abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2004 @ 00:35:32 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22096773
http://technovelgy.com/ct/Science-Fiction-News.asp?NewsNum=86

ik was mijn inbox aan het bekijken en kwam op een link van Prisonplanet naar het volgende :
http://www.prisonplanet.c(...)904flyingfascism.htm

en ik dacht laat ik het eens verder onderzoeken.
dus deed ik dat , en kwam tot de ontdekking (zogenaamd , om deze post wat interresanter te maken voor de mensen die niks geloven al staat ze er met hun neus tegenaangedrukt.)
dat er echt voor het volk ufos bestaan ! ! !

wow , dat is nog eens schrikken.

en hier een *prachtige link*
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread25273/pg1

tot slot : dit is dus ongeveer 5% van alle manmade , voor het volk ufo's
dus niet unidentified, maar voor het volk wel.

er zijn ook nog crafts die niet te fabriceren zijn gezien , zoals het beroemde 3hoeksmodel , die in belgie opdook (onder anderre).

ok , dat was het weer voor vandaag.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ps. ik doe persoonlijk niet mee in deze discussie. , grapjurken zijn trouwens niet gewenst (zoals met opmerkingen die bedoeld zijn de gek te steken , daarnaast is het ook neit de bedoeling het topic af te laten dwalen naar een persoon , of ander item om iemand naar beneden te halen ed.
wees ingelicht , dat is alles.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 21 september 2004 @ 01:38:38 #2
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22097677
Ik begrijp je OP niet helemaal. Wil je nu alleen zeggen dat een deel van de UFO's gewoon nieuwe technologie is van het leger? I'm saying that shit for years man
Die tweede link was wel leuk om te lezen trouwens. Gave specs
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22098883
mja zelfs al zijn het prototypes van het leger ... vraag ik me toch af waarom ze die dingen proberen te bouwen ... toch niet omdat er ene gefascineerd is door science-fiction-films ?
Ze bouwen al van in het begin vliegtuigen met vleugels, en dan willen ze overschakelen op vliegende schotels ? Waarom ? Het vereist een nieuwe vorm van aandrijvingskracht en al, en zoiets needs research, en dat kost dan weer veel geld ... en waarom ?
Er zijn al vliegtuigen en helikopters worden ook meer en meer geperfectioneerd, is er dan nog behoefte aan een vliegend rond ding ? Wat zou dat meer kunnen dan de huidige toestellen ?
Zouden ze soms iets gevonden wat hen gemotiveerd heeft om aan de bouw van zulke dingen te beginnen ? En als ze er al mee bezig zijn van in de jaren 60-70, dan vorderen ze toch niet echt snel hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:20:46 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22101041
Mwa ik neem aan dat de trend wordt om onbemanbare vliegobjecten te creeeren. Zullen ze deels ook al wel hebben. Verder kunnen ze op de nieuwe manier het geluidniveau mss verder terugschroeven
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22101186
"..voor het volk ufo's..."

Begrijp het niet..
  dinsdag 21 september 2004 @ 14:00:36 #6
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22104112
Huh ja als de TS niet meer wil reageren wordt het lastig. Daarnaast snap ik nog steeds het een en ander niet
pi_22106664
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 08:39 schreef UncleScorp het volgende:
mja zelfs al zijn het prototypes van het leger ... vraag ik me toch af waarom ze die dingen proberen te bouwen ... toch niet omdat er ene gefascineerd is door science-fiction-films ?
Ze bouwen al van in het begin vliegtuigen met vleugels, en dan willen ze overschakelen op vliegende schotels ? Waarom ? Het vereist een nieuwe vorm van aandrijvingskracht en al, en zoiets needs research, en dat kost dan weer veel geld ... en waarom ?
Er zijn al vliegtuigen en helikopters worden ook meer en meer geperfectioneerd, is er dan nog behoefte aan een vliegend rond ding ? Wat zou dat meer kunnen dan de huidige toestellen ?
Zouden ze soms iets gevonden wat hen gemotiveerd heeft om aan de bouw van zulke dingen te beginnen ? En als ze er al mee bezig zijn van in de jaren 60-70, dan vorderen ze toch niet echt snel hoor
De reden dat ze van vleugels af willen is dat vleugels, naast het liftend vermogen, ook weerstand opleveren. Dat kan, vooral bij hoge sbelheden, problemen veroorzaken.
Al in de jaren 50 waren ze aan het experimenteren met lifting bodies, dat wil zeggen, vliegtuigen waarvan de romp het liftend vermogen creëert.

onderste vliegtuig is een lifting body uit begin jaren 60
Ook het toekomstige "reddingsschip" van het ISS zal een lifting body zijn, gecombineerd met een parachute.

Overigens is het bouwen van vliegende schotels niets nieuws.. In eind jaren 50 hebben ze dit geval gebouwd:

Probleem was echter dat ze ook nooit echt hoger hebben kunne vliegen dan op de foto.. Ook stabiliteit gaf een probleem. Het concept heeft wel een boel voordelen, namelijk een vertikale start en landing, minder weerstand tijdens het vliegen. Het is alleen nog nooit echt gelukt om een stabiel, echt werkend exemplaar te maken..

Zowel bovengenoemd voertuig als de vliegende schotel in de OP zijn beide volgens het principe flying body. Op zich niets nieuws dus..

Een ander vliegtuig principe is de flying wing, dus geen romp, maar alleen vleugel. Daar waren ze al mee bezig in de tweede wereld oorlog. Ook dit principe is nu nog ingebruik.. (B2)

Op deze pagina staan de voordelen van de Russische schotel tov gewone vliegtuigen
http://www.ekip-aviation-concern.com/eng-b/4.shtml
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 21 september 2004 @ 16:09:27 #8
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22106936
quote:
Overigens is het bouwen van vliegende schotels niets nieuws.. In eind jaren 50 hebben ze dit geval gebouwd:
ik denk dat je nog bijna 20 jaar eerder kunt rekenen..de nazie's waren ook al met deze vormen aan het experimenteren (victor schouberger en zijn repulsin motor zijn voorbeelden !)
pi_22107108
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 16:09 schreef merlin693 het volgende:

[..]

ik denk dat je nog bijna 20 jaar eerder kunt rekenen..de nazie's waren ook al met deze vormen aan het experimenteren (victor schouberger en zijn repulsin motor zijn voorbeelden !)
alleen die dingen waren zeer experimenteel, dat wil zeggen van klein formaat en voor zover bekend niet goed werkend (stabiel). AL schijnt het principe achter de motor wel kloppend te zijn..
plaatje van een van de experimentele prototypen:

Er zijn echter inderdaad foto's van "vliegende" exemplaren..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 23 september 2004 @ 06:34:20 #10
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22145041
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:30 schreef DonGorgon het volgende:
"..voor het volk ufo's..."

Begrijp het niet..
quote:
tot slot : dit is dus ongeveer 5% van alle manmade , voor het volk ufo's
dus niet unidentified, maar voor het volk wel.
  donderdag 23 september 2004 @ 12:49:46 #11
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22149399
Ok nu ik snap. Ff een cursus begrijpend lezen nodig geloof ik. Hoe komen ze aan die 5% eigenlijk? Wat ze op zo'n beurs laten zien is vast niet het allerbeste dat ze hebben. Dat lijkt me geheim namelijk. Of heeft dat geen zin omdat de russen enzo toch met een sateliet zien wat ze hebben? Iemand ideeen?
  donderdag 23 september 2004 @ 18:16:40 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22156448
niet alleen de russen...
men mag wel eens weten dat ook de nazis allang ufos hadden,.
en weet je waar weg?

er waren mensen naar tibet en india gestuurd voor zogeheten perkamenten van Vimana's technologie.

de tech van de goden.
  donderdag 23 september 2004 @ 20:02:22 #13
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22158714

plaatje linkt naar filmpje
de shuttle was wel manmade maar om hem nou een ufo te noemen
ach laten we maar doen, anders klopt die 5% niet

dit is idd eigenlijk spam voor dit topic
NASA ufo's :D .. sts 36.. 48 ..51 ..80.. 96 (bingo)(enz)
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 23 september 2004 @ 20:51:15 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22159742
coz , ik stel je werk zeer op prijs , maar echt , even niet dit topic linken naar anderre topics het gaat hier om de manmade schotels die zowel door russen en amerikanen in bezit zijn als dat ze door nazis in bezit waren.,
-ontopic- :
ze bestaan.
dat is het onderwerp.

en aangezien het volk er nog niet in geloofd door onwetendheid van hun bestaan , is het dus een voor het volk unidentified flying object.
waar het voor de overheden een bestaand is.
aldus : voor het volk - ufo's
dit is geen topic om aan te tonen dat ufos menselijk zijn , maar aan te tonen dat menselijke schotel ufos bestaan.

ook niet de bedoeling trouwens ,
dat er op gewezen word wat ufo betekend want wie weet dat nu niet.
een ufo is een UNIDENTIFIED FLYING OBJECT ja.
en wanneer men niet weet wat het is is het UN , en wanneer men wel waat wat het is is het ID.
het volk weet het grotendeels niet , dus voor hun is het UFO
voor overheid IFO

zijn we daar nu klaar mee?
mooi , dan is dat ook duidelijk voor de mensen die lurken en hun lollige opmerkingen al klaar hebben.

kunnen we nu dan verder met de zaak zelf?

dat er schotels bestonden\bestaan \ en we ze nog veel gaan zien.

als dit punt straks behandeld is , wil ik graag (als een preview) overgaan op , waar komt deze technologie vandaan.
(als in vimanas.)

maar alles op zn tijd.
ik laat eerst dit topic weer even lopen.
bedankt.
  donderdag 23 september 2004 @ 22:18:03 #15
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22161917
Wat verwacht je nu van ons dan? Dat we toegeven dat er zulke technologie is? Dat lijkt me geen verassing voor de meeste. Of wil je specs enzo horen van die dingen en wil je graag meer info?
pi_22162022
Wat een grappig topic
  vrijdag 24 september 2004 @ 00:55:39 #17
90061 coz
pi_22165427
quote:
Op donderdag 23 september 2004 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
wilde toch even kwijt dat nouja laat ik het maar zo zeggen
ufo's bestaan.. ovv voor de nederlanders
en deze bestaan dus in 3 vormen
* illusie, hoax en verwarring enzenzenzenz en natuurlijke fenomenen
* manmade .. dit topic
* buitenaards [ iig in de aanname, en toch zijn er meer dan zat 'aanwijzingen' ] ( etafo )

en daar wilde ik even op wijzen omdat het vaak blijkt dat alle sightings nu dus als de eerste categorie verklaard worden
en dus om even te voorkomen dat alle sightings nu verklaard worden als manmade
een beetje balans erin brengen zegmaar
  vrijdag 24 september 2004 @ 03:08:17 #18
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22166466
quote:
er waren mensen naar tibet en india gestuurd voor zogeheten perkamenten van Vimana's technologie.
het enige wat hier heel interesant is , is het fijt van Red mercurie genoemd in de Mahbaratha (Vimana-ramanjana ) die als propulsie methode word gezien ! mercurie word tegnwopordig voor grappigere dingen gebruikt ! lees TR-3B
pi_22174597
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 00:35 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn ook nog crafts die niet te fabriceren zijn gezien , zoals het beroemde 3hoeksmodel , die in belgie opdook (onder anderre).

:')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2004 14:49:55 ]
pi_22174686
nice fotosoep
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 24 september 2004 @ 18:48:53 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_22179678
nee markzman , dat is niet het driehoeksmodel waar ik het over had.

dat is namelijk dit :
http://www.baronfamily.net/documents/belgium-1990-ufo.htm
pi_22183463
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:48 schreef BaajGuardian het volgende:
nee markzman , dat is niet het driehoeksmodel waar ik het over had.

dat is namelijk dit :
http://www.baronfamily.net/documents/belgium-1990-ufo.htm
[afbeelding]
Da's andere koek!
  vrijdag 24 september 2004 @ 23:44:16 #23
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_22186652
Bij een ander forum uit amerika zijn ze nu een excursie aan het plannen om op een bekende Aurora/TR-3B sighting plek fotos te gaan nemen ...zal jullie op de hoogte houden !
pi_22188957
b2 bommenwerper niks fotosoep
Michelle is een chick
  zaterdag 25 september 2004 @ 03:58:34 #25
90061 coz
pi_22190212
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 01:19 schreef Mischa_NL het volgende:
b2 bommenwerper niks fotosoep
http://www.manbottle.com/special/stealth.jpg
niet alles is fotosoep
en er stond best wel een achter
-------------
on topic .. mmfo ofwel uav ofwel door de mens gemaakte vliegmachines waren er nog niet altijd
de 5% vind ik een beetje vreemd getal dus, dat zal indien ze honderdduizenden big brother ufotjes inzetten steeds hoger worden
en dit getal was 0% voor 1940
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')