@ BVO
Wat waren de lijnen van Dian voor ze zich met Ludo bezig hield? Met Arthur enzo toch? En die
ruzies met Jef enzo..
Dian #1 had wat met Arthur maar na ruzie uitelkaar. Dian 2 had ruzie met Jef omdat ze steeds in de knoei ging met Sylvia en Floris en omdat ze met Frits ging trouwen.Hoe verliep die van Pete Jensen eigenlijk, hoe kwam hij in aanraking met Bowien? En hoe ontdekten ze wie hij was?
Pete Jensen alias John was bevriend met Dian omdat hij zogenaamd haar broer was. Dian vluchte weg met Huib en vroeg aan Bowien om een oogje op hem te houden omdat Dian Pete/John niet helemaal vertrouwde vanwege zijn slechte dubbelrol. Dian ontdekte dingen dat hij zei maar niet waar zijn. En omdat Bowien het verder ging uitgraven, ontdekte zij aan de hand van Informatie opgestuurt gekregen uit Amerika, dat hij dus Pete is. Wat voerde Gerard Dendermonde eigenlijk uit?
Geen drol, dus mocht hij gauw oprotten
Peter Kelder had toch zo'n dronken vader? Hoe is dat afgelopen?
Weet ik niet meer....Heeft Gladys ooit een lijn gehad???
Nee, ze was dom en kon niet acteren. Enige echte verhaallijn die ze had was dat ze blind was geraakt door een foutje van aan de drugs verslaafde Gijs. Rik is toen vreemd gegaan met Anita en Galdys is toen na haar verbeterde ogen vreemdgegaan met Job. Thats it!En Jessica? Kan me buiten Julian en de broodjeswinkel met Kim en hem
![]()
, niet veel ervan herinneren... oh ja, ze stal geld uit de kassa van die jazzclub... Hoezo?
Naast deze dingen en de verhaallijnen die ik al eerder heb verteld, is er niks anders gebeurd.Waarom was Meike zo vijandig tegen Janine, vanwege Ludo of vanwege Lucas (die zij eerst als eigen kind zag)?
Ludo en Meike gingen samen maar Ludo verliet haar voor Janine!Heeft Miriam van der Pol ooit een boeiende lijn gehad?
Nee, ze was de hedwig van het begin!En Harmsen?? In de vroegere periodes dan..
Was alleen aan het zeiken en niks anders. Enige boeiende verhaallijnen waren dus Lisette de Boer en zijn korte verhouding met Wil de Smet. En hij was congierge bij de school van Hedwig.Oh ja en Jessica bij Ludo, waarom ging ze bij hem werken..? Hoe liep die lijn precies, ze werd toch als en hondbehandeld?
![]()
.
Was dat de reden dat Julian ooit zo boos op Ludo was?
Dat heb ik al verteld. Ludo en Janine waren net uit elkaar en Ludo viel voor het uiterlijk van Jessica, dus vroeg hij haar om zijn assistente te worden. Daarna is gebeurd wat ik al eerder heb verteld.Waarom zaten Julian en Janine ooit in die brand..?
Dat weet ik niet meer...was ook maar 1 aflevering...dus geen verhaallijn..Hoe zat dat nou precies met Roxy, waarom wilde ze wraak op Ludo..? Vanwege haar zus toch ofzo? Maar zij bleek die zus te zijn ofzo?
![]()
.
Roxy was iemand anders en volgens haar had Ludo haar zusje vermoord. Dus wou ze wraak, maar daarna viel ze voor hem
De rest wat niet tussenzit van je vragen, zijn al beantwoord