Balkenende heeft alleen maar een infectie met een vleesetende bacterie die dodelijk kan zijn bij slechte zorg, dus idd waarom is ie niet gewoon aanwezig bij prinsjesdag?quote:Op maandag 20 september 2004 12:09 schreef RedBitch het volgende:
Ik vind het schandalig dat hij er niet bij kan zijn op prinsjesdag. Hij mag wel eens een voorbeeld nemen aan wijlen Claus, die was (bijna) altijd overal bij en zeker op prinsjesdag. Hoe ziek die man ook was, ze brachten hem nog net niet met een bed.
Dus balkellende krijgt van mij echt geen kaartje.
Luister, zelfs een verkoudheidje kan dodelijk zijn. Omdat het nu toevallig Balkie betreft is het ineens erg en dodelijk en blablabla....quote:Op maandag 20 september 2004 12:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Balkenende heeft alleen maar een infectie met een vleesetende bacterie die dodelijk kan zijn bij slechte zorg
Ja hoor natuurlijk, als er niets aan gedaan wordt dan is het zeker dat hij delen van zijn been zal verliezen.quote:Op maandag 20 september 2004 12:21 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Luister, zelfs een verkoudheidje kan dodelijk zijn. Omdat het nu toevallig Balkie betreft is het ineens erg en dodelijk en blablabla...
Of als je mensen eendrachtig wil groeten vanuit de trèvezaal.quote:Op maandag 20 september 2004 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kaarten sturen doe je alleen maar als je iemand mag of respecteert. Dus ik vrees dat Balkje weinig kaartjes gaat krijgen.
Jah en omdat het onze premier is moet het erg zijn? Er zijn dagelijks mensen die ledematen verliezen aan een ziekte of ontsteking en daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 20 september 2004 12:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja hoor natuurlijk, als er niets aan gedaan wordt dan is het zeker dat hij delen van zijn been zal verliezen.
sterker nog, de eigen bjidrage voor amputatie is zo hoog geworden, dat ze er maar mee blijven rondlopenquote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Jah en omdat het onze premier is moet het erg zijn? Er zijn dagelijks mensen die ledematen verliezen aan een ziekte of ontsteking en daar hoor je niemand over.
Nee, maar die mensen verschijnen doorgaans ook niet op hun werk toch? Iig niet tijdens het verliezen. En natuurlijk is het erg, of het nou balkenende is of iemand anders, alleen meer mensen kennen Balkenende en hij zal als belangrijk persoon niet aanwezig zijn bij een bekende publieke gebeurtenis, dus ja, dan valt het wel meer op.quote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Jah en omdat het onze premier is moet het erg zijn? Er zijn dagelijks mensen die ledematen verliezen aan een ziekte of ontsteking en daar hoor je niemand over.
voorlopig zie ik nog genoeg dingen waar aan gewerkt kan worden.quote:Op maandag 20 september 2004 12:59 schreef ThE_ED het volgende:
"Ga je maar werken"alsof er zoveel werk is, en knijpers vouwen kan ook niet omdat kinderen in India dat voor een euro per dag een stuk goedkoper kunnen.
Maar is er ook iemand die je ervoor wil betalen om dat werk te doen, dat is de vraag. Overigens krijg je pas WW als je een bepaalde periode gewerkt hebt en dus zelf ook al aan de financiering hebt bijgedragen.quote:Op maandag 20 september 2004 13:03 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
voorlopig zie ik nog genoeg dingen waar aan gewerkt kan worden.
als ik naar buiten kijk zie ik papiertjes en blikjes op straat, een meter afval op de bodem van de sloot midden in rotterdam, kapotte straten... geef me een middagje met een notitieblok, en ik kan 50 man een jaar lang aan het werk houden alleen al in het centrum van rotterdam.
er is genoeg werk
Ik heb een baan...kan er wegens medische redenen niet heen.quote:Op maandag 20 september 2004 13:03 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
voorlopig zie ik nog genoeg dingen waar aan gewerkt kan worden.
als ik naar buiten kijk zie ik papiertjes en blikjes op straat, een meter afval op de bodem van de sloot midden in rotterdam, kapotte straten... geef me een middagje met een notitieblok, en ik kan 50 man een jaar lang aan het werk houden alleen al in het centrum van rotterdam.
er is genoeg werk
Ja hoor. Dat kan de staat toch doen? Van het geld wat wordt bespaard op de WW bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 september 2004 13:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar is er ook iemand die je ervoor wil betalen om dat werk te doen, dat is de vraag. Overigens krijg je pas WW als je een bepaalde periode gewerkt hebt en dus zelf ook al aan de financiering hebt bijgedragen.
Zoals ik al zei: je betaald als werkende al gedeeltelijk voor je eigen WW. Anyhow: zo'n voorstel is er al ooit geweest voor de bijstand geloofik, op zich niet eens een erg gek idee in een aantal gevallen, ik weet alleen niet meer van wie dat afkomstig was.quote:Op maandag 20 september 2004 13:12 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat kan de staat toch doen? Van het geld wat wordt bespaard op de WW bijvoorbeeld.
Schaf de WW af, iedereen die nu WW ontvangt kan voor hetzelfde bedrag 4 dagen in de week werken. De 5e dag kan gebruikt worden om te solliciteren naar een beter passende (vaste) baan.
Omdat anders morgen iedereen weer gaat zeuren dat ie er niet is.quote:Op maandag 20 september 2004 13:14 schreef NoXxa het volgende:
Come on, ik krijg toch ook geen gratis beterschaps kaartje als ik in het ziekenhuis lig. En why the fuck nmoet heel nederland het weten dat ie ziek is.
Daar ben ik het volledig mee eens.dan gaan ze vanzelf wel ander werk zoeken als ze kutklusjes voor weinig geld moeten doen.quote:Op maandag 20 september 2004 13:12 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat kan de staat toch doen? Van het geld wat wordt bespaard op de WW bijvoorbeeld.
Schaf de WW af, iedereen die nu WW ontvangt kan voor hetzelfde bedrag 4 dagen in de week werken. De 5e dag kan gebruikt worden om te solliciteren naar een beter passende (vaste) baan.
Precies.quote:Op maandag 20 september 2004 13:15 schreef Represent het volgende:
Iedereen loopt op hem te zeiken (vooral media (links) en bonden (link) en dat gl+pvda volk (links))... maar waar Balkenende de zure vruchten van plukt, is de wildgroei die in 8 jaar paars heeft ontstaan. Als paars toen z'n oogkleppen had afgedaan,... we hadden toen bijna 1 miljoen WAO'ers, en we hadden het laagste percentage mensen wat 'kan' werken van Europa... we hadden toen al kunnen zien dat het zo niet lang was vol te houden. De armen werden steeds armen, en konden steeds minder (verzelfstandiging NS (dus duurder, dus probleem van armeren), ziekenfonds versobering, bpm omhoog (vervoer duurder))... en ik kan er nog wel 10 opnoemen.
En dan gaat het financieel wat minder, en is het stokje overgegeven, en nu heeft Balkenende het allemaal gedaan!![]()
Petje af voor Balkenende, 9 van de 10 besluiten kan ik volledig achterstaan (ik ben GEEN cda'er), en ik ben trots op hem, dat hij z'n rug zo recht houd.![]()
![]()
RESPECT!
Rug recht houden is niet zo moeilijk als je in een ziekenhuis ligt omdat je je grote steen gestoten hebt.quote:Op maandag 20 september 2004 13:15 schreef Represent het volgende:
en ik ben trots op hem, dat hij z'n rug zo recht houd.![]()
![]()
RESPECT!
Wees jij maar lekker trots, hoor. Ieder zijn eigen mening erover. Ik blijf erbij JP en Zalm maken ons land gewoon kapot.quote:Op maandag 20 september 2004 13:15 schreef Represent het volgende:
Iedereen loopt op hem te zeiken (vooral media (links) en bonden (link) en dat gl+pvda volk (links))... maar waar Balkenende de zure vruchten van plukt, is de wildgroei die in 8 jaar paars heeft ontstaan. Als paars toen z'n oogkleppen had afgedaan,... we hadden toen bijna 1 miljoen WAO'ers, en we hadden het laagste percentage mensen wat 'kan' werken van Europa... we hadden toen al kunnen zien dat het zo niet lang was vol te houden. De armen werden steeds armen, en konden steeds minder (verzelfstandiging NS (dus duurder, dus probleem van armeren), ziekenfonds versobering, bpm omhoog (vervoer duurder))... en ik kan er nog wel 10 opnoemen.
En dan gaat het financieel wat minder, en is het stokje overgegeven, en nu heeft Balkenende het allemaal gedaan!![]()
Petje af voor Balkenende, 9 van de 10 besluiten kan ik volledig achterstaan (ik ben GEEN cda'er), en ik ben trots op hem, dat hij z'n rug zo recht houd.![]()
![]()
RESPECT!
Maar zijn halve medische dossier ligt te graai op straat. Zou ik zelf toch niet echt op prijs stellen eerlijk gezegd..quote:Op maandag 20 september 2004 13:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Omdat anders morgen iedereen weer gaat zeuren dat ie er niet is.
weet je wat ik overdreven vind?quote:Op maandag 20 september 2004 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Rug recht houden is niet zo moeilijk als je in een ziekenhuis ligt omdat je je grote steen gestoten hebt.
En meer dan een gratis kaartje kan er niet vanaf met die overdreven bezuinigingen
Nee, inderdaad, van de andere kant is dat misshcien weer om te zorgen dat mensen niet gaan zeggen van "Hij heeft vast een verkoudheidje en geen zin om te komen."quote:Op maandag 20 september 2004 13:20 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Maar zijn halve medische dossier ligt te graai op straat. Zou ik zelf toch niet echt op prijs stellen eerlijk gezegd..
Lul niet zo dom. De WW betaal je zelf, daar draag je premie voor af. Het is een verzekering.quote:Op maandag 20 september 2004 13:18 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.dan gaan ze vanzelf wel ander werk zoeken als ze kutklusjes voor weinig geld moeten doen.
Gewoon ter beschikking van de overheid, want die betaald je.
Zalm, accoord, daar moet ik je gelijk in geven. Hij bepaald gewoon wat er gebeurd met al het geld in Nederland, en dat zou niet zo mogen zijn. Als er geld word binenngehaald, door accijnzen op sigaretten, moet dat naar gezondheid en schoonmakers (die al die peuken op de grond opruimen). En niet zomaar voor scholen ofzo (of het moet voor voorlichting over roken zijn). De vervuiler betaald toch? Straks gaan ze ww-premie nog gebruiken voor infrastructuur! Die gozer kickt gewoon op de macht die die heeft over het land... afvoeren die gozer!quote:Op maandag 20 september 2004 13:19 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Wees jij maar lekker trots, hoor. Ieder zijn eigen mening erover. Ik blijf erbij JP en Zalm maken ons land gewoon kapot.
Wel allerlei voorzieningen natuurlijk, het is echt niet zo dat alles opgaat aan alleen uitkeringen. Overigens zou dat in jou idee van hierboven dus nog steeds hetzelfde blijven.quote:Op maandag 20 september 2004 13:21 schreef Fearlezz het volgende:
[..]
weet je wat ik overdreven vind?
dat ik januari, februari, maart, april, mei, juni, juli, augustus, september, oktober, november en december werk... en dat ik van de eerste 5 maanden geen cent terug zie!
En wie denk je dat er even hard mee staat te knikkebollen met Zalm? Juist JP, die is in mijn ogen geen haar beter.quote:Op maandag 20 september 2004 13:23 schreef Represent het volgende:
[..]
Zalm, accoord, daar moet ik je gelijk in geven. Hij bepaald gewoon wat er gebeurd met al het geld in Nederland, en dat zou niet zo mogen zijn. Als er geld word binenngehaald, door accijnzen op sigaretten, moet dat naar gezondheid en schoonmakers (die al die peuken op de grond opruimen). En niet zomaar voor scholen ofzo (of het moet voor voorlichting over roken zijn). De vervuiler betaald toch? Straks gaan ze ww-premie nog gebruiken voor infrastructuur! Die gozer kickt gewoon op de macht die die heeft over het land... afvoeren die gozer!
okay, dat voorzieningen deel ben ik met je eensquote:Op maandag 20 september 2004 13:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel allerlei voorzieningen natuurlijk, het is echt niet zo dat alles opgaat aan alleen uitkeringen. Overigens zou dat in jou idee van hierboven dus nog steeds hetzelfde blijven.
9 van de 10 besluiten kan ik achterstaan. Dat gevoel heb ik de laatste 15 jaar niet gehad.quote:Op maandag 20 september 2004 13:26 schreef RedBitch het volgende:
[..]
En wie denk je dat er even hard mee staat te knikkebollen met Zalm? Juist JP, die is in mijn ogen geen haar beter.
je draagt ook premie af voor je pre-pensioen... ddaar kan je ook naar fluiten.quote:Op maandag 20 september 2004 13:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. De WW betaal je zelf, daar draag je premie voor af. Het is een verzekering.
Vind jij, mensen met kinderen op school vinden misschien best wel dat dat naar betere scholing kan. Dat is dan ook wat de regering doet: geld binnen halen en verspreiden over wat de mensne nodig vinden en zo iedereen een beetje tevreden houden. Dat naast afwegingen in de partijpolitiek van wat de bevolking dan wel of niet zou kunnen waarderen.quote:Op maandag 20 september 2004 13:23 schreef Represent het volgende:
[..]
Als er geld word binenngehaald, door accijnzen op sigaretten, moet dat naar gezondheid en schoonmakers (die al die peuken op de grond opruimen).
Loop maar weg, doet me toch niks. Als jij je al irriteert omdat iemand een andere mening heeft dan de jouwe, dan irriteer je je toch wel vaak?quote:Op maandag 20 september 2004 13:29 schreef Represent het volgende:
[..]
'k Ga dit topic verlaten, anders ga ik me weer irriteren.
Dat tekort aan onderwijsgeld ligt als cadeautje in de la bij een ieder op het ministerie van onderwijs ter waarde van 1.5 Mln.quote:Op maandag 20 september 2004 13:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
. Dat naast afwegingen in de partijpolitiek van wat de bevolking dan wel of niet zou kunnen waarderen.
Je kunt het natuurlijk al dan niet eens zijn met bepaalde spreidingen van het geld, maar daar gaat het niet om nu. Inkomsten zijn er om uitgaven te dekken... Want waaruit zouden dan bijvoorbeeld scholen betaald moeten worden? Die hebben nauwlijks inkomsten dus die zijn altijd afhankelijk van een geldstroom die via iets anders binnenkomt.
Het is ook maar een voorbeeld natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 13:34 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Dat tekort aan onderwijsgeld ligt als cadeautje in de la bij een ieder op het ministerie van onderwijs ter waarde van 1.5 Mln.
Hoe zou het toch komen dat ze geld tekort komen?
Weer zo'n beregoed be-argumenteerd verhaal.quote:Op maandag 20 september 2004 13:32 schreef RedBitch het volgende:
[..]
Loop maar weg, doet me toch niks. Als jij je al irriteert omdat iemand een andere mening heeft dan de jouwe, dan irriteer je je toch wel vaak?
quote:Op maandag 20 september 2004 12:09 schreef RedBitch het volgende:
Ik vind het schandalig dat hij er niet bij kan zijn op prinsjesdag. Hij mag wel eens een voorbeeld nemen aan wijlen Claus, die was (bijna) altijd overal bij en zeker op prinsjesdag. Hoe ziek die man ook was, ze brachten hem nog net niet met een bed.
Dus balkellende krijgt van mij echt geen kaartje.
stuur een kaartjequote:Op maandag 20 september 2004 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
domste post van de dag
ha, azijnpissertje van me, alles goed vandaag?quote:Op maandag 20 september 2004 18:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
stuur een kaartje![]()
Ja hoor, azijnpissend Nederland had een uitje in Rotterdam. En met jou, vandaag?quote:Op maandag 20 september 2004 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ha, azijnpissertje van me, alles goed vandaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |