.
Ik ben ook groot geworden zonder ontbijt hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 08:21 schreef lady-wrb het volgende:
hoe dat ooit groot moet worden???
Als 36,5 voor jou normaal is, heb je nu verhoging ja.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:03 schreef Randa_v het volgende:
Wanneer heb je verhoging, Normaal is mijn temperatuur rond 36,5 nu deed ik net 37,5 meten. En ik heb het warm joh. Iedereen zeuren dat het koud buiten is.
RSI? Een tip: koop een paar polsbeschermers (voor skaters, weet je wel?) en draag die een aantal weken (vooral ook 's nachts). Rust is het belangrijkste, en dat bevorder je op die manier.quote:Op woensdag 22 september 2004 08:37 schreef ikikke het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gisteren gelukkig helemaal droog overgekomen, ondanks de stortbuien van even daarvoor.
Enige waar ik nu even van baal is dat mijn (beide inmiddels) polzen zo gigantisch pijn doen![]()
Het begon eerst met 1, hiervoor wordt ik waarschijnlijk doorgestuurd naar een orthopeet maar nu begint de andere ook pijn te gaan doen![]()
Die heb ik ook al, alleen lijkt het iets met het kraakbeen in m'n pols te maken te hebben.quote:Op woensdag 22 september 2004 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
RSI? Een tip: koop een paar polsbeschermers (voor skaters, weet je wel?) en draag die een aantal weken (vooral ook 's nachts). Rust is het belangrijkste, en dat bevorder je op die manier.
Ik heb al een jaar of 20 chronische peesschedeontsteking in mijn pols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |