abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22131568
ik ben hartstikke trots want ik heb vandaag samen met mn vriend een gezamelijke rekening geopend
pi_22132266
goed morgen lekker paar dagen naar marseille
  woensdag 22 september 2004 @ 17:00:44 #103
68375 Sassiej
Volg de Zon..
pi_22132303
voel me prima, leuke dag gehad.. heeeeeeel lang gepraat.. van alles aan elkaar vertelt hadden elkaar echt te lang niet meer gesproken..
alleen.. gisteravond nog een wat minder nieuws gekregen.. haar vriendje (mijn beste vriend..) gaat waarchijnlijk verhuizen.. dus zij was nogal verdrietig.. maar jah. we wouden er toch een leuke avond van maken.. en dat is toch nog behoorlijk gelukt..!!
Through the eyes of Innocence..
pi_22132445
quote:
op woensdag 22 september 2004 16:58 schreef moja het volgende:
goed morgen lekker paar dagen naar marseille
tolk nodig?
als jij mijn reis- en verblijfkosten betaalt, wil ik wel met je mee en zal ik alle conversaties voor je voeren.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_22132487
moe, maar verder wel ok.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 22 september 2004 @ 17:35:02 #106
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_22132982
redelijk vermoeid
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  woensdag 22 september 2004 @ 17:49:20 #107
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_22133264
prima!! lekker gesjopt vandaag en allerlei egyptisch/griekse spulletjes gekocht voor de huiskamer

*dingie happie happie joy joy*
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_22133674
quote:
op dinsdag 21 september 2004 14:13 schreef semi-chump het volgende:
relaxed: geen gemier in het openbaar vervoer. korte dag. morgen echter niet
en idd geen te best openbaar vervoer vandaag (geen machinist ?) en ander gepruts

maar mijn humeur lijdt er niet onder
pi_22133954
vervelend moet een moeilijke beslissing nemen
Garanties geef je op stofzuigers.
pi_22134240
goed, alleen het vooruitzicht dat ik vanavond nog met de fiets moet en het eh, nogal regent baart me enige zorgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22134296
flink wat boodschappen ingeslagen. morgen komen mijn afdelingsgenoten ' s middags lunchen bij mij. ik heb dus maar een paar salades in elkaar geflanst, lekkere broodjes gehaald en kroketten. wordt vast gezellig

verder nog steeds lekker in mijn vel!
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_22135007
ik voel me relaxed en da's best genieten, alleen had ik me liever relaxed gevoeld na een rondje hardlopen. die regen is klote!
pi_22135098
redelijk ontspannen en warm na een warm bad, vrolijk na een flirtactie vanmiddag (in de supermarkt nota bene ) en een tikkeltje zenuwachtig voor sollicitatiegesprek morgenavond...

conclusie: best goed
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_22135167
ik heb het koud. ik wil nú een lekker warm lichaam hebben om tegenaan te kruipen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_22135225
vol... heb net veel lopen eten
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  FOK!fotograaf woensdag 22 september 2004 @ 19:44:48 #116
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_22135731
duf en niet al te best
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_22135833
* stuart voelt zich prima
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_22135879
quote:
op woensdag 22 september 2004 19:23 schreef claudia_x het volgende:
ik heb het koud. ik wil nú een lekker warm lichaam hebben om tegenaan te kruipen.
* t1andonly meld zich aan...

ot net mensen geholpen die problemen hadden met de computer dat was wel gezellig
pi_22136044
kut! someone is pissing me off!
heb het geprobeerd aan d'r botte verstand te peuteren maar ze wil het gewoon niet begrijpen ofzow, en ondertussen kan ik het gewoon niet meer van me af zetten en loop ik me er alleen maar om druk te maken en te janken (lang leve die kut-hormonen) en dat lijkt me ook niet bepaald gezond
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 22 september 2004 @ 20:04:01 #120
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_22136244
moe, koud sacho...
maar we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet... eerst zuipen in de kroeg maar denk ik dus
hmmz
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Voormalig Sport Koningin woensdag 22 september 2004 @ 20:08:22 #121
35237 Nuongirl
pi_22136349
quote:
op woensdag 22 september 2004 20:04 schreef jumparound het volgende:
moe, koud sacho...
maar we gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet... eerst zuipen in de kroeg maar denk ik dus
hmmz

o.t voel me een combinatie van en
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_22136892
buikpijn, misselijk, hoofdpijn. steeds warm dan weer koud. call me ill
Unspoken words were understood
pi_22139861
ik voel me misbruikt, alleen ,niet begrepen, erg onzeker, sta voor moeilijke keuzes in mijn relatie .. en aangezien we nu 8000 km van mekaar zijn is het even lastig dingen uitpraten
pi_22139869
moe en een beetje ziekjes.
zal wel de nasleep van q-base zijn
pi_22139914
quote:
op woensdag 22 september 2004 19:56 schreef texelonia het volgende:
kut! someone is pissing me off!
heb het geprobeerd aan d'r botte verstand te peuteren maar ze wil het gewoon niet begrijpen ofzow, en ondertussen kan ik het gewoon niet meer van me af zetten en loop ik me er alleen maar om druk te maken en te janken (lang leve die kut-hormonen) en dat lijkt me ook niet bepaald gezond
opgelucht heb de persoon in kwestie een mailtje gestuurd en nou hoop ik dat ze verder gewoon d'r bek houdt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')