Nee, niet minst harig, maar meest harig....quote:Op maandag 20 september 2004 00:38 schreef Killer_Mom het volgende:
ik win, ik 0![]()
nah, ik haak af, heb t niet, zoek maar op internet,quote:Op maandag 20 september 2004 00:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Nee, niet minst harig, maar meest harig....
Ik wil foto's zien van borsthaar, okselhaar, schaamhaar etc etc etc
Post *hier* vrouwen met okselhaar.quote:Op maandag 20 september 2004 00:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Nee, niet minst harig, maar meest harig....
Ik wil foto's zien van borsthaar, okselhaar, schaamhaar etc etc etc
Wat...... 3 borstharen is harig?quote:Op maandag 20 september 2004 00:43 schreef p-etr-a het volgende:
HarigeKerel
Ja, dat vind ik echt walgelijkquote:Op maandag 20 september 2004 00:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Wat...... 3 borstharen is harig?
ben t met je eens, al dat haar wat niet op je hoofd groeit...eraf.quote:Op maandag 20 september 2004 00:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt walgelijk.
Oké, morgenavond goed?quote:Op maandag 20 september 2004 00:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben serieus!!!! alsjeblieft, trek ze eruit!
klootjes harsen, geloof me, dat wil je niet, en ik kan t niet aanzien als ze dat met je doen.quote:Op maandag 20 september 2004 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
je mag ze eruit trekken als je wil
Hoi Murrayquote:Op maandag 20 september 2004 00:50 schreef Murray het volgende:
Nee, hij snapt niet dat het een user is.
Ik snapte het wel maar had ook geen zin om het uit te leggen.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 20 september 2004 00:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik ben sowieso helemaal kaal...... ik heb nergns meer haar behalve dus die 3 op mn borst.....
Ik zie je wel weer in een ander topic!quote:Op maandag 20 september 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Foto's van je naakte lijf, hier?
ben jij harig?quote:Op maandag 20 september 2004 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Foto's van je naakte lijf, hier?
Niet overmatig, maar ik heb haar ja.quote:Op maandag 20 september 2004 01:02 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
ben jij harig?
Mag ik heel onbeschoft zijn en vragen waar je haar hebt ?quote:Op maandag 20 september 2004 01:04 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Niet overmatig, maar ik heb haar ja.
En Murray, oké.
Da's wel een onbeschofte vraag inderdaad maar ik heb het al een tijdje niet bijgehouden dus nu heb ik zelfs op m'n benen haar.quote:Op maandag 20 september 2004 01:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Mag ik heel onbeschoft zijn en vragen waar je haar hebt ?
Ik vnd vrouwen met haar fantastisch
Fantastisch, het mooiste wat er is.... dat meen ik serieus.... zo vrouwelijk, zo sexy,quote:Op maandag 20 september 2004 01:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's wel een onbeschofte vraag inderdaad maar ik heb het al een tijdje niet bijgehouden dus nu heb ik zelfs op m'n benen haar.
quote:Op maandag 20 september 2004 01:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb je een vriendje? / vriendinnetje?
Helaas pindakaas voor mij dan....quote:Op maandag 20 september 2004 01:22 schreef p-etr-a het volgende:
Genoeg.
Je bent toch een beetje oud voor mij denk ikquote:Op maandag 20 september 2004 01:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Helaas pindakaas voor mij dan....
en misschien ook wel voor jou, maar daar zullen we nooit achter komen![]()
quote:Op maandag 20 september 2004 01:25 schreef p-etr-a het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |