abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22422913
Dan kunnen ze beter nog even wachten met de verkoop van Buffel.
That's all folks!
pi_22425411
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Collins John is zeer discutabel. Maar hij kwam hier puur als vluchteling en begon hier pas met voetballen. Als dank wilde hij liever voor Nederland uitkomen dan voor Liberia en dat is het mooiste gebaar wat je kunt krijgen als land van een voetballer. Maar Kalou is puur om z'n voetballende kwaliteiten uit Ivoorkust gehaald dus dat is toch een ander verhaal vind ik.
Kalou was ook zeer jong toen hij hier kwam. Is hier, net als bijvoorbeeld Leonardo, min of meer volwassen geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 oktober 2004 @ 21:03:31 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_22428104
Is al een halve Nederlander.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22433472
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Kalou was ook zeer jong toen hij hier kwam. Is hier, net als bijvoorbeeld Leonardo, min of meer volwassen geworden.
Kalou was toch al wel 15 ofzo? Leonardo 12? Vind ik wel een verschil. Idd een beetje een Belgenactie, maar zolang ie maar niet voor Ivoorkust gaat ballen vind ik alles best.
pi_22434753
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:27 schreef Aeroxie het volgende:
Ik lees op verschillende fora's dat hij nu al in de belangstelling staat van diverse Europeese topclubs
Dat zegt niks. Een club als AC Milan volgt honderden talenten in alle landen. Natuurlijk volgen die Kalou met interesse. Als dan een journalist van de Gazzetta vraagt wat de coach van Milan van Kalou vindt ("een hele talentvolle jongen") dan staat de volgende dag in de krant dat Milan interesse heeft.
pi_22436486
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:45 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik hoop het voor hem, want dan blijft hij dit seizoen briljant spelen............
..tuurlijk.

Ik denk wel dat de grote clubs hem met interesse volgen, scoort nu toch erg makkelijk en is technisch natuurlijk zeer begaafd.
pi_22441197
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 01:31 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat zegt niks. Een club als AC Milan volgt honderden talenten in alle landen. Natuurlijk volgen die Kalou met interesse. Als dan een journalist van de Gazzetta vraagt wat de coach van Milan van Kalou vindt ("een hele talentvolle jongen") dan staat de volgende dag in de krant dat Milan interesse heeft.
Precies. Wat moet hij dan zeggen, "het is een prutser met zijn doelpunten en acties daarzo in Rotterdam"?. Dat betekent natuurlijk niet dat Milan hem wil kopen.

In de toekomst zal hij best wel een keer vertrekken maar voorlopig moet hij zich eerst hier nog bewijzen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22461769
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 06:30 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik denk wel dat de grote clubs hem met interesse volgen, scoort nu toch erg makkelijk en is technisch natuurlijk zeer begaafd.
Lijkt me wel ja, hij laat wel zien dat hij potentie heeft.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_22701292
Onze Slaloman staat al weer op 9 uit 8

Leonardo is trouwens weer uit de lappemand.

-----------------------------Kalou---------Kuijt------------------------------
--Leonardo--------------------- ----------------------Castelen--
pi_22705300
Zijn broer vraagt elke week na de wedstrijd aan hem als hij weer gescoord heeft. Begint een beetje een standaard antwoord te worden nou.
Viper 4 life
pi_22705418
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 14:51 schreef Aeroxie het volgende:
Onze Slaloman staat al weer op 9 uit 8

Leonardo is trouwens weer uit de lappemand.

-----------------------------Kalou---------Kuijt------------------------------
--Leonardo--------------------- ----------------------Castelen--
Goor is toch iets behoudender dan Leonardo, dus ik zou niet tegen élke tegenstander zo gaan spelen.
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:25:04 #112
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_22705716
tvp
A.M.A.B
pi_22705886
Wel tegen tegenstanders met een slechte verdediging zoals Ajax. Leo, Kalou en Castelen maken de achterhoede van Ajax gatenkaas met hun acties.
pi_22706334
Alsof Castelen een passeeractie heeft... Die doet alles op snelheid. Gewoon zorgen dat er geen ruimte in je rug ligt.

Kalou, dat is een voetballer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22707365
Kappen en op snelheid er langs is ook een vorm van passeren. Tuurlijk is de manier van Kalou 10x mooier, maar Castelen zijn snelheid kan ook erg effectief zijn wanneer hij er goed gebruik van durft te maken.
Viper 4 life
pi_22820656
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:56 schreef methodmich het volgende:
Alsof Castelen een passeeractie heeft... Die doet alles op snelheid. Gewoon zorgen dat er geen ruimte in je rug ligt.
Overmars precies hetzelfde verhaal maar hij is toch een tijdje een van de betere linksbuitens van de wereld geweest.
pi_22836078
Hoeveel zal hij er vandaag weer inknallen? Als hij zo doorgaat haalt hij de 30 doelpunten dit seizoen wel!
Viper 4 life
pi_23817301
Van het weekend PSV!!! Ik denk dat hij er weer 2 in legt
  dinsdag 7 december 2004 @ 12:24:31 #119
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_23818428
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:56 schreef methodmich het volgende:

Kalou, dat is een voetballer.
Eensch!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')