hoeveel scoor jij gemiddeld per wedstrijdquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:30 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ikke![]()
(serieus ^^)
voor de rest heb ik wel eens hattrick gedaan, maar gestopt vanwege gebrek aan tijd, was wel leuk.
(wilde ffkes posten omdat ik me naam zag, zie je nie vaak)
hij scoort alleen nog maar in de lokale kroeg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel scoor jij gemiddeld per wedstrijd![]()
Pas maar op dat de GM's er niet achterkomenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:50 schreef Patron het volgende:
Hey allemaal
Terug uit Griekenland...
Kampioen, hell yeah
Ik liet mijn huisgenoot soms even wat hattrick standen doorgeven maar hij vond het blijkbaar ook geestig om wat persberichten te maken
Ja ik weet het... het was wel op mijn eigen pc btw... ach maakt in deze niks uit...quote:Op woensdag 22 september 2004 11:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Pas maar op dat de GM's er niet achterkomen
Wel gefeliciteerd trouwens!
hoeveel was je kwijt?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:19 schreef komrad het volgende:
ik heb vandaag een 17 jarige trainee gekocht met goed op verdedigen. Moet alleen in het tussenseizoen even zijn conditie optrainen
Waarom zou een verdediger stamina nodig hebben? Draagt niks bij aan zijn presteren.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef Patron het volgende:
In elk geval goed dat je daar je geld niet midden in het seizoen aan uitgeeft, ivm zijn stamina
hij is wel laag goed, duurt wel even totdat je hem naar uitstekend hebtquote:Op woensdag 22 september 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
of tot formidabel, dat levert veel meer op Waarom denk je dat ik 100k betaal voor een 17 jarige goede verdediger. Reken maar eens uit wat zijn stats zijn als bij 19/20 is. en dan ga ik dus cashen
ja, maar dat is pas over 2 seizoenen....quote:Op woensdag 22 september 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
of tot formidabel, dat levert veel meer op Waarom denk je dat ik 100k betaal voor een 17 jarige goede verdediger. Reken maar eens uit wat zijn stats zijn als bij 19/20 is. en dan ga ik dus cashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |