Hij heeft tenminste wat over voor zijn dochter.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:11 schreef digispeed het volgende:
wat een toneelstuk zeg dat van ludo bij barbara
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste wat over voor zijn dochter.
weet ikquote:Op woensdag 22 september 2004 20:19 schreef digispeed het volgende:
maar nina zal martine nooit aanwijzen !
En dan mag je mij eens uitleggen hoe je "Laura" en "erg mooi" in één zin weet te proppen.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:40 schreef Dizer het volgende:
OOOh Jette van der Mei (Laura) staat in dat 50+ kalender. Ze ziet er erg mooi uit
Ikke wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:13 schreef karoltje het volgende:
[..].
Ik ga mijn leven beteren.
Ik kijk GTST met een half oog, nu ik in de lappenmand lig en (wonder boven wonder) elke avond thuis ben heb ik alle tijd. Maar helaas kan GT me niet zo boeien dat ik er 100% naar kijk. En al helemaal niet met Sex a/t City op hetzelfde tijdstip! Ik zap er zo af en toe langs en zo blijf ik bij. Er gebeuren gewoon niet teveel schokkende dingen op het moment
. Waarschijnlijk komt het wel weer goed!
De rest nog wel die hard aan t kijken?
Voor haar leeftijd ziet zij er mooi uit. Ik vind Jette een mooie rijpe vrouwquote:Op woensdag 22 september 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan mag je mij eens uitleggen hoe je "Laura" en "erg mooi" in één zin weet te proppen..
Ik dacht eerst dat hij een afscheidsbrief aan het schrijven was of zoquote:Op woensdag 22 september 2004 20:39 schreef Dizer het volgende:
Barbara en Ludo... nee heEn Janine krijgt eindelijk een verhaallijn
En Ludo gaat wegWaar naar toe???
Is wel toepasselijk bij mijn nieuwe topic
Ik ookquote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij een afscheidsbrief aan het schrijven was of zo
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd ziet zij er mooi uit. Ik vind Jette een mooie rijpe vrouw
Fossielen hebben toch geen leeftijd meer.quote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd ziet zij er mooi uit. Ik vind Jette een mooie rijpe vrouw
Nog bedankt voor de TTT-meldingquote:Op woensdag 22 september 2004 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij een afscheidsbrief aan het schrijven was of zo
quote:Op woensdag 22 september 2004 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fossielen hebben toch geen leeftijd meer.
En rijp??? Eerder rot
Maar Janine was mooi vandaag
Ik moet toch wát zeggen nu Yasmin er niet was
]quote:Op woensdag 22 september 2004 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook
Ik mis Yasmin zo ergquote:Op woensdag 22 september 2004 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |