Kalou was ook zeer jong toen hij hier kwam. Is hier, net als bijvoorbeeld Leonardo, min of meer volwassen geworden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Collins John is zeer discutabel. Maar hij kwam hier puur als vluchteling en begon hier pas met voetballen. Als dank wilde hij liever voor Nederland uitkomen dan voor Liberia en dat is het mooiste gebaar wat je kunt krijgen als land van een voetballer. Maar Kalou is puur om z'n voetballende kwaliteiten uit Ivoorkust gehaald dus dat is toch een ander verhaal vind ik.
Kalou was toch al wel 15 ofzo? Leonardo 12? Vind ik wel een verschil. Idd een beetje een Belgenactie, maar zolang ie maar niet voor Ivoorkust gaat ballen vind ik alles best.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kalou was ook zeer jong toen hij hier kwam. Is hier, net als bijvoorbeeld Leonardo, min of meer volwassen geworden.
Dat zegt niks. Een club als AC Milan volgt honderden talenten in alle landen. Natuurlijk volgen die Kalou met interesse. Als dan een journalist van de Gazzetta vraagt wat de coach van Milan van Kalou vindt ("een hele talentvolle jongen") dan staat de volgende dag in de krant dat Milan interesse heeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:27 schreef Aeroxie het volgende:
Ik lees op verschillende fora's dat hij nu al in de belangstelling staat van diverse Europeese topclubs![]()
..tuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:45 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, want dan blijft hij dit seizoen briljant spelen............
Precies. Wat moet hij dan zeggen, "het is een prutser met zijn doelpunten en acties daarzo in Rotterdam"?. Dat betekent natuurlijk niet dat Milan hem wil kopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Een club als AC Milan volgt honderden talenten in alle landen. Natuurlijk volgen die Kalou met interesse. Als dan een journalist van de Gazzetta vraagt wat de coach van Milan van Kalou vindt ("een hele talentvolle jongen") dan staat de volgende dag in de krant dat Milan interesse heeft.
Lijkt me wel ja, hij laat wel zien dat hij potentie heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 06:30 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de grote clubs hem met interesse volgen, scoort nu toch erg makkelijk en is technisch natuurlijk zeer begaafd.
Goor is toch iets behoudender dan Leonardo, dus ik zou niet tegen élke tegenstander zo gaan spelen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:51 schreef Aeroxie het volgende:
Onze Slaloman staat al weer op 9 uit 8![]()
Leonardo is trouwens weer uit de lappemand.
-----------------------------Kalou---------Kuijt------------------------------
--Leonardo-------------------------------------------Castelen--
Overmars precies hetzelfde verhaal maar hij is toch een tijdje een van de betere linksbuitens van de wereld geweest.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:56 schreef methodmich het volgende:
Alsof Castelen een passeeractie heeft... Die doet alles op snelheid. Gewoon zorgen dat er geen ruimte in je rug ligt.
Eensch!quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:56 schreef methodmich het volgende:
Alsof Castelen een passeeractie heeft... Die doet alles op snelheid. Gewoon zorgen dat er geen ruimte in je rug ligt.
Kalou, dat is een voetballer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |