quote:Op maandag 20 september 2004 01:26 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja meer dan genoeg ik zal er 1 noemen die gelovige graag gebruiken maar nooit hebben gehad! VREDE
quote:Op maandag 20 september 2004 01:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een loser ben jij. Bekijk de cijfers eens. Jij bent zo iemand die graag zou willen zien dat iedereen denkt zoals jij. Jij bent de struisvogel, broekkie.
Laat maar, ik ga hier niet op in, doeiquote:Op maandag 20 september 2004 01:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dus mijn leven is zinloos? waarom precies? omdat ik het vele bloedvergieten van god afkeur en een moordenaar weiger te aanbidden ? is dat het, zo ja laat mijn leven dan maar zinloos zijn![]()
nee hoor, maar ik was er al bang voor dat je hem niet zou vatten, ach het zegt meer over jou dan over mijquote:Op maandag 20 september 2004 01:28 schreef knowall het volgende:
[..]
![]()
Beetje te veel biertjes op?
waarheid is hard hé... ik weet het kop op knul komt allemaal goedquote:Op maandag 20 september 2004 01:29 schreef knowall het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga hier niet op in, doei
Dat is ook uit de lucht gegrepen. Kun jij dit aantonen dan?quote:Op maandag 20 september 2004 01:27 schreef MrData het volgende:
[..]
Hmm..hoe zou dat toch komen. Misschien omdat het geloof is gebaseerd op verhalen, uit de lucht gegrepen stellingen en pure angst?
Dus jij bepaalt wanneer ik een echte christen ben terwijl jij er zelf niets van snapt? Ga iemand anders vervelen jochie.quote:Op maandag 20 september 2004 01:29 schreef Oversight het volgende:als jij echt een gristen bent, waarom:
oordeel jij dan over een ander,... dat mag toch niet van jezus ?, ..want god oordeelt toch over ons als we boven komen?
Jij bent zeker ook van het soort mensen dat zegt: de Big-Bang is tenminste wetenschappelijker dan de Bijbelquote:Op maandag 20 september 2004 01:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarheid is hard hé... ik weet het kop op knul komt allemaal goed![]()
Zijn hierin ook de mensen meegenomen die wel als gelovig staan ingeschreven maar niet geloven?quote:Op maandag 20 september 2004 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
De cijfers van het CBS:
Rooms Katholiek: 30,4 %
Gereformeerd: 6,7 %
Nederlands Hervormd: 13,1 %
Islam: 5,7 %
Geen kerkelijk gezindte: 40,7%
Geen enorme minderheid, maar toch een minderheid. De gegevens zijn van 2003.
je wil hiermee zeggen dat de islam maar 5,7% van de wereldpopulatie is ???quote:Op maandag 20 september 2004 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
De cijfers van het CBS:
Rooms Katholiek: 30,4 %
Gereformeerd: 6,7 %
Nederlands Hervormd: 13,1 %
Islam: 5,7 %
Geen kerkelijk gezindte: 40,7%
Geen enorme minderheid, maar toch een minderheid. De gegevens zijn van 2003.
Ik vermoedde het al maar nu weet ik het zeker: je zit te stangen. Niemand kan serieus zo'n bewering doen.quote:Op maandag 20 september 2004 01:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van het soort mensen dat zegt: de Big-Bang is tenminste wetenschappelijker dan de Bijbel![]()
In nederland, knuppelquote:Op maandag 20 september 2004 01:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je wil hiermee zeggen dat de islam maar 5,7% van de wereldpopulatie is ???
ja die is immers beter te verdedigen dan de hele bijbelquote:Op maandag 20 september 2004 01:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook van het soort mensen dat zegt: de Big-Bang is tenminste wetenschappelijker dan de Bijbel![]()
Dat weet ik zo niet, staat er niet bij. Maar dan zullen er ongetwijfeld ook gelovigen bij zitten die niet kerkelijk gezindt zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 01:32 schreef MrData het volgende:
[..]
Zijn hierin ook de mensen meegenomen die wel als gelovig staan ingeschreven maar niet geloven?
Gelovigen doen de beweringen, niet de ongelovigen. Als ik morgen verkondig we allemaal in de Matrix leven zal ik toch met wat harde feiten aan moeten komen, anders wordt ik voor gek uitgemaakt.quote:Op maandag 20 september 2004 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat is ook uit de lucht gegrepen. Kun jij dit aantonen dan?
quote:Op maandag 20 september 2004 01:33 schreef MrData het volgende:
[..]
In nederland, knuppelTis al laat he.
In Nederland. Over de hele wereld genomen zijn er nog veel meer gelovigen in verhouding tot niet gelovigen. Ik dacht, laat ik jullie dat leed maar besparen door mij te bepreken tot het nederige Nederland, hoewel niet representatief voor de wereld.quote:Op maandag 20 september 2004 01:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je wil hiermee zeggen dat de islam maar 5,7% van de wereldpopulatie is ???
quote:Op maandag 20 september 2004 01:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja die is immers beter te verdedigen dan de hele bijbelmaar OF het echt zo is kan ik niet met zekerheid zeggen dat wil ik best toegeven, echter de hele bijbel is een big farce maar ja dat wil je niet zien...
Er is een verschil tussen geloven en beweren. Jij beweert nu dat het geloof onzin is, dan zul je inderdaad met bewijzen moeten komen. Je kunt hoogstens zeggen: "ik geloof dat het geloof onzin is". Snap je het verschil?quote:Op maandag 20 september 2004 01:35 schreef MrData het volgende:
Gelovigen doen de beweringen, niet de ongelovigen. Als ik morgen verkondig we allemaal in de Matrix leven zal ik toch met wat harde feiten aan moeten komen, anders wordt ik voor gek uitgemaakt.
quote:Op maandag 20 september 2004 01:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus jij bepaalt wanneer ik een echte christen ben terwijl jij er zelf niets van snapt? Ga iemand anders vervelen jochie.
oud nieuws dat weet ik maar dat wil niet zeggen dat wij (ongelovigen en atheisten) het fout hebbenquote:Op maandag 20 september 2004 01:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
In Nederland. Over de hele wereld genomen zijn er nog veel meer gelovigen in verhouding tot niet gelovigen. Ik dacht, laat ik jullie dat leed maar besparen door mij te bepreken tot het nederige Nederland, hoewel niet representatief voor de wereld.
quote:Op maandag 20 september 2004 01:32 schreef MrData het volgende:
[..]
Zijn hierin ook de mensen meegenomen die wel als gelovig staan ingeschreven maar niet geloven?
quote:Op maandag 20 september 2004 01:41 schreef FuifDuif het volgende:
Oversight, wat wil je met deze elementaire vorm van iemand omver proberen te lullen bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |