abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22084890
Doe eens z'n voornaam in de TT zetten..
pi_22085009
quote:
Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
Typisch voorbeeld die in het rijtje Zidane, van Basten, Bergkamp en Raul zal passen. Spelers die er kwamen en nooit weggingen.
Ten eerste, ahem...ten tweede, Raul speelt al jaren zo matig dat hij in dat rijtje niet thuishoort.

Salomon Kalou is wel een mooie speler, een stuk effectiever dan zijn broer bovendien. Volgens Derksen wil hij wel in Oranje.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_22088178
quote:
Op maandag 20 september 2004 07:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als Feyenoord zijnde kan je hem beter in Oranje hebben dan bij Ivoorkust want die willen wel eens een wedstrijd om niks spelen door de weeks waarbij z ehem oprroepen en je hem 3 weken kwijt bent.
Dat zeg ik. Wil m niet in Ivoorkust, maar van mij hoeft ie ook niet in Oranje. Kan die toch alleen maar geblesseerd van terugkomen. Al zou het voor hemzelf natuurlijk wel leuk zijn.
pi_22111144
Kalou wordt een hele grote, maar ik wil hem niet in Oranje. Zou toch een goede grap worden, laten we Bonera, Bojinov, Adu en Barreto dan ook maar meteen het Nederlanderschap geven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22111514
Iemand die hier al jaren woont, waarom niet dan? Is anders dan zo'n speler die jij noemt. Overigens kan dat alleen nog maar bij Adu.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22112247
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Iemand die hier al jaren woont, waarom niet dan? Is anders dan zo'n speler die jij noemt. Overigens kan dat alleen nog maar bij Adu.
Het is gewoon nep, dat zie je bij Adu ook. Een Ghanees die goed kan voetballen snel naar de VS halen en Amerikaans staatsburger laten worden. Je hoort toch verdomme de kleuren van je vlag te verdedigen en dat recht heb je in mijn optiek alleen als je hier bent geboren en getogen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22112350
Klinkt alsof je rechtsbuiten speelt...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 september 2004 @ 20:05:06 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_22112412
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is gewoon nep, dat zie je bij Adu ook. Een Ghanees die goed kan voetballen snel naar de VS halen en Amerikaans staatsburger laten worden. Je hoort toch verdomme de kleuren van je vlag te verdedigen en dat recht heb je in mijn optiek alleen als je hier bent geboren en getogen.
Van 't Schip werd geboren in Canada. En Zenden in Limburg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_22112843
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Klinkt alsof je rechtsbuiten speelt...
Die positie is al bezet door Geert Wilders
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:54:38 #35
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_22385476
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef cultheld het volgende:
Zou toch een goede grap worden, laten we Bonera, Bojinov, Adu en Barreto dan ook maar meteen het Nederlanderschap geven.
Slaat nergens op hij woont al 4 jaar in Nederland en kan dus volgens mij volgend jaar een paspoort krijgen.
Zaak is dat hij dan in de tussentijd niet voor Ivoorkust speelt
Feyenoord!!! * Barça
pi_22385760
Hoe zouden jullie het vinden als Robben voor Duitsland zou gaan spelen? Zuiverloon voor Saudi-Arabië? Of Babel voor Turkije?
pi_22385836
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:07 schreef cultheld het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als Robben voor Duitsland zou gaan spelen? Zuiverloon voor Saudi-Arabië? Of Babel voor Turkije?
Kromme vergelijking.
Het gaat er mij om dat Kalou het echt zelf wil.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:10:22 #38
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_22385847
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:07 schreef cultheld het volgende:
Leuk zou het niet zijn maar dat is altijd een beslissing van die persoon zelf.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_22385898
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Kromme vergelijking.
Het gaat er mij om dat Kalou het echt zelf wil.
Voor het volk komt 't op hetzelfde neer.
pi_22385925
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Leuk zou het niet zijn maar dat is altijd een beslissing van die persoon zelf.
Klopt, ik probeer je dan ook door de bril van het volk te kijken. Kijk maar naar Deco, weet je nog wat Figo en de zijnen zeiden over zijn komst?
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:15:51 #41
92644 mr_anonimous
pi_22385982
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt, ik probeer je dan ook door de bril van het volk te kijken. Kijk maar naar Deco, weet je nog wat Figo en de zijnen zeiden over zijn komst?
Maar al die tegenstanders moesten toegeven dat Deco een versterking was nadat hij eenmaal in de basis stond. Kalou zou ook best iets toe kunnen voegen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_22385986
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef cultheld het volgende:
Kalou wordt een hele grote, maar ik wil hem niet in Oranje. Zou toch een goede grap worden, laten we Bonera, Bojinov, Adu en Barreto dan ook maar meteen het Nederlanderschap geven.
Ben ik het mee eens, niet omdat ik discrimineer maar omdat iemand gewoon een link moet hebben met Nederland. En Kalou heeft geen ouders, grootouders die van Nederlands bloed zijn.
That's all folks!
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:17:35 #43
92644 mr_anonimous
pi_22386027
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, niet omdat ik discrimineer maar omdat iemand gewoon een link moet hebben met Nederland. En Kalou heeft geen ouders, grootouders die van Nederlands bloed zijn.
En de heren Seedorf, Davids, Kluivert dan?
pi_22386115
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Die hebben een (ex-)koloniale band met Nederland, Kalou niet.
pi_22386125
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Suriname/Nederland, toen had het nog een link. Nu niet meer. Kluivert is trouwens in Nederland geboren. Als je er geboren bent mag je wat mij betreft ook voor het betreffende land spelen.
That's all folks!
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:24:00 #46
92644 mr_anonimous
pi_22386167
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Suriname/Nederland, toen had het nog een link. Nu niet meer. Kluivert is trouwens in Nederland geboren. Als je er geboren bent mag je wat mij betreft ook voor het betreffende land spelen.
Okay duidelijk.
pi_22386171
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Maar al die tegenstanders moesten toegeven dat Deco een versterking was nadat hij eenmaal in de basis stond. Kalou zou ook best iets toe kunnen voegen.
Natuurlijk zou Kalou een versterking zijn. Maar hadden we dan Zidane, Henry en Nesta ook moeten scouten toen dat nog kon? Is gewoon landsbedrog.
pi_22386202
Landsbedrog gaat me wat ver, maar dat Kalou eventeel voor Nederland gaat spelen vind ik niet kunnen.
That's all folks!
  maandag 4 oktober 2004 @ 00:27:08 #49
92644 mr_anonimous
pi_22386226
Ik vind van niet. Als hij voor NL wil spelen omdat hij voelt dat hij hier meer thuis is dan in Ivoorkust. (en dat kan ik zeer goed begrijpen omdat je daar gemarteld word als je verliest) Dan zie ik niet in dat je daar als land geen gebruik van maakt. Als Ronaldo Nederlander was geworden had ik er ook geen probleem mee gehad.
pi_22386414
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind van niet. Als hij voor NL wil spelen omdat hij voelt dat hij hier meer thuis is dan in Ivoorkust. (en dat kan ik zeer goed begrijpen omdat je daar gemarteld word als je verliest) Dan zie ik niet in dat je daar als land geen gebruik van maakt. Als Ronaldo Nederlander was geworden had ik er ook geen probleem mee gehad.
Ik vind 't toch vreemd hoor. Haal dan die vlag maar meteen naar beneden zeg ik dan. Het heet toch niet voor niets het Nederlands elftal? Wat heb je aan een vreemdenlegioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')