De reden voor dit gesuggereerde causale verband ontgaat mij hier totaal.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dus je zegt dat de collega van TS een racist is omdat de negers eventueel ook racist kunnen zijn?
Er zijn wel meer dingen die jou ontgaan. Dit verbaast me dan ook geenszins.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De reden voor dit gesuggereerde causale verband ontgaat mij hier totaal.
maar goed, een wetenschappelijke opleiding is aan jou niet besteed zie ik alweer.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen die jou ontgaan. Dit verbaast me dan ook geenszins.
Wat is jouw mening over dit onderwerp?quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:44 schreef ElisaB het volgende:
Zeg... hou het even een beetje gezellig. Ik kom hier voor mn lol hoor
Ik zou niet kunnen samenwerken met mensen die er een levenshouding van hebben gemaakt om wie dan ook maar af te zeiken om z'n kleur, afkomst of geaardheid. Waarschijnlijk zou ik redelijk snel vertrekken, maar niet zonder eerst ook gewoon aan de betreffende collega('s) gemeld te hebben wat ik ervan vind.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:50 schreef Posdnous het volgende:
Wat is jouw mening over dit onderwerp?![]()
Wat ben jij ongelofelijk flauwquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:07 schreef type_29 het volgende:
tja, best ingewikkeld werk
Is je collega een moslim?quote:Een collega van mij heeft iets tegen "niet blanken".... Hj noemt ze bosaap, bruine aap, vieze neger en hij vindt dat je "ze" terug moet sturen naar de jungle....
Wat moet ik hiermee??? Ik wil niet meer met hem samen werken....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |