abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22113841
quote:
Wat had Janine toch een verschrikkelijke kleren aan
:')
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:00:25 #102
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114003
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Sommige van die dingen staan al in mijn lijstje
. Niet toch? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:04:05 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114116
Alleen dan een paar antwoorden op de verhaallijnen die je gepost hebt? .
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:09:28 #104
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114262
@ BVO

Wat waren de lijnen van Dian voor ze zich met Ludo bezig hield? Met Arthur enzo toch? En die
ruzies met Jef enzo..
Dian #1 had wat met Arthur maar na ruzie uitelkaar. Dian 2 had ruzie met Jef omdat ze steeds in de knoei ging met Sylvia en Floris en omdat ze met Frits ging trouwen.

Hoe verliep die van Pete Jensen eigenlijk, hoe kwam hij in aanraking met Bowien? En hoe ontdekten ze wie hij was?
Pete Jensen alias John was bevriend met Dian omdat hij zogenaamd haar broer was. Dian vluchte weg met Huib en vroeg aan Bowien om een oogje op hem te houden omdat Dian Pete/John niet helemaal vertrouwde vanwege zijn slechte dubbelrol. Dian ontdekte dingen dat hij zei maar niet waar zijn. En omdat Bowien het verder ging uitgraven, ontdekte zij aan de hand van Informatie opgestuurt gekregen uit Amerika, dat hij dus Pete is.

Wat voerde Gerard Dendermonde eigenlijk uit?
Geen drol, dus mocht hij gauw oprotten

Peter Kelder had toch zo'n dronken vader? Hoe is dat afgelopen?
Weet ik niet meer....

Heeft Gladys ooit een lijn gehad???
Nee, ze was dom en kon niet acteren. Enige echte verhaallijn die ze had was dat ze blind was geraakt door een foutje van aan de drugs verslaafde Gijs. Rik is toen vreemd gegaan met Anita en Galdys is toen na haar verbeterde ogen vreemdgegaan met Job. Thats it!

En Jessica? Kan me buiten Julian en de broodjeswinkel met Kim en hem , niet veel ervan herinneren... oh ja, ze stal geld uit de kassa van die jazzclub... Hoezo?
Naast deze dingen en de verhaallijnen die ik al eerder heb verteld, is er niks anders gebeurd.

Waarom was Meike zo vijandig tegen Janine, vanwege Ludo of vanwege Lucas (die zij eerst als eigen kind zag)?
Ludo en Meike gingen samen maar Ludo verliet haar voor Janine!

Heeft Miriam van der Pol ooit een boeiende lijn gehad?
Nee, ze was de hedwig van het begin!

En Harmsen?? In de vroegere periodes dan..
Was alleen aan het zeiken en niks anders. Enige boeiende verhaallijnen waren dus Lisette de Boer en zijn korte verhouding met Wil de Smet. En hij was congierge bij de school van Hedwig.

Oh ja en Jessica bij Ludo, waarom ging ze bij hem werken..? Hoe liep die lijn precies, ze werd toch als en hondbehandeld? .
Was dat de reden dat Julian ooit zo boos op Ludo was?
Dat heb ik al verteld. Ludo en Janine waren net uit elkaar en Ludo viel voor het uiterlijk van Jessica, dus vroeg hij haar om zijn assistente te worden. Daarna is gebeurd wat ik al eerder heb verteld.

Waarom zaten Julian en Janine ooit in die brand..?
Dat weet ik niet meer...was ook maar 1 aflevering...dus geen verhaallijn..

Hoe zat dat nou precies met Roxy, waarom wilde ze wraak op Ludo..? Vanwege haar zus toch ofzo? Maar zij bleek die zus te zijn ofzo? .
Roxy was iemand anders en volgens haar had Ludo haar zusje vermoord. Dus wou ze wraak, maar daarna viel ze voor hem

De rest wat niet tussenzit van je vragen, zijn al beantwoord
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:10:18 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114284
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:54 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:11:48 #106
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22114332
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
Wat is Janine toch verschrikkelijk mooi
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:49 schreef Dizer het volgende:

Maar Janine moet wel niet zo dom doen tegen Ludo
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:12:38 #107
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114357
Dank je .
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:14:10 #108
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114395
Da van Pete was ik helemaal vergeten .
Onbegrijpelijk eigenlijk, met Dian en Bowien erin. .
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:14:20 #109
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114404
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:11 schreef Frey het volgende:

[..]

[..]

Maar Janine moet wel niet zo dom doen tegen Ludo
Was inderdaad niet leuk
Zal zeker iets maandelijks zijn of zo... want ze zegt het dus minimaal 1x in de maand.. "je mag nina niet meer zien"
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:16:39 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114476
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:12 schreef BVO het volgende:
Dank je .
As je

Kan je heel toevallig even posten hoeveel verhaallijnen je nu in totaal hebt...en eventueel emailen? Dan ga ik kijken hoeveel ik er nog bij kan doen. 64 is idd erg weinig, 128 is erg veel... kunnen we niet iets van 80 doen of zo
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:16:44 #111
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22114479
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:09 schreef Dizer het volgende:
Heeft Gladys ooit een lijn gehad???
Nee, ze was dom en kon niet acteren. Enige echte verhaallijn die ze had was dat ze blind was geraakt door een foutje van aan de drugs verslaafde Gijs. Rik is toen vreemd gegaan met Anita en Galdys is toen na haar verbeterde ogen vreemdgegaan met Job. Thats it!
Welnee, ze werd pas blind na dat hele gebeuren met Job en Rik en Anita. Toen ze blind werd ging Rik weer even twijfelen en kon Gladys nu niet in de steek laten. Maar hij hield van Anita. De blinde Gladys was echter niet achterlijk en voelde dat er iets was en eiste de waarheid. Uiteindelijk vertelden Rik en Anita alles en werd Gladys woedend. Vanaf dat moment waren Rik en Anita weer samen. Na een lange tijd legden ze het weer bij met Gladys.
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:18:17 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114520
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:16 schreef Frey het volgende:

[..]

Welnee, ze werd pas blind na dat hele gebeuren met Job en Rik en Anita. Toen ze blind werd ging Rik weer even twijfelen en kon Gladys nu niet in de steek laten. Maar hij hield van Anita. De blinde Gladys was echter niet achterlijk en voelde dat er iets was en eiste de waarheid. Uiteindelijk vertelden Rik en Anita alles en werd Gladys woedend. Vanaf dat moment waren Rik en Anita weer samen. Na een lange tijd legden ze het weer bij met Gladys.
Uuh jah..ach jah...klein detail
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:19:34 #113
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22114550
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:09 schreef Dizer het volgende:
Waarom zaten Julian en Janine ooit in die brand..?
Dat weet ik niet meer...was ook maar 1 aflevering...dus geen verhaallijn..
Dat was volgens mij die gestoorde pleegvader van Julian die ook een keer Laura, Kim en Julian gijzelde in Laura's huis.
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:20:04 #114
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114563
@ Frey

Weet jij nog hoe het verliep met die broer en zus die bij Daniel woonde? Ik ben hun namen kwijt... Meppel...Miep...ik weet het niet meer. Er was iets aan de hand met hun...
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:20:40 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114587
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

As je

Kan je heel toevallig even posten hoeveel verhaallijnen je nu in totaal hebt...en eventueel emailen? Dan ga ik kijken hoeveel ik er nog bij kan doen. 64 is idd erg weinig, 128 is erg veel... kunnen we niet iets van 80 doen of zo
Ik zat te denken aan 96.
Dan doen we 32 drietallen, waarin ieder zijn favoriet geeft. Bij elk drietal valt de minst favoriete af, zodat er 64 overblijven.

Ik zit nu rond de 80.. die 8 verhaallijnen die ik gisteravond had gepost (reply 43 ofzo).. heb ik als enige al uitgewerkt.. zal er zo nog wel wat bijdoen. ...
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:21:53 #116
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_22114615
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:20 schreef Dizer het volgende:
@ Frey

Weet jij nog hoe het verliep met die broer en zus die bij Daniel woonde? Ik ben hun namen kwijt... Meppel...Miep...ik weet het niet meer. Er was iets aan de hand met hun...
Ik denk dat dat voor mijn tijd was
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:22:01 #117
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114619
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:19 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat was volgens mij die gestoorde pleegvader van Julian die ook een keer Laura, Kim en Julian gijzelde in Laura's huis.
Oh ja, die zwaar christelijke vent .
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:22:36 #118
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114634
Ooh ik weet er een paar....

Meneer Harmsen die verliefd werd op Janine en haar bloemen stuurde en haar vol op der mond pakte

Janine die verliefd werd op Daniel maar haar liefde werd niet beantwoord

Mickey die verliefd was op Anita maar Anita wou nisk met hem...hij bleef doorgaan totdat hij uiteindelijk Marieke leerde kennen
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:23:52 #119
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114668
Marieke... hoe ging die lijn ook alweer? Samen met ene Mark toch? Zij werd helemaal gek en ze vertrokken naar Italië ofzo? .
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:27:04 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114750
Ooooh ik vergeet een van de beste verhaallijnen uit het vroegere verleden!!!!!!!

Linda die naar Venuzuela moet reizen voor haar werk en bedonderd wordt door haar opdrachtgever dmv heel veel cocaine mee te laten smokkelen zonder dat ze dat weet. Ze wordt maanden vastgehouden en wordt verliefd op Erik de of de directeur of der advocaat speelde. Uiteindelijk komt ze vrij en gaan ze trouwen.

Naar mijn idee een van de mooiste koppels, Erik en Linda
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:29:38 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114818
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
Marieke... hoe ging die lijn ook alweer? Samen met ene Mark toch? Zij werd helemaal gek en ze vertrokken naar Italië ofzo? .
na het vertrek van Mickey naar duitsland en Marieke een nieuwe jongen leert kennen, blijkt dat hij een soort van een hells angels is. Hij verkracht haar en ze wordt helemaal gestoord. Ze weet niet meer wat ze wil en oeens verschijnt Mark (haar eerste liefde) en die neemt haar mee naar Italie om daar voor de rest van hun leven samen door te brengen
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:32:21 #122
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114881
Oke, heb voorlopig weer even genoeg. .
Kan je alleen nog heel even die lijnen die je hebt gepost beantwoorden. . Ik weet er een aantal niet meer. .
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:33:36 #123
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22114914
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:32 schreef BVO het volgende:
Oke, heb voorlopig weer even genoeg. .
Kan je alleen nog heel even die lijnen die je hebt gepost beantwoorden. . Ik weet er een aantal niet meer. .
Moet dat Het is toch de bedoeling dat het zo staat...is wat spannender
  dinsdag 21 september 2004 @ 21:36:20 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_22114980
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:33 schreef Dizer het volgende:

[..]

Moet dat Het is toch de bedoeling dat het zo staat...is wat spannender
Voor het tournament is het het handigst als iedereen de hele verhaallijn weer herkent dmv het stukje. .

Zoals bijv.:

• Wanneer Linda op zakenreis naar Zuid-Amerika er d.m.v. cocaďnesmokkel in wordt geluisd door haar opdrachtgeefster, lijkt haar vonnis getekend. Tijdens haar gevangenisstraf leert ze echter Erik kennen, waarmee ze trouwt zodra ze vrij komt en gaat wonen in Brazilië.

• Dian is zwanger van Ludo, maar na een ruzie duwt hij haar van de trap. Dian verliest haar kind en zweert wraak. Ludo's beste vriend Huib begint een verhouding met Dian en speelt een dubbelspel. Samen met Bowien gaan ze de strijd met Ludo aan. Ludo komt hierachter en wil Huib zijn eigen graf laten graven. Huib en Dian nemen een valse identiteit aan en slaan op de vlucht. .
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      dinsdag 21 september 2004 @ 21:36:35 #125
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_22114990
    De eerste comeback van Simon

Linda en Erik zijn net getrouwd en rijden weg en op de achtergrond zien er Einar (Simon onder zijn nieuwe naam) die verrast opkijkt als hij de naam Linda hoort. Hij keert weer terug in de stad en vooral Janine is verbaasd. Ze is op het moment met Ludo, maar begint toch weer gevoelens te krijgen voor Simon. Nina is ziek en de dokters kunnen er niet veel aan doen. Simon geeft Nina echter medicijnen die haar vervolgens beter maken (Hoewel Ludo dacht dat Simon Nina wilde vergiftigen).

Ludo gelooft niet dat Simon verantwoordelijk was voor de genezing. Janine begint over de goeroes, een volk dat kon genezen en ze vergelijkt Simon ermee. Daarna kwam de legendarische quote van Ludo: Simon de goeroe en Ludo de lul, ja je zegt het maar hoor

Simon en Janine groeien dichter tot elkaar. Ludo krijgt een goed plan en neemt contact op met Linda, de zus van Simon. Zij keert terug uit Brazilië (Waar ze nu woont met Erik) en wordt door Ludo opgehaald van het vliegveld. Ludo gebruikte de smoes dat er iets was met Janine, maar vertelt al snel dat het om Simon gaat. Linda gelooft het niet, maar Ludo neemt haar mee met de auto.

Janine wil afscheid nemen van Simon, ze heeft voor Ludo gekozen. De 2 komen toch weer even dicht bij elkaar met hun monden, als Ludo en Linda opeens binnenkomen. Volgens Janine moest het een afscheidszoen zijn, maar dat zullen we nooit weten

Simon en Linda vliegen elkaar in de armen en uiteindelijk gaat Simon met haar mee naar Brazilië, wat Ludo waarschijnlijk ook wilde bereiken met zijn actie. Ook tussen Ludo en Janine komt alles weer goed... Voorlopig dan...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')