quote:Op zondag 19 september 2004 23:25 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Zeer matig begin ik moet er nog ff inkomen dit jaar, hoop dat het weer net zo'ntopic wordt als vorig jaar
.
Voor screenshots: expeditie robinson sceenhots 2004
De Fakepics van vorig jaar:
Fakepics #1
Fakepics #2
rolls over the floor laughingquote:Op maandag 20 september 2004 15:27 schreef cora4033 het volgende:
[afbeelding]
Twee keer Mick.quote:Op maandag 20 september 2004 16:12 schreef cora4033 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef -Mk- het volgende:
Expeditie Robinson meets Peking Express
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 september 2004 21:40 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
Met zo'n Ernst-Paul hoofd is Roos toch opeens een stuk minder aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 september 2004 22:18 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
hahahaquote:Op dinsdag 21 september 2004 12:49 schreef Smoonshine het volgende:
Ondertussen heeft Klaar in de Mangrove een wel heel bijzonder iemand ontmoet, waar ze al gauw een hekel aan kreeg.
[afbeelding]
haha, \o/quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:49 schreef Smoonshine het volgende:
Ondertussen heeft Klaar in de Mangrove een wel heel bijzonder iemand ontmoet, waar ze al gauw een hekel aan kreeg.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:29 schreef cora4033 het volgende:
[afbeelding]
wehehehehequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:51 schreef Pitbulleke het volgende:
[afbeelding]
*rolt over de vloer*quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:05 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:05 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
[afbeelding]
Jaaaah, geweldig!quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:05 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
[afbeelding]
Omdat ze achter John Travolta aanloopt misschienquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:35 schreef Aurelium het volgende:![]()
!
![]()
![]()
![]()
Maar waarom heeft marjolijn zo'n dikke snikkel
Lullig, ik heb hem gemistquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 01:13 schreef egilio het volgende:
Die van Cora was![]()
![]()
![]()
Vanmiddag al gezien, maar waarom is ie nu weg? Zo ranzig was ie toch niet?
Vraag is of ze een date met me wil.quote:Op maandag 20 september 2004 21:43 schreef five2one het volgende:
Maak eens een van Marjolein. Ik ken haar..
Was er een van Mick tijdens zijn buikspieroefeningetjes, lag op zijn rug, handen in de nek en er was een hoofd tussen zijn benen gesoept, net alsof ie aan het baren was. weet alleen niet meer wiens hoofd het wasquote:Op donderdag 4 november 2004 19:02 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Lullig, ik heb hem gemist![]()
Mag/wil je hem wel beschrijven? please![]()
Nog 1tje dan:quote:Op maandag 8 november 2004 16:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mangrover blijft de leukste vondst![]()
De rest is ook gaaf
quote:Op maandag 8 november 2004 17:30 schreef -Mk- het volgende:
Ja lekker zeg, heb ik daar zo mijn best voor gedaanquote:Op zondag 14 november 2004 13:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou lekker motiverend voor de andere![]()
.
Dus ik verzoek om TT aanpassing in :" de ER fake pics 2004 Mangrover style "
Als ie uitgelegd moet worden issie lang zo leuk niet meerquote:Op maandag 15 november 2004 12:13 schreef evil-me het volgende:
grover is de pop uit sesamstraat. mangrover in de mangrove dat is het idee
Ok bedankt.quote:Op maandag 15 november 2004 12:13 schreef evil-me het volgende:
grover is de pop uit sesamstraat. mangrover in de mangrove dat is het idee
Heel erg dapper deze poging! IEDEREEN schreeuwt om Mangrover dus is dit des te meer prijzenswaardig! Misschien dat dit meer mensen aanmoedigt om toch nog eens een poging te wagen!quote:Op maandag 22 november 2004 20:22 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
[afbeelding]
Daar is iedereen het volkomen mee eens (smooonshinequote:Op dinsdag 23 november 2004 18:47 schreef Smoonshine het volgende:
Mangrovers populariteit is hem naar het hoofd gestegen:
[afbeelding]
Grover zit in Sesamstraat.. niet bij de Muppets!quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:47 schreef Smoonshine het volgende:
Mangrovers populariteit is hem naar het hoofd gestegen:
[afbeelding]
Volgens mij doet Grover wel degelijk een paar keer mee in de muppet show. Volgens mij is Grover sowieso een muppetquote:Op woensdag 24 november 2004 17:34 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Grover zit in Sesamstraat.. niet bij de Muppets!![]()
Nuh uh. Grover werd al in het 2e seizoen van Sesame Street geïntroduceerd. Het is wel een muppet in de zin van gmaakt in de muppet workshop van Jim Henson, maar zat zeker NIET in de muppet show!quote:Op woensdag 24 november 2004 17:51 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Volgens mij doet Grover wel degelijk een paar keer mee in de muppet show. Volgens mij is Grover sowieso een muppet
Ok, jij wint. Maar Grover blijft in mijn opinie een echte muppetquote:Op woensdag 24 november 2004 18:06 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Nuh uh. Grover werd al in het 2e seizoen van Sesame Street geïntroduceerd. Het is wel een muppet in de zin van gmaakt in de muppet workshop van Jim Henson, maar zat zeker NIET in de muppet show!
Grover is mijn heldquote:Op woensdag 24 november 2004 18:17 schreef Smoonshine het volgende:
Ok, jij wint. Maar Grover blijft in mijn opinie een echte muppet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |