ik weet het de waarheid kan hard zijnquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:34 schreef ZX9R het volgende:
[..]
eej![]()
in je auto laten liggen misschienquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:36 schreef ondeugend het volgende:
nu mijn dyno nog even zoeken
nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:35 schreef RB het volgende:
[..]
ik weet het de waarheid kan hard zijn![]()
![]()
weet het ben een beetje te klein voor mijn gewicht maarja ben niet langerquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
nee jij trekt volle zalen![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:42 schreef RB het volgende:
[..]
weet het ben een beetje te klein voor mijn gewicht maarja ben niet langer![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 23:53 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens Pep, het wordt zaterdag ouderwets hollands weer volgens mij... dus zorg maar dat je een groot stuk zeil over de tuin spant
quote:Op maandag 20 september 2004 23:55 schreef Rietvaerder het volgende:Dan kom ik niet hoorAls het echt stortregent... moet tenslotte op de motor komen....
Mijn merk is BP..quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:58 schreef RB het volgende:
Probeer eens VPower van shell pep de fiets van Luc en mij lopen beter en zuiniger![]()
.. totdat ze bij een meet perse bij een Shell pomp stoppen ..quote:
quote:Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 301.2 KByte/sec
(=2410 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 29.4 KByte/sec
(=235 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 637.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 31.0 ms
quote:Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 114.6 KByte/sec
(=917 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 14.9 KByte/sec
(=119 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 21.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 21.0 ms
ik dacht al, waar blijft ie nouquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Missen jullie mij niet als ik niet gelijk om 8:00 post .. doe ik altijd.
![]()
welke meet was dit ook alweer?quote:Is de meet na het tanken ineens afgelopen ..
Laat je hersens maar even werken.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
welke meet was dit ook alweer?
Kee .. het ging ineens hard regenen..quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die doen het al weken niet meer![]()
Dat werd gewoon normaal overlegd hoor met Raus, Mercy, Fazer .......jijquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, jullie gingen er opeens vandoor toen wij aan het schuilen waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |