Ten eerste, ahem...ten tweede, Raul speelt al jaren zo matig dat hij in dat rijtje niet thuishoort.quote:Op zondag 19 september 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
Typisch voorbeeld die in het rijtje Zidane, van Basten, Bergkamp en Raul zal passen. Spelers die er kwamen en nooit weggingen.
Dat zeg ik. Wil m niet in Ivoorkust, maar van mij hoeft ie ook niet in Oranje. Kan die toch alleen maar geblesseerd van terugkomen. Al zou het voor hemzelf natuurlijk wel leuk zijn.quote:Op maandag 20 september 2004 07:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als Feyenoord zijnde kan je hem beter in Oranje hebben dan bij Ivoorkust want die willen wel eens een wedstrijd om niks spelen door de weeks waarbij z ehem oprroepen en je hem 3 weken kwijt bent.![]()
Het is gewoon nep, dat zie je bij Adu ook. Een Ghanees die goed kan voetballen snel naar de VS halen en Amerikaans staatsburger laten worden. Je hoort toch verdomme de kleuren van je vlag te verdedigen en dat recht heb je in mijn optiek alleen als je hier bent geboren en getogen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
Iemand die hier al jaren woont, waarom niet dan? Is anders dan zo'n speler die jij noemt. Overigens kan dat alleen nog maar bij Adu.
Van 't Schip werd geboren in Canada. En Zenden in Limburg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is gewoon nep, dat zie je bij Adu ook. Een Ghanees die goed kan voetballen snel naar de VS halen en Amerikaans staatsburger laten worden. Je hoort toch verdomme de kleuren van je vlag te verdedigen en dat recht heb je in mijn optiek alleen als je hier bent geboren en getogen.
Die positie is al bezet door Geert Wildersquote:Op dinsdag 21 september 2004 20:02 schreef methodmich het volgende:
Klinkt alsof je rechtsbuiten speelt...
Slaat nergens op hij woont al 4 jaar in Nederland en kan dus volgens mij volgend jaar een paspoort krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef cultheld het volgende:
Zou toch een goede grap worden, laten we Bonera, Bojinov, Adu en Barreto dan ook maar meteen het Nederlanderschap geven.
Kromme vergelijking.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:07 schreef cultheld het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als Robben voor Duitsland zou gaan spelen? Zuiverloon voor Saudi-Arabië? Of Babel voor Turkije?
Leuk zou het niet zijn maar dat is altijd een beslissing van die persoon zelf.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:07 schreef cultheld het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden als Robben voor Duitsland zou gaan spelen? Zuiverloon voor Saudi-Arabië? Of Babel voor Turkije?
Voor het volk komt 't op hetzelfde neer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kromme vergelijking.
Het gaat er mij om dat Kalou het echt zelf wil.
Klopt, ik probeer je dan ook door de bril van het volk te kijken. Kijk maar naar Deco, weet je nog wat Figo en de zijnen zeiden over zijn komst?quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Leuk zou het niet zijn maar dat is altijd een beslissing van die persoon zelf.
Maar al die tegenstanders moesten toegeven dat Deco een versterking was nadat hij eenmaal in de basis stond. Kalou zou ook best iets toe kunnen voegen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer je dan ook door de bril van het volk te kijken. Kijk maar naar Deco, weet je nog wat Figo en de zijnen zeiden over zijn komst?
Ben ik het mee eens, niet omdat ik discrimineer maar omdat iemand gewoon een link moet hebben met Nederland. En Kalou heeft geen ouders, grootouders die van Nederlands bloed zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:16 schreef cultheld het volgende:
Kalou wordt een hele grote, maar ik wil hem niet in Oranje. Zou toch een goede grap worden, laten we Bonera, Bojinov, Adu en Barreto dan ook maar meteen het Nederlanderschap geven.
En de heren Seedorf, Davids, Kluivert dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, niet omdat ik discrimineer maar omdat iemand gewoon een link moet hebben met Nederland. En Kalou heeft geen ouders, grootouders die van Nederlands bloed zijn.
Die hebben een (ex-)koloniale band met Nederland, Kalou niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En de heren Seedorf, Davids, Kluivert dan?
Suriname/Nederland, toen had het nog een link. Nu niet meer. Kluivert is trouwens in Nederland geboren. Als je er geboren bent mag je wat mij betreft ook voor het betreffende land spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En de heren Seedorf, Davids, Kluivert dan?
Okay duidelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Suriname/Nederland, toen had het nog een link. Nu niet meer. Kluivert is trouwens in Nederland geboren. Als je er geboren bent mag je wat mij betreft ook voor het betreffende land spelen.
Natuurlijk zou Kalou een versterking zijn. Maar hadden we dan Zidane, Henry en Nesta ook moeten scouten toen dat nog kon? Is gewoon landsbedrog.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar al die tegenstanders moesten toegeven dat Deco een versterking was nadat hij eenmaal in de basis stond. Kalou zou ook best iets toe kunnen voegen.
Ik vind 't toch vreemd hoor. Haal dan die vlag maar meteen naar beneden zeg ik dan. Het heet toch niet voor niets het Nederlands elftal? Wat heb je aan een vreemdenlegioen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind van niet. Als hij voor NL wil spelen omdat hij voelt dat hij hier meer thuis is dan in Ivoorkust. (en dat kan ik zeer goed begrijpen omdat je daar gemarteld word als je verliest) Dan zie ik niet in dat je daar als land geen gebruik van maakt. Als Ronaldo Nederlander was geworden had ik er ook geen probleem mee gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |